Gå til innhold

Hvor i Norge ville dere aldri bodd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om noen steder jeg aldri i verden ikke ville bodd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Midt i Oslo... synes det er bråkete, hektisk og litt skummelt der. Jobber i Oslo, bor en time unna...

Skrevet

Et sted jeg ikke ser havet - da hadde jeg ikke fått puste.

Og i Bodø ville jeg heller ikke bodd, av de stedenejeg har vært.

Skrevet

Kautokeino eller Kirkenes. Svalbard frister heller ikke så mye.

Skrevet

Oslo...og Myre (et lite stykke unna Sortland), traurig plass.

 

Hehe, det jeg kom på i farta...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Bergen!

Kan ikke utstå dialekta

Skrevet

Ville ikke bodd i Oslo eller langt oppe i nord.

Skrevet

Permanent? Utenfor Oslo.

 

For en kortere periode? Ingen steder.

Skrevet

Enebakk eller ytterst ødeland

 

Skrevet

Ikke i Oslo eller lengst nord, er ikke lagd for den kulden;)

Skrevet

alle steder untatt oslo og akershus.

Skrevet

Nord Norge. Vakkert, men alt for lang vinter, for kaldt. brrr.

Men sommeren hadde jo ikek vært å forakte da, i alle fall i år.

 

Jeg vil helst bo i nærheten av min familie...så hadde alle flyttet nordover hadde jeg og gjort det.

Skrevet

Oslo er den absolutt siste plass jeg ville bodd når det gjelder Norge. Er jo farlig der...

Skrevet

nordreisa! usj, for en grusom plass!!!!

 

men dere som ikke vil bo i nord, hvorfor ikke? pga været? er ikke så kaldt her!

 

kunne ikke tenkt meg å bo i oslo, er for travelt å bo der for en som ikke er så godt vant med så mye liv rundt seg..

 

men har veldig lyst å flytte til alta, å hver gang vi er der, så bruker vi å lode rundt i tull der, å se hvor vi har lyst å bo :)

Skrevet

Nord Norge ville jeg ikke bodd, ellers kunne jeg ha bodd hvor det måtte være i Norge

Skrevet

Oslo da kunne jeg heller aldri ha bodd

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i nord pga mørketida og fordi jeg ikke orker å bo i nærheten av moren til sambo

Skrevet

Ikke midt i Oslo, ikke Bergen, og ikke noe sted jeg ikke kunne sett havet... Når man er vant til 1,5 mål tomt, stort hus, ganske sentralt og med havutsikt, frister det ikke å flytte noe sted, egentlig... ;-)

Skrevet

jeg ville ikke bodd noen andre plasser enn her jeg bor nå. Men Oslo er absolutt ikke et alternativ.

Skrevet

Bergen eller Stavanger !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...