Gjest Skrevet 10. august 2007 #76 Skrevet 10. august 2007 Miss: Hadde ikke forventet at du skulle stille ultimatum..? Som du sier selv, så er det ikke den beste måten å forhandle på. Hva dreier det seg om da? Og er du klar for å bli alene, for så å finne en ny mann? Husk at gresset er ikke alltid grønner på den andre siden! Skjønner godt at du ønsker deg en vanlig jobb og et vanlig liv, det hadde vært deilig! Du vil i hvert fall bli savnet her inne om du ike får internettforbindelse på øya du skal flytte til! Stjerneklar: Kos deg i syden da! Heldiggris!
Idun<3tosmå<3 Skrevet 11. august 2007 #77 Skrevet 11. august 2007 Åj, jeg måtte faktisk helt ned på midten av side 2 for å finne tråden vår.... Det har vel ikke skjedd før:) Jeg har lest litt om EL og temping, og tror ikke vi rakk å befrukte egget... Tempen min steg på fredag, dvs jeg hadde EL på torsdag... (tror tempen stiger når egget er innkapslet (?), og da er det blitt det gule legemet.... Også rakk vi ikke ha sex før lørdags morgen... Men det jeg ikke kan finne ut, er om egget må befruktes før det blir det gule legeme, eller ? Noen som vet?
Idun<3tosmå<3 Skrevet 12. august 2007 #78 Skrevet 12. august 2007 Nå har jeg lset litt og tror jeg har forstått det riktig... Når EL skjer, forandre eggposen seg til det gule legemet, og den produserer da progresteron. Det er dette hormonet som gjør at tempen stiger 0,2 til 0,5 grader. Jeg hadde tempstiging på fredag, og sex lørdags morgen... Og i følge et skjema jeg fant på pernille.info har vi da 7% sjans for at en befruktning har funnet sted! Ergo det er håp!!! Så nå tror jeg IKM er 21 august!!! Dette blir spennede, har bare ventet på IKM en gang før, og da var jeg overbevist om at jeg var gravid, hehe.... Noe jeg ikke var.... Håper dere andre også får prøvd snart! Reiser bort i to uker fra i morgen av, aner ikke om jeg får tilgang til internett.... Så kanskje kanskje jeg er enken med spire når jeg kommer tilbake.... Har i allefall 7% sjans, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå