Gå til innhold

Starter herved "taper" foreningen..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

He he slik er det når man med tvang hopper over innlegg. Og tror du veksler meg med tårnfrid....ho er tjukka, ikke jeg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

 

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent.

 

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

 

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

 

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

 

Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte

 

Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)

 

Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4

 

Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen

 

Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79

 

Søknad om "jeg vil være" er innvilget til LOTP.

Grunnen er at jeg annser meg selv som det i øyeblikket og siklerotte har tatt patent på nest sjefsrollen innenfor oss taperene, så du får nøye deg med jeg vil rollen. God nok, maser du høyt nok får du det sikkert som du vil!

 

Skrevet

Lever opp til tittelen.................det liker vi, fortsett slik og du får et lønnshopp og en sterkere tittel=)

Skrevet

Søker stillingen som sjef for klage og syteavdelingen. ;)

Skrevet

Okey...kryper til korset og søker på stillingen som sloggi modell og flue elsker, begrunnelsen er vel at det er noe jeg virkelig KAN ;))

 

(å du sa d)...thjihiii ;))

Skrevet

Jeg vil og SKAL være HI FRA HÆLVETTE..

 

I tillegg så kan jeg godt ta meg en ekstrajobb ved å melde i fra til moderator om ulovlige tråder.

Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

 

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent.

 

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

 

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

 

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

 

Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte

 

Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)

 

Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4

 

Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen

 

Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79

 

Søknad om "jeg vil være" er innvilget til LOTP.

Grunnen er at jeg annser meg selv som det i øyeblikket og siklerotte har tatt patent på nest sjefsrollen innenfor oss taperene, så du får nøye deg med jeg vil rollen. God nok, maser du høyt nok får du det sikkert som du vil!

 

sjef for klage og syteavdelingen faller til ugla

 

Fru Blåm er herved tildelt splittet personlighet!

 

Alle anonyme går under en kategori og den er som lopper!

Skrevet

Kan jeg få forskudd på lønn?

Skrevet

Siden du ikke er i stand å huske så godt så har du faktisk mottatt lønn for 3 mnd!

Skrevet

Kan jeg få være med? Jeg kan kanskje være spørreren?

Skrevet

Nei, du kan være taper foreningens intetkjønn. Tror vi har brukt for det ja.

Skrevet

Da takker jeg for jobben som intetkjønn. skal prøve å gjøre god jobb:)

Skrevet

Ja men hust i taper foreningen prøver vi ikke alt for mye heller.

Jobb som intetkjønn innvilget til guttejente

Skrevet

Inviterer dere herved til styremøte hjemme hos meg den 3.september kl 09.00.

Da kan vi drikke solobrus og spille ludo/geni/rummy til krampa tar oss.

Og kanskje diskutere noen aktuelle temaer i foreningen.

 

 

 

Skrevet

Passer meg bedre det å ikke prøve så mye. Gjør stort sett det som faller meg inn.

 

Skrevet

Skal ta det inn til tenkeboksen, først får du lære deg å holde deg til jobben du har å ikke blande deg opp i min jobb.............................din jobb er å be for oss tapere!

 

Det tema som står øverst på listen er hva vi gjør med kaninpelsen til snuppert som begynner å blir grålig....

Skrevet

Ja det kan du=)

Alt som inkl mat setter tapere stor pris på=)

Skrevet

Jeg kan påta meg jobben som tyggisavskraper.

Dere tapere kliner garantert tyggis under bordplater, stoler, i håret på hverandre etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...