Gå til innhold

Starter herved "taper" foreningen..............


Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit så lenge du ikke overskrider matbudsjettet og holder deg til søppel etter det.

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil ha fast stilling som kjøleskapsavrimer!

Fordi det høres ut som en dødskul jobb.

Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

 

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse.

 

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

 

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

 

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

 

Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte

 

Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)

 

 

Skrevet

Det skulle ikke være noe problem!

 

Kjell Pell potittskrell :s

Skrevet

hey! Nå skriver du feil!

Jeg skal ikke være dødskul, jeg skal være kjøleskapsavrimer!

 

Skrevet

Du er og blir bare en dødskul taper, take it or leave it!!!

Skrevet

Tja..............."danker" er det jeg kan tilby innenfor dette området, sofatester er for oppegående folk!

Skrevet

Og jeg skal trøste alle som er nedbrutt.

 

Hehe.. Ifølge HI på en annen tråd her ;)

Skrevet

Jeg er bare meg. Ettersom det tydeligvis ikke blir flere av meg.

Skrevet

Yppert må jo ha stilling som sengevarmer seffe!

Skrevet

 

Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4

 

Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen

 

 

Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

 

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse.

 

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

 

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

 

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

 

Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte

 

Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)

 

Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4

 

Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen

 

Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79

 

 

 

Skrevet

Kanin kan ha mange titler. Som playboy kaniner...hihi, bare i en gutte variant=)=)=)=)

Skrevet

Ok da... etter harde forhandlinger så godtar jeg kaninjobben..hrrmmffff:-)

Skrevet

Godt å høre Snuppert, viste du ville gi etter=) Ps har lagt en tråd til deg lengere ned, men du overser den vel kanskje he he

Skrevet

Dassvasker på RundLurt er innvilget!

 

Snuppert, du får være kanin.........................!!!! En som vi hormonbombene kan trøste oss med når vi ønsker.

Venter fortsatt på bekreftelse. BEKREFTELSE mottat og godkjent.

 

Så søknaden herved avslått fram til ny kontrakt er godkjent som sloggimodell og flue elsker.Venter på bekreftelse!

 

søknaden innvilget som mygg på kranglaragna

 

Kopimaskininist.............(kremt nytt ord oppfunnet) innvilget på Eat sardines and die

 

Søknad innvilget som matvrak på WenchePia og Tone Lisetuppa

 

Søknad innvilget som NESTsjef på siklerotte

 

Søknaden innvilget som dødskul jobb på Libido- =)

 

Søknaden innvilget som danker til 1+1+1=4

 

Søknaden innvilget som en nedbrutt prest til Pølsa & tjompen

 

Søknad innvilget som seg selv som taper til Lilly 79

 

Skrevet

hrmmmmffff,,har IKKE sett noen tråd til meg der nede tjukka:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...