Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har så lyst på et vakkert utendørs bryllup. Drømmebryllupet så jeg noen bilder av her inne for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne igjen tråden. Det var en som hadde et utendørs bryllup på en plen ned mot skjøen. Det var i juni tror jeg. Hvite stoler og rød løper. Skjøen med munkholmen (trondheim) i bakgrunn. Så hadde de en sånn grønn portal med bjørkeris og flagg. Jeg hadde lagt det på minnet fordi jeg ville spørre henne om tips, men klarer ikke finne det igjen. Kan noen PLIS hjelpe meg å finne ut hvem det var???? Vær så snill. Det er viktig for meg. Takk.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 HAHAHAHAHAHAAAAA... =D=D=D Der dreit du på draget Ellie!
ScaryMama Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Dette var morsomt! He he, farlig med anonymknapp av og til!
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Hæ? Nei på ingen måte. Dersom jeg driter på draget så er jeg ikke akkurat redd for det. Saken her er at jeg har en venninne som avogtil låner brukern min. Hun har ikke nett hjemme og har ikke egen bruker. Hun er alltid anonym da, men noen ganger glipper det. Og nei, det er ikke mitt bryllup hun skal ha tak i (dær var hun jo). Det var hun samme som mange sikkert husker som f en mnd siden hadde spm om gutten sin på 8 mnd. Passer ikke helt sammen med meg som har en jente, nå på 7 mnd. Til info er jeg allerede gift, og fikk akkurat det bryllupet jeg hadde lyst på. Og hvorfor skulle jeg uansett bytte nick? Jeg er ikke den som er redd for anonyme komentarer. De bare ignorerer jeg. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Eh, ja.... Det var dagens forklaring!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 venninne.... særlig.. det sier dem alle..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Ro ro til fiskesjær mange fisker får vi der;)? Det var du som skubba tråden opp igjen nå ellie.. Du trenger ikke å skamme deg,mange som har gjort samme feilen som deg vet du. Nå når du velger å skubbe videre på tråden,så får du det nok inn med teskje..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 hvorfor fjernet du alle bildene fra bryllupet ditt da?? og hvorfor skreiv du "meg" i det neste innlegget?? pussig at noen har identisk bryllup som deg, og på samme sted??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Hmmm.... Hvorfor kom ditt svar (regner med det var ditt, da du stilte spørsmålet "meg?") bare ett minutt etter hennes, hvis det var hun som brukte maskina di?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Ikke vondt ment, men tror nok det blir vanskelig å ro seg unna denne...! Men nå ser jeg ikke helt at det skal være no big deal at du ønsker å se om noen husker bryllupet ditt da...! Jeg giftet meg i sommer jeg også og kunne lett ha kommet på å gjort noe av det samme som deg bare for å se om dagen var minneverdig for andre også! En av mange grunner til at man har anonymknapp! Er bare maaaange av den typen som flirer når gamle damer dette og brekker en hofte her inne! Andres flauser er deres latter... Eller no sånn...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 det samme sier jeg, jeg så bildene du hadde lagt ut på profilen din FØR du sletta dem fra profilen din!! Pluss jeg husker alt det "maset" og prate rundt bryllupet og etter bryllupet. Og da viste du også frem bilde! Ikke lyv,virker bare patetisk
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Hvorfor fabrikkere en løgn, Ellie? Jeg hadde nok rett og slett skrevet: "Hei alle sammen, noen som har lyst til å se bildene fra bryllupet mitt? Jeg er så nostalgisk og har lyst til å dele de fine minnene mine."
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Hvorfor er alle så ekle med henne? Hun har da ikke gjort noe galt eller vondt mot noen andre?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Hvoror er alle dere andre anonyme også`?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Det er viktig! Kommer ikke langt ved å signere med nick vettu! Det burde du visst anonym!
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 hehe. Jeg er ikke redd for å skubbe opp tråden. Jeg har ikke gjordt noe galt, og hadde jeg det så hadde ikke det heller plaget meg. Jeg syns bare det er morsomt at dere gidder å engasjere dere så meget. Tråden må gjerne rulle og gå lenge for min del. Så har jeg noe å kikke på. Hehe. Kjekt at det er flere enn meg som har lite å gjøre om dagene. Da vet jeg at jeg ikke er den eneste i norge med fritidsproblemer etter babyleggetid. :-) Så vidt jeg vet er det ingen som vil kopiere bryllupet mitt. Og om de hadde villet det, så versågod. Det var en vellykket dag, så versågod. Nei det er mange som gifter seg dær. Det er ikke akkurat slik at vi fant opp stedet. Men det er ikke det stedet jeg giftet meg på det søkes etter her. Det er en plen i fjæra hun skal frem til (jeg giftet meg ned mot skjøen, men utenfor pirsenteret). Jeg har ikke skrevet noen innlegg før jeg tok det opp nå. Og jeg legger inn bilder av snuppa mi nå fordi hun er så usansynlig vakker i mine øyne, og jeg vil vise henne frem for hele verden. Ja foresten. Får man plass til flere bilder på profilen dersom man blir medlem av gullsmokken?
Mynona Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 Hehe, ups. Jaja, ikke bry deg. Det kan skje den beste, og det gikk jo ikke ut over andre enn deg.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 Ekle? Jeg syns vi er veldig greie egentlig. Hun må jo nesten regne med at folk reagerer på sånt! Og det blir jo faktisk verre når noen prøver å ro seg unna, det blir jo bare som å kaste bensin på bålet. Det er ingen som sier noe stygt, annet enn at det er patetisk å lyve når man først er blitt avslørt. Jeg har lest hetsing på sitt verste her inne, så dette er jo bare småtteri!
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 Aha. Flere ja. Jeg kunne skrevet en tråd "Har dere lyst å se bryllupet mitt" dersom jeg ville ja, det gjorde jeg også for en stund siden. Men her er det ikke mitt bryllup hun vil ha tak i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå