Gå til innhold

Hvor i Norge ville dere aldri bodd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i alle fall innmari glad for at jeg aldri skal bo i Oslo. Da hadde jeg blitt sprø, tror jeg, orker ikke alt bråket og stresset. Trives godt med å bo på bygda. Dessuten kunne jeg ikke klart å bodd på Vestlandskysten, der hvor det blir skikkelige stormer. Jeg er en tanke redd for vind...... *rødme*. Og tror ikke jeg kunne klart Nord-Norge og mørketida heller. Er avhengig av lys.

Trives godt på indre Østland, jeg.... *landkrabbe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alta er jo en veldig fin plass da:) anbefaler tverrelvdalen:p

så jeg får flere å være med:p

Skrevet

Nord-Norge pga. mørketida.. Og på bygda hadde jeg heller ikke gjort meg. Elsker folk og røre, men samtidig godt å bo litt på avstand så en får ro over seg også:o)

Hadde nok ikke bosatt meg her jeg bor om jeg ikke hadde røttene mine her.. Trivdes veldig godt i Oslo og Fr.stad. Men, bort bra hjemme best vel:o)

Skrevet

Stadtlandet tror jeg det blåser ganske heftig på, så det tror jeg nok jeg hadde stått over. Og så har jen en lav toleransegrense for dialekt fra sørvestlandet (beklager alle derfra).

Skrevet

Alta og Kirkenes ville jeg ikke bodd

Skrevet

Samme her. Ikke utenfor Oslo.

Skrevet

hei....Kirkenes e jo verdens navle!!

Skrevet

lettere å si hvor jeg vil bo:) oslo,ski, bærum er vel de stedene jeg ville bodd - og bergen hadde vel ikke hvert så ille..... men vil bo her jeg bor nå, eller tilbake til bærum.

Skrevet

Hvorfor ikke Halden? Hva var galt der? Jeg synes Halden er en nydelig by, om enn litt avsides.

Ikke mange steder jeg kunne tenke meg å bo egentlig, Oslo og Østfold, nær sjøen er vel det eneste pluss et par steder i vestfold, kanskje.

Skrevet

Jeg ville aldri bodd midt i Oslo, eller i Nord Norge..=o)

Skrevet

Sikkert flere steder, men hvertfall ikke i Drammen

Skrevet

Har du bodd i Nordreisa??:D Det har jeg å!!

Jeg ville ikke bodd i trondheim

Gjest illt på kukeluren
Skrevet

Noe som helst sted som var mindre enn Oslo, som er det eneste vi har som kan kalles by.

Skrevet

Kvinesdal, Farsund, Lista, :-)

Haha

Ellers ville jeg heller aldri bodd i Nord,

eller Oslo..

Skrevet

Kvinesdal og Oslo

Skrevet

Steder man ikke har shopping, kinoer og kafeer laangt unna. Hadde blitt gal =0)

Skrevet

sør får trondheim kunne æ aldri bodd.

Skrevet

Indre Østland er et fint sted å bo!! Særlig flatbygden.....

Uff, tror ikke jeg kunne bodd noe annet sted enn på Østlandet jeg. Føler meg skikkelig "trangsynt", men innrømmer det. Oslo har jeg ingenting mot, har bodd der i nesten 6 år tidligere og kjenner av og til et lite stikk av savn. Men er jo bare en drøy time unna da.

Skrevet

På landet, ha-ha:) Eller på Hauketo!

Skrevet

KOLVEREID...Norges minste by, dessuten så bor svigers der...hehe

Skrevet

måtte nesten smile litt her når jeg leser om de som ikke ville ha bodd i oslo for det er en sånn bråkete by.Dere er klar over at det finnes mange steder i Oslo som ikke er som sentrum?=)

Skrevet

Aldri si aldri...de to stedene jeg har bodd etter jeg flytta ut er steder jeg i utganspunktet har tenkt at der skal jeg aldri bo... Men jeg trives igrunn stort sett der familien min og alle tinga våre er =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...