Gjest Skrevet 6. august 2007 #77 Skrevet 6. august 2007 hahahahahahahahahaha dette er jo bedre enn tv.. skikkelig underholdning.. ;o) flaut å glemme å trykke på anonym knappen jenter.. husk husk ;o)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #78 Skrevet 6. august 2007 Tja.. heh.. Du kan ihvertfall fortelle hele historien når du først har begynt da :-) Eldre mammaer? Mente mammer over 35 som var førstegangs da. Og det mener jeg den dag i dag er høl i huet. Grunn til at jeg lot som jeg var eldre? Tenk dere selv.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #79 Skrevet 6. august 2007 huff da.. Men bildene var fine da,skjønner godt at hun ville vi skulle se de. Alle kan gjøre feil....
Teri & lille krabbe Skrevet 6. august 2007 #80 Skrevet 6. august 2007 Hahahahaaahaha.. Dere anonyme dreper meg her Pølsa, du må tømme posten din!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #82 Skrevet 6. august 2007 Litt pussig at både du,Ellie og den såkalte veninnen din, staver sjøen, SKJØEN????????? Alle skjønner at det er deg, hvorfor ikke innrømme det??? Hallo.....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #83 Skrevet 6. august 2007 mener du at det er høl i hue at mammaer over 35 får barn? altså første barnet?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #85 Skrevet 6. august 2007 Kjeeeeeempemoro! Det skjer litt lite her om dagen så det var på tide med en fjåsetråd;)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #86 Skrevet 6. august 2007 Ja, det synes jeg. Første barn ja... En attpåklatt når du har passert den alderen, har ingenting med saken å gjøre. Meeeeen.. Da mener jeg IKKE de som har vært syke, prøvd i flere år, ikke hatt mann å få barn med osv.. Huff, dette gidder jeg ikke diskutere nå gitt
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #87 Skrevet 6. august 2007 jeg har møtt både pølsa og ellie, så de er ikke samme person:) pølsa innrømmer jo det hun har "gjort" da, move on with your life..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. august 2007 #88 Skrevet 6. august 2007 Hjelpe meg, trodde ikke d var sånn her på dib jeg...de gangene jeg har vært innom før jeg fikk bebis har ting virket litt mer seriøst enn på bim...bør vel kanskje revurdere den oppfatningen...At d går an å lage så mye styr ut av ingenting!
Teri & lille krabbe Skrevet 6. august 2007 #89 Skrevet 6. august 2007 Hehehe.. Vedder på at Ellie ler seg skakk i morgen når hun ser tråden sin. For et engasjement! Men, god reklame da, Ellie, kunne tenkt meg et lignende bryllup selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #90 Skrevet 6. august 2007 Vel vel, jeg er veldig glad for at min mamma,32 og pappa, nesten 39, fikk meg. Etterlengtet var jeg også. Ikke hatt noe problemer med at de var godt voksne når de fikk meg. Det er ikke slik at de er sengeliggende nå lissom!
jente30L Skrevet 6. august 2007 #91 Skrevet 6. august 2007 er det noen her som har hørt utsagnet: you can be whoever you wanna be? det vil si,på nett telefon osv... alle later som man er noe man ikke er, når man er ung later man som man er eldre,og når man bikker førti feirer man 39års dagen i 3 år til, jobber man med telefonsalg er man plutselig daglig leder, er man på ferie så er det lett å lyve på seg det ene eller det andre... spørsmålet er ,skader det noen? antagelig ikke. hvem har ikke dratt en hvit en? oooops... glemte dette er siden for skinnhellighet... god kveld jenter;)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #92 Skrevet 6. august 2007 Det meste av dette er jo fra BiM da, med unntak av Ellies lille blunder...
Koala *g07* Skrevet 6. august 2007 #93 Skrevet 6. august 2007 Ja det må virkelig skje lite for disse anonyme...
Koala *g07* Skrevet 6. august 2007 #94 Skrevet 6. august 2007 hohoho bra sagt Det er derfor de gjemmer seg bak denne anonymknappen vettu!
¤ my precious ¤ Skrevet 6. august 2007 #95 Skrevet 6. august 2007 gosj og megamus - jeg henger meg på deg..., meget godt skrevet! Hehehe *ler meg skakk, jeg*
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #96 Skrevet 6. august 2007 Må bare si at Pølsa har et poeng da. Er en grunn til at Frogner har mest downsbarn og gj.snittlig fødealder er 35. Hmm.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #97 Skrevet 6. august 2007 Er vel ingen som har gjort noe direkte galt her... er heller litt prinsipper det er snakk om. HI virker på meg som hun er veeeldig opptatt av at hun har hatt et fullkomment bryllup, og det er jo flott for henne. noen kan leve lenge på det at de faktisk "har hatt et flott og oppsiktsvekkende bryllup". det er vel når andre begynner å gå lei bryllupstemaet, at den ivrige bruden må ty til "løgner" for å kjenne blesten rundt seg noen stakkars fullkomne minutter til... heh... nå var jeg stygg.. AND IT FEELS GREAT! ;oP HIlsen anonym.. ..eller...
silhah og emilie Skrevet 7. august 2007 #98 Skrevet 7. august 2007 å kjære vene damer..litt lite å gjøre eller? hva så om noen driter seg ut? det er sikkert ingen av dere anonyme som noen gang har dritti på draget...og jeg kan garantere at dere er aldeles perfekte mødre, koner, elskere osv.. bah skjerpings da vær så snill..er jo værre enn fjortisene på u.skolen jo:s litt sjalu tror jeg også dere er, både på ellie som hadde et nydelig bryllypp og på pølsa for t hun faktisk ER yngre, snillere, morsommere og penere enn dere:p haha ler godt av dere anonyme nå ja
manonym Skrevet 7. august 2007 #99 Skrevet 7. august 2007 Hehe, komisk tråd;) Gått glipp av mye jeg på en nettfri kveld igår! hehe..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #100 Skrevet 7. august 2007 Herregud, hvor mange drittunger det er inne på dette fjortisforumet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå