Gjest Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Greit så lenge du ikke overskrider matbudsjettet og holder deg til søppel etter det. Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa
Libido- Skrevet 23. august 2007 #27 Skrevet 23. august 2007 jeg vil ha fast stilling som kjøleskapsavrimer! Fordi det høres ut som en dødskul jobb.
Gjest Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 finnes det fortsatt noen ledige stillinger.. ?
Gjest Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Dassvasker på RundLurt er innvilget! Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker. Venter fortsatt på bekreftelse. Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse! søknaden innvilget som mygg på kranglaragna Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 Kommer ann på hva du har å tilby tapermiljø det?
WP-TLogPeanut Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Det skulle ikke være noe problem! Kjell Pell potittskrell :s
Libido- Skrevet 23. august 2007 #33 Skrevet 23. august 2007 hey! Nå skriver du feil! Jeg skal ikke være dødskul, jeg skal være kjøleskapsavrimer!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 sofautprøver kaskje..?? sofatester.. høres bra ut..
Gjest Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Du er og blir bare en dødskul taper, take it or leave it!!!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #37 Skrevet 23. august 2007 Tja..............."danker" er det jeg kan tilby innenfor dette området, sofatester er for oppegående folk!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #38 Skrevet 23. august 2007 Og jeg skal trøste alle som er nedbrutt. Hehe.. Ifølge HI på en annen tråd her
Lilly 79 Skrevet 23. august 2007 #41 Skrevet 23. august 2007 Jeg er bare meg. Ettersom det tydeligvis ikke blir flere av meg.
RundLurt? Skrevet 23. august 2007 #42 Skrevet 23. august 2007 Yppert må jo ha stilling som sengevarmer seffe!
Gjest Skrevet 23. august 2007 #43 Skrevet 23. august 2007 Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4 Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen
Gjest Skrevet 23. august 2007 #45 Skrevet 23. august 2007 Dassvasker på RundLurt er innvilget! Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker. Venter fortsatt på bekreftelse. Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse! søknaden innvilget som mygg på kranglaragna Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =) Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4 Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79
Gjest Skrevet 23. august 2007 #46 Skrevet 23. august 2007 Kanin kan ha mange titler. Som playboy kaniner...hihi, bare i en gutte variant=)=)=)=)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #47 Skrevet 23. august 2007 Ok da... etter harde forhandlinger så godtar jeg kaninjobben..hrrmmffff:-)
Gjest Skrevet 23. august 2007 #48 Skrevet 23. august 2007 Godt å høre Snuppert, viste du ville gi etter=) Ps har lagt en tråd til deg lengere ned, men du overser den vel kanskje he he
Gjest Skrevet 23. august 2007 #49 Skrevet 23. august 2007 Dassvasker på RundLurt er innvilget! Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker. Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent. Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse! søknaden innvilget som mygg på kranglaragna Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =) Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4 Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #50 Skrevet 23. august 2007 hrmmmmffff,,har IKKE sett noen tråd til meg der nede tjukka:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå