Gjest Skrevet 23. august 2007 #51 Skrevet 23. august 2007 He he slik er det når man med tvang hopper over innlegg. Og tror du veksler meg med tårnfrid....ho er tjukka, ikke jeg=)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #52 Skrevet 23. august 2007 Dassvasker på RundLurt er innvilget! Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker. Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent. Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse! søknaden innvilget som mygg på kranglaragna Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =) Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4 Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79 Søknad om "jeg vil være" er innvilget til LOTP. Grunnen er at jeg annser meg selv som det i øyeblikket og siklerotte har tatt patent på nest sjefsrollen innenfor oss taperene, så du får nøye deg med jeg vil rollen. God nok, maser du høyt nok får du det sikkert som du vil!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #53 Skrevet 23. august 2007 Gjør som du vil, en inkludert taper er du uansett!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #54 Skrevet 23. august 2007 Ikke dust, men sjefstaper...............ja!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #55 Skrevet 23. august 2007 Lever opp til tittelen.................det liker vi, fortsett slik og du får et lønnshopp og en sterkere tittel=)
Sjefsmegga Skrevet 24. august 2007 #57 Skrevet 24. august 2007 Søker stillingen som sjef for klage og syteavdelingen.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #58 Skrevet 24. august 2007 Okey...kryper til korset og søker på stillingen som sloggi modell og flue elsker, begrunnelsen er vel at det er noe jeg virkelig KAN ) (å du sa d)...thjihiii )
rødblåoggrønn Skrevet 24. august 2007 #59 Skrevet 24. august 2007 Jeg vil og SKAL være HI FRA HÆLVETTE.. I tillegg så kan jeg godt ta meg en ekstrajobb ved å melde i fra til moderator om ulovlige tråder.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #61 Skrevet 24. august 2007 Dassvasker på RundLurt er innvilget! Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker. Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent. Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse! søknaden innvilget som mygg på kranglaragna Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =) Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4 Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79 Søknad om "jeg vil være" er innvilget til LOTP. Grunnen er at jeg annser meg selv som det i øyeblikket og siklerotte har tatt patent på nest sjefsrollen innenfor oss taperene, så du får nøye deg med jeg vil rollen. God nok, maser du høyt nok får du det sikkert som du vil! sjef for klage og syteavdelingen faller til ugla Fru Blåm er herved tildelt splittet personlighet! Alle anonyme går under en kategori og den er som lopper!
Gjest Skrevet 24. august 2007 #63 Skrevet 24. august 2007 Siden du ikke er i stand å huske så godt så har du faktisk mottatt lønn for 3 mnd!
guttejente Skrevet 24. august 2007 #64 Skrevet 24. august 2007 Kan jeg få være med? Jeg kan kanskje være spørreren?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #65 Skrevet 24. august 2007 Nei, du kan være taper foreningens intetkjønn. Tror vi har brukt for det ja.
guttejente Skrevet 24. august 2007 #66 Skrevet 24. august 2007 Da takker jeg for jobben som intetkjønn. skal prøve å gjøre god jobb:)
Gjest Skrevet 24. august 2007 #67 Skrevet 24. august 2007 Ja men hust i taper foreningen prøver vi ikke alt for mye heller. Jobb som intetkjønn innvilget til guttejente
Gjest Skrevet 24. august 2007 #68 Skrevet 24. august 2007 Inviterer dere herved til styremøte hjemme hos meg den 3.september kl 09.00. Da kan vi drikke solobrus og spille ludo/geni/rummy til krampa tar oss. Og kanskje diskutere noen aktuelle temaer i foreningen.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #69 Skrevet 24. august 2007 "husk" skulle det stå da.......................=/
guttejente Skrevet 24. august 2007 #70 Skrevet 24. august 2007 Passer meg bedre det å ikke prøve så mye. Gjør stort sett det som faller meg inn.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #71 Skrevet 24. august 2007 Skal ta det inn til tenkeboksen, først får du lære deg å holde deg til jobben du har å ikke blande deg opp i min jobb.............................din jobb er å be for oss tapere! Det tema som står øverst på listen er hva vi gjør med kaninpelsen til snuppert som begynner å blir grålig....
Gjest Skrevet 24. august 2007 #73 Skrevet 24. august 2007 Ja det kan du=) Alt som inkl mat setter tapere stor pris på=)
LuriTuri Skrevet 24. august 2007 #74 Skrevet 24. august 2007 Jeg kan påta meg jobben som tyggisavskraper. Dere tapere kliner garantert tyggis under bordplater, stoler, i håret på hverandre etc.
Gjest Skrevet 24. august 2007 #75 Skrevet 24. august 2007 Supert tyggis skraper er innvilget til LuriTuri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå