Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #26 Skrevet 6. august 2007 Du er flink til å ro, men er ikke du psykologstudent da? Du burde ikke ha skrevet det om "plass til bilder"... Der var det litt vel tydelig kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #27 Skrevet 6. august 2007 Det er lov å gjøre en glipp=) Det ble jo bare underholdning her da.. Ser ikke ut til at du bryr deg om det uansett=) p.s.. Du har den samme skrivefeilen som "venninnen" din da.. =)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #28 Skrevet 6. august 2007 Men HVORFOR skrev du da "meg" i det neste innlegget??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #29 Skrevet 6. august 2007 Hehe, samme skrivefeil da ;-) Men men, kan skje den beste det altså. Imorra er det glemt!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #30 Skrevet 6. august 2007 *fniiiiiiiiiiiiiis* blir flau på dine vegner
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #31 Skrevet 6. august 2007 Beklager Ellie, men jeg har per dags dato ikke sett noen som skriver "skjøen" her inne, andre enn deg. Det heter "sjøen". Det beste for deg nå ville være å si: "Javel så var jeg litt ivrig etter at noen skulle se bildene mine da! ))". *Godt ment, Ellie*
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #33 Skrevet 6. august 2007 Psykologstudent? Nei ikke i det hele tatt. Jeg har jobbet helt til jeg gikk ut i permisjon, og nå til høsten starter jeg på vernepleien.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #34 Skrevet 6. august 2007 nesten enda mer komisk at ALLE som svarer her er anonyme
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #35 Skrevet 6. august 2007 Men HVORFOR skrev du da "meg" i det neste innlegget??
Gjest Skrevet 6. august 2007 #36 Skrevet 6. august 2007 Hehehehe.... Jeg skjønner ikke at du gidder å lyve om dette Ellie.Ingen som tror deg uansett :-) Synes det var litt søtt jeg
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #37 Skrevet 6. august 2007 Haha. Det "kostelige" er at ingen av dere tørr signere med nick. Jeg har nok rørt mange av dere her inne siden dere engasjerer dere så meget. Haha. Jeg fortsetter å dytte jeg. :-)
Koala *g07* Skrevet 6. august 2007 #38 Skrevet 6. august 2007 Alle kan vi gjøre feil.. og at de som svarer her ikke tør annet enn å gjemme seg bak anonymknappen sier jo sitt.. Glem disse tullingene. Har vel ikke annet å finne på. Gadd ikke en gang lese gjennom hele tråden.. Men kan ikke hjelpe verken deg eller din venninne, eller hvem det er som trenger svar ang denne tråden du etterlyser..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #39 Skrevet 6. august 2007 Fordi hun var "sjokkert" over å se sitt nick der vel.... Tjukk i huet eller? ;o)
Labbetøs Skrevet 6. august 2007 #40 Skrevet 6. august 2007 Ja ikke sant Koala. Men jeg syns det er lit morsomt jeg (tar meg ikke så høytidelig som du sikkert skjønner) så jeg ler gjerne av dette jeg. :-) Akkurat som jeg koste meg med lesningen om hvor innmari folk kan ta det opp om man skriver pure eller purè. Eller puré. Hehe. Husker det var en gasnke lang diskusjon om hvor forferdelig den var.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #41 Skrevet 6. august 2007 Så ekkel du er Pølsa... Eller Chanzei! Alle vet vel at du har gjort samme feilen...Trenger vi å rippe opp i det søte innlegget ditt på "gravid i moden alder" eller hva det nå enn var?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #43 Skrevet 6. august 2007 Poenget var ikke at du skrev feil, men at du skrev samme feil som "venninna" di. Det er vel best å bare innrømme alt nå, så gidder jo ingen å skrive mer.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #44 Skrevet 6. august 2007 Hihi. La oss hente den om Chanzei ja. Haha. Den var morsom. Det skinner igjennom at "pølsa" er så ung her ja.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #45 Skrevet 6. august 2007 Dette har jeg ikke fått med meg. jeg kjeder meg! fortell!! hva har pølsa gjort??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #46 Skrevet 6. august 2007 Jaaaaaa!!! Morsomt!! Finner du den? No offence Chanzei, bare litt giggles en mandags kveld!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #47 Skrevet 6. august 2007 Ja hallooooo.. Har jeg sagt at jeg er gammel? Se hva jeg skrev lengre opp da... Synes det var ett søtt innlegg jeg. Var faktisk ikke ment ironisk.. Anonym: Gå å ta deg en bolle!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #48 Skrevet 6. august 2007 WHY?? Ikke gidd æ....... Barnslige dere er!!!
Koala *g07* Skrevet 6. august 2007 #49 Skrevet 6. august 2007 Folk har vist lite å finne på en mandagskveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå