IBO<3 Skrevet 6. august 2007 #52 Skrevet 6. august 2007 hahahahhahahahhaha hahahahhahahahahah hahahahhahahahahhahahah hahahhahah ehehheheheheheh!!!!! er du ikke flau?? hoho!!! idiot!!hahah....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #53 Skrevet 6. august 2007 Å herregud, dere skrumpefitter ass... På tide å komme over Chanzei-komplekset deres snart, kanskje? Ja, hun er yngre enn dere. Ja, hun er penere enn dere. Og, ja, ungen hennes er definitivt finere enn deres. Kom over det!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #54 Skrevet 6. august 2007 hehe, dette er underholdning på høyeste nivå!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #55 Skrevet 6. august 2007 Er det kanskje Chanzei selv som skryter sånn av seg selv? Tåpelig... Ingen som tror at flere kan finne på å skrive "skjøen" vel! Innrøm at du har driti deg ut, for dette blir bare verre og verre for din del!
Koala *g07* Skrevet 6. august 2007 #56 Skrevet 6. august 2007 åå fritidsproblemene bare fortsetter....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #57 Skrevet 6. august 2007 Anonym 22:35, snakker du til Pølsa eller Ellie egentlig?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #58 Skrevet 6. august 2007 Begge to! Første var til pølsa, resten til ellie.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #59 Skrevet 6. august 2007 Eller hva med når Chanzei gjorde samme feilen på "ung og gravid" på BiM, hvor hun kastet seg over unge gravidoser og hudflettet deres valg? *le seg ihjel* Hadde nok byttet nick rimelig kjapt jeg også da ja...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #60 Skrevet 6. august 2007 Nei, var ikke jeg som skrev lengre opp her... Var en snill anonym jeg ikke vet hvem er det. Takk foresten :-) Er ikke lenge siden jeg byttet nick heller... ett par mnd kanskje. Så har IKKE byttet nick rett etter noen tabber jeg har gjort. Dere er så sinnsykt latterlige, og ikke minst FALSKE!! Sikker på at dere er noen jeg "kjenner" her inne og.. Utrolig hva folk spyr ut når de kan gjemme seg bak en anonymknapp.. Nå hinter jeg til dere anonymhorer lengre opp her. Ha en fin kveld :-)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #61 Skrevet 6. august 2007 Ok, Ellie ) Har du vunnet veddemålet no om å få flest svar på et innlegg?? D va i såfall en genial måte å gjøre d på *humre, humre* ;o) Hev dæ over alt her å ha d artig )
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 6. august 2007 #63 Skrevet 6. august 2007 ka faen så skjer her?!! fatter null av alle disse rare innlegga!:-)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #64 Skrevet 6. august 2007 Pølsa; det er nok MANGE som husker den "flausen" på BiM... Jeg deriblandt, og vi har jo ikke hatt stort med hverandre å gjøre da... Men som veldig aktiv bruker fikk jeg jo med meg det meste, på de fleste fora med aktivitet daglig.
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 6. august 2007 #65 Skrevet 6. august 2007 hva var det tillab? hehe, nysjerrig her..tell me:-)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #66 Skrevet 6. august 2007 siden alle tydeligvis vet hva dette dreier seg om, hvorfor får ikke vi andre vite d? dårlig altså sier A så MÅ man si B!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #67 Skrevet 6. august 2007 OKI..hun vil at folk skulle inn å se på bryllupsbildene hennes, og "var liksom en anonym som ville gifte" seg , men egentlig ville hun bare at folk skulle se på bildene hennes...! Da forsto jeg.hehe driti seg ut ja!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #68 Skrevet 6. august 2007 det har jeg fått med meg. men tenkte på flausen til pølsa ???
Gjest Skrevet 6. august 2007 #69 Skrevet 6. august 2007 Det får hun heller informere om selv dersom hun ønsker det. Eller dere får finne det ut selv.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #71 Skrevet 6. august 2007 Hvis dere er så jævla nyskjerrige, kan dere vel få rævva i gir å lete selv da! Herrlighet.. En gjeng kakklehøner hele gjengen
Victorials Skrevet 6. august 2007 #72 Skrevet 6. august 2007 Ærlig talt... Ta dere sammen! For en oppførsel!!! Ser ikke problemet. Er hvertfall ikke vits i å gjøre en stor sak utav det her... Herlighet... *oppgitt*
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #74 Skrevet 6. august 2007 ChAnZeI lot som hun var 31 år eller noe og gravid og lute på hvorfor eldre mammaer ville ha barn var visst eg oosv..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #75 Skrevet 6. august 2007 hadde du klart å skrive norsk kunne man skjønt hva du mente også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå