Gå til innhold

Starter herved "taper" foreningen..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Sign in".....hva ønsker du å "jobbe" for innenfor denne foreningen. Søknaden skal være utfyldene om hvorfor akkurat DU duger til det du ønsker!

Hva kan en taper som deg tilføre denne foreningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mental nedbrytning.. er jeg med?

Skrevet

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Søknaden din herved avslått fram til godkjenning av ny kontrakt som kanin=)

Skrevet

Glemte å begrunne: Jeg la igjen både vett og hjerne i livmora på tur ut , så æ dug te ainna=0) *KAPLING*

Skrevet

Dassvasker......supert, hadde ikke regnet med å sitte på rene toalett, men la gå=)

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

Skrevet

Jeg tror jeg er kompetent til å kopiere. Det hender det går litt i surr for meg, men av og til klarer jeg det uten å ødelegge alt for mye.

Skrevet

Hallooo...jeg trenger ingen begrunnelse! det sier jo seg selv,,, =0))

Skrevet

Psykolog trenger ikke tapere, men sloggi modell og flue elsker er åpen.Noen må ta seg av de også=)

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.

Skrevet

Halloooooooo...DASSVASKER !! Det likter her....hmmm.....Å faa'n var bare Sardinen, jo....ups sorry ;))

Skrevet

Ja det står Likter! Men det er fordi jeg holder for nesa.....

Skrevet

Mygg er greit, vi tapere trenger noen å slå etter så...........

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

Skrevet

Neida, det er på grunn av hårveksten under nesa........................

Skrevet

Jaha...så du er vanskelig å.....JAVEL! Men da SKAL jeg være "SLOGGYFLUE-PSYKOLOG"!!! Hvis ikke så kan du ha foreninga di for deg selv..(.makan til pirk)..Å DET SISTE HER KVISKRET JEG ;)) *smask*

Skrevet

Spørs om kopimaskin er noe vi har tilgang til, men fram til noen melder sin tjeneste som kopimaskin kan du stå for begge to jobbene.

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

Skrevet

Ja men kun for andre slimete innpåslitne fluer, vi i taper foreningen har ingenting med psykologer å gjøre!

Skrevet

hahaha...å når ble jeg en Oppsykende Psykolog....hahaha, Men takk, skal prøve å holde meg innenfor rammene... *bukker*

Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse.

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

Skrevet

Søker på stillingen som matvraket... Alt jeg duger til om dagen er å trøkke i trynet :/

Skrevet

men siden jeg er mygg treffer dere sjelden. oh, speaking of sjelden, er det greit at selvom jeg er mygg så er jeg med på dagtid også? jeg er en sjelden mygg som trivs i dagslyset..kremt kremt, overtrøtt nå ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...