3 blå Skrevet 31. august 2007 #51 Skrevet 31. august 2007 Jeg er vestlandsjente og trenger sjøen i nærheten, hadde aldri takla å bodd midt inni landet. Hadde nok følt meg kvalt. Men når det skal være sagt så ville jeg ikke bodd i Bergen heller...
Fraggelhysa! Skrevet 31. august 2007 #52 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville aldri bodd i Bergen.. Så mange drap og dritt der. Heller ikke i Bibelbeltet.. (sørvestlandet)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 31. august 2007 #53 Skrevet 31. august 2007 Jeg ville aldri bodd noen steder sør for Trondheim eller nord for Harstad/Narvik. Og ikke i ei lita bygd midt i skogen eller på fjellet.
Sylteflesk Skrevet 31. august 2007 #54 Skrevet 31. august 2007 Skal jo aldri si aldri, men skulle mye til før jeg bosatte meg utenfor Oslo. Kunne vurdert å bo midlertidig på Svalbard, men det er jo nesten som utlandet, veldig eksotisk og langt borte.
Gjest Skrevet 31. august 2007 #56 Skrevet 31. august 2007 Jeg er faktisk overrasket over at noen her nevner Kirkenes. Er ikke herfra selc, men har bodd her i 3 år og jeg kan ikke si annet enn at jeg trives og jeg vet at det er mange andre steder å bo som er verre
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 31. august 2007 #57 Skrevet 31. august 2007 må være kystby, Vestfold er helt perfekt. Aldri Oslo omegn, liker meg i mindre by, med koslig lokalsamfunn hvor jeg i tillegg får barnehageplass;)
Gjest Skrevet 31. august 2007 #59 Skrevet 31. august 2007 Hahaha Oslo er faaaalig det må le jeg.. Jeg kunne ikke tenkt meg å bo andre steder enn i Oslo/Akershus. Kan godt dra på ferie andre steder, men går riiiimelig fort lei ja, synes liksom det er en helt annen sjarm her enn noen andre steder i landet. Steder jeg absolutt ikke kunne ha bodd er sogn (grusom dialekt) og lenger nord enn trondheim
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 31. august 2007 #61 Skrevet 31. august 2007 alle steder uten hav, sol, vind og vær, by/storby i kjøreavstand... det stilles også krav til at nattesøvnen ikke forstyrres av strobelys, sirener og bystøy... bor 30 min unna bergen sentrum, på en øy, og det er helt perfekt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. august 2007 #62 Skrevet 31. august 2007 Trøndelag!!!!!! (Bor her nå, men gleder meg til å flytte:) ) Sørlandet Ålesund, Molde.. Altså. Det eneste stedet jeg VIL bo, er utenfor Oslo! Da mener jeg ikke mer enn en halvtime/45min unna Ullevål liksom! Men.. først ett år i Ål..
Gjest Skrevet 31. august 2007 #63 Skrevet 31. august 2007 Vil egentlig ikke bo utenfor Oslo jeg.. Har alt av familie og venner her, har bodd i Oslo hele livet, er en ordentlig byjente Men ville ikke bodd i Oslo sentrum da.. Liker meg i utkanten
Avisa Skrevet 31. august 2007 #64 Skrevet 31. august 2007 Stadlandet skrives uten "t" midt i. ikke er det sørvestlandet heller, men nordvestlandet. Jeg ville aldri bodd på Klepp.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 31. august 2007 #66 Skrevet 31. august 2007 Aldri lenger nord enn Trondheim....da blir det for mørkt og kaldt for meg
yasmina Skrevet 1. september 2007 #67 Skrevet 1. september 2007 OSLO !!! Eller nord for Tromsoe..... Men trives vel godt i utlandet
Katja Skrevet 1. september 2007 #69 Skrevet 1. september 2007 Ville aldri bodd i sentrum av en storby, det hadde ikke passet for meg.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #70 Skrevet 1. september 2007 Hva er galt med Kristiansand? Havet? Strendene? Dyreparken? Milde vintere? Norges solkyst? Alle de herlige menneskene som bor her? Bare lurer jeg - østlending som aldri kommer til å flytte fra byen!
urigeller Skrevet 1. september 2007 #71 Skrevet 1. september 2007 Stavanger. Grusom dialekt, hadde tørnet om jeg skulle hørt den hele tiden!
Sånn kan det gå Skrevet 1. september 2007 #72 Skrevet 1. september 2007 Mørkt? I sommerhalvåret er det langt mørkere sør for Trondheim, enn i nord. ;-) Og mens dere holdt på å regne bort i Sør-Norge i sommer hadde vi i nord knallvær hele sommeren. ;-)
ღhælgelainnღ Skrevet 2. september 2007 #73 Skrevet 2. september 2007 Oslo vest og Bærum. Mye snobbete folk som bor der. Ellers er det ingen spesielle steder i Norge jeg ikke kunne tenkt meg å bodd.
OsloMor Skrevet 2. september 2007 #74 Skrevet 2. september 2007 Hadde aldri orket og bodd midt i Norge uten havet, ellers orker jeg ikke å bo steder der det er 3 km til nærmeste nabo og alle vet alt om alle (ala 1732 Høtten). Og det eneste kulturelle tilbudet er skolemusikken med 5 stk som spiller surt hver 17.mai,uff og uff. Eller det eneste en vet om fremmede kuturer er asylmottaket i nabokommunen eller de skumle nyhetene fra Hovedstaden. Sånn sted vilj eg ikke bo! Finnmark med alle problemene de har med rus og misbruk av mindreårige, nei takk. Hadde IKKE sagt nei-takk til Nesodden eller Tønsberg.
Arb.ledig husmor Skrevet 2. september 2007 #75 Skrevet 2. september 2007 Det er mange steder det.... Men for å nevne noen, så ville jeg aldri bodd på Østlandet generelt, Tr.heim, sørlandet og Odda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå