Gå til innhold

Starter herved "taper" foreningen..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja og med nicket mitt skulle det vel ikke tilfeldigvis være ledig jobb som rumpetørker? Er veldig flink, har praksis fra to barn på 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippy!

Da skal jeg bare begynne og røyke igjen, og jeg kommer selvfølgelig til å ta mange og lange pauser p.g.a. hardt arbeid.

Skrevet

Jeg duger ikke til noe, så jeg vil være politiker og pressetalskvinne!

Skrevet

Begynne, vi tapere røyker både gress og bensin så sett i gang.....................

Skrevet

Ja det kunne vi trengt, grunnet stor pågang av anonyme(skravlere) som spyr ut dritten sin her.

 

Så søknaden innvilget som politipresskvinne til Solskinnsjenta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...