LizzyG Skrevet 31. august 2007 #1 Skrevet 31. august 2007 Jeg vet faktisk ikke om noen steder jeg aldri i verden ikke ville bodd.
Sessa ruger igjen... Skrevet 31. august 2007 #2 Skrevet 31. august 2007 Midt i Oslo... synes det er bråkete, hektisk og litt skummelt der. Jobber i Oslo, bor en time unna...
Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Et sted jeg ikke ser havet - da hadde jeg ikke fått puste. Og i Bodø ville jeg heller ikke bodd, av de stedenejeg har vært.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Kautokeino eller Kirkenes. Svalbard frister heller ikke så mye.
katlinka Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Oslo...og Myre (et lite stykke unna Sortland), traurig plass. Hehe, det jeg kom på i farta...
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Bergen! Kan ikke utstå dialekta
*Kleopatra Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Ville ikke bodd i Oslo eller langt oppe i nord.
Gjest -<<- Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Permanent? Utenfor Oslo. For en kortere periode? Ingen steder.
Helnøtt med spire:) Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Ikke i Oslo eller lengst nord, er ikke lagd for den kulden;)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 alle steder untatt oslo og akershus.
Dailis Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Nord Norge. Vakkert, men alt for lang vinter, for kaldt. brrr. Men sommeren hadde jo ikek vært å forakte da, i alle fall i år. Jeg vil helst bo i nærheten av min familie...så hadde alle flyttet nordover hadde jeg og gjort det.
~~DoraDora~~ Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Oslo er den absolutt siste plass jeg ville bodd når det gjelder Norge. Er jo farlig der...
lenej :o) Skrevet 31. august 2007 #18 Skrevet 31. august 2007 nordreisa! usj, for en grusom plass!!!! men dere som ikke vil bo i nord, hvorfor ikke? pga været? er ikke så kaldt her! kunne ikke tenkt meg å bo i oslo, er for travelt å bo der for en som ikke er så godt vant med så mye liv rundt seg.. men har veldig lyst å flytte til alta, å hver gang vi er der, så bruker vi å lode rundt i tull der, å se hvor vi har lyst å bo
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 Nord Norge ville jeg ikke bodd, ellers kunne jeg ha bodd hvor det måtte være i Norge
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 Oslo da kunne jeg heller aldri ha bodd
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 31. august 2007 #21 Skrevet 31. august 2007 Jeg kunne ikke tenkt meg å bo i nord pga mørketida og fordi jeg ikke orker å bo i nærheten av moren til sambo
Nitte Skrevet 31. august 2007 #22 Skrevet 31. august 2007 Ikke midt i Oslo, ikke Bergen, og ikke noe sted jeg ikke kunne sett havet... Når man er vant til 1,5 mål tomt, stort hus, ganske sentralt og med havutsikt, frister det ikke å flytte noe sted, egentlig... ;-)
så var vi 4 Skrevet 31. august 2007 #24 Skrevet 31. august 2007 jeg ville ikke bodd noen andre plasser enn her jeg bor nå. Men Oslo er absolutt ikke et alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå