dorull Skrevet 24. august 2007 #76 Skrevet 24. august 2007 Ja og med nicket mitt skulle det vel ikke tilfeldigvis være ledig jobb som rumpetørker? Er veldig flink, har praksis fra to barn på 4.
LuriTuri Skrevet 24. august 2007 #78 Skrevet 24. august 2007 Jippy! Da skal jeg bare begynne og røyke igjen, og jeg kommer selvfølgelig til å ta mange og lange pauser p.g.a. hardt arbeid.
Solskinnsjenta Skrevet 24. august 2007 #79 Skrevet 24. august 2007 Jeg duger ikke til noe, så jeg vil være politiker og pressetalskvinne!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #80 Skrevet 24. august 2007 Begynne, vi tapere røyker både gress og bensin så sett i gang.....................
Gjest Skrevet 24. august 2007 #81 Skrevet 24. august 2007 Ja det kunne vi trengt, grunnet stor pågang av anonyme(skravlere) som spyr ut dritten sin her. Så søknaden innvilget som politipresskvinne til Solskinnsjenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå