Gå til innhold

Gressenkenes Tråd 3 , Man 05.08.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, ja er mye styr å mye å huske på. Men hva gjør vi ikke for å få en spire. Håper el kommer på torsdag da, var det ikke da manne kom hjem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off! Den derre tempingen høres ut som litt pes men skjønner at det er nødvendig når en har prøvd en stund...

Jeg har sendt mannen på sjøen i dag. Dvs han sto opp klokka seks og kom inn å sa hadet å kyssa meg på kinnet. Må le av han, boxerne og sokkene hans lå pent i stabler på gulvet på soverommet. Så han må nok gå til anskaffelse for en del nytt undertøy. Fikk heldigvis sagt det til han før han kom på båten slik at han har en sjangs for å få kjøpt seg noe. off....

Skrevet

Da husket jeg å teste... Testen ser nesten positiv ut.... Den er ikke sterker enn kontrollstreken, men i allefall like sterk...

Så da er vel EL rett rundt hjørnet.

Og snakka med sambo i sted, flighten inn på torsdag er kanselert...

så om ikke noe helikopter plukker de opp på vei forbi, kommer han nok ikke før på fredag likevel :(

Så da er nok sjansene forbi denne syklusen og....

Men men... kan jo håpe litt til da..... :)

Da hopper jeg til sengs! Nattabra alle og enhver!! Drøm søte drømmer!!

(Nå er testen positiv btw)

Skrevet

Æsj,,,, det var nesten det Trulte.

Skrevet

tRULTE; Har ikke så greie på det, men er det ikke slik at EL kan komme dager etter positiv test? Det kan være at den lar vente på seg litt selv om du får positiv test nå? HÅPER!

Skrevet

Det var snakk om hvor lang tid man burde ha vært sammen med sin partner før man får barn.. tenkt litt på det jeg. Skjønner jo den med at man bør vente litt for å kjenne hverandre også når hverdagen inntreffer, men så har jeg vært litt fra tid til tid inne på MIK. Og da må jeg si at det blir jo utrolig vanskelig å gå fra noen en har blitt sånn ordentelig glad i hvis denne personen da setter seg på bakbeina. Og hvor mange år skal man gå å lure å lure å lure. For så å begynne på nytt med ny mann også vente på samme måten... Bare et lite hjerte sukk fordi jeg syntes det er så uendelig trist.

Skrevet

Synte gutter som er sånn er søte jeg.... mannen som jeg har nå er pinelig nøyaktig, med tellekant og aldri et hår på noe plagg. Så her er jeg den store slusken. Alle sier jeg er så heldig som har en mann med så mye orden, men jeg liker litt rot jeg.

Skrevet

Den var til Tauza

Skrevet

Hei jenter! :)

Må vel gi et livstegn fra meg på denne tråden! :)

Vi har jo det så bra bra for tiden! :) Masse kos, og i går dro vi på biltur! :) Geiranger, så til Stryn. Tok jo hele dagen! :) Men veldig fin tur da! :)

Trulte: kjipt at det gikk sånn meg EL!! Det er virkelig slikt som får en til å hate de jobbene! Men dere rekker vel en EL før han drar ut igjen da? Har lært meg å være tålmdig når det gjelder det der, ikke noen ting å gjøre med det! Men dere vil få det til å klaffe før eller senere, så da blir dere ekstra glad, siden dere har vært gjennom slikt! Hurra for den! ;P

Miss: Når det gjelder hvor lenge en bør være sammen, så syntes jeg det er ganske uvesentlig, for jeg mener at en må bare kjenne på hva en føler rundt det å få barn. Tnk om to verpesyke møtte hverandre, de kunne jo fått barn med en gang da.

Jeg tror mange har ser på det å ha vært sammen lenge som en garanti på at forholdet vil vare, noe det over hodet ikke er! :)

Jeg tror jeg har El i dag, eller i morgen, tenkte jeg skulle ta en test i kveld, så får vi se... Typen er hjemme, så der er håp! :)

Ha en fin dag, jenter! :)

Skrevet

EL kommer vel fra 12 til 36 timer etter pos ELtest mener jeg å ha lest en plass...

Skal teste igjen i kveld og se om den er pos enda, da er det kanskje håp, men kjennes ut som EL er nå..... men men...

Sambo kommer hjem på fredag ja, og jeg drar bort to uker på kurs på mandag, og når jeg kommer hjem er han ute igjen....

Så da blir jeg vel hjemme alene i en uke til.....

Og da kan det hnede vi akk går glipp av EL igjen:( Vi får se!!

Men etter det er han hjemme i fire uker!!:):):):) Så gjett om det blir den store jakten på den lille spire da!!!

Angående hvor lenge man bør være sammen før barn settes til verden tror jeg det er veldig individuellt!

Ikke bare med tanke på hvor godt man kjenner hverandre, men også hvilken tanke man slev har om den saken...

Jeg og samboen har vært sammen i syv år, og jeg ble ikke klar før i år!

Litt på grunn av min jobbsituasjon, men også fordi jeg har hatt behov for at forholdet må ha vært gjennom en god del og at vi sammen skulle oppleve ting og tang....

Og det er mine behov, ingen sikkerthet for at det vil vare livet ut, men jeg føler meg sikrere nå på at dette vil vare, enn for tre år siden...

Det er vel det som betyr noe(?) Og det er det som har gjort meg klar for barn...

Selv om jeg er litt redd enda for denne babygreia..

Skrevet

egget blir vel sluppet når el testen er negativ igjen, ikke når den er positiv. ihvertfall det jeg har hørt å lest.

Ellers har jeg vært på jobbintervju, fikk den men problemet er att jeg må begynne på mandag å det går ikke. Dem var stor manko på folk, å få søkere men vente i 10 dager gikk ikke, hadde tilåmed skrevet i søknaden att jeg ikke kunne begynne før 25. Har noe med baarnehagestart å skole star på barna, kan lliksom ikke overlate dem til seg selv heller.

Men om dem sliter så med å få ansatte så synes jeg det lukter litt rart ihvertfall når dem ikke kan vente noen dager ekstra. Nei kommer til å søke vidre på jobber, her i byen er faktisk det ganske mye ledig nå.

Skrevet

Huff, i dag kom mensen! :( Og så 4 dager FØR jeg hadde forventet det....tror aldri det har skjedd før! Er alltid så presis.... Jeg hadde ikke den store forventningen til at det skulle klaffe denne måneden, da vi kun hadde en "tøm og røm", men det er litt kjedelig likevel når tanta kommer på besøk! Men sambo kommer i alle fall hjem igjen i kveld, og da skal han være i hele tre uker!!! Tjoho:)

Skrevet

Uff.. Kjedlig å få mensen for tidlig når en prøver... Har skjedd noen ganger med meg også! :/ Godt at du får ha han hjemme i 3 uker da, da treffer dere i hvert fall EL! :)) Kos deg! :)

Maya80: Ja, tror du gjør rett i å fortsette å gå på jobbjakt.. Hørtes rart ut det de gjorde der ja.. Virket ikke som de var noe forståelsesfull over din situasjon, virker kun desp etter å få inn noen folk, uansett hvem det er! :) Hvilke jobb vil du ha da? Er du utdannet?

Trulte, trulte da.. Så innmari kjipt å dra bort når han er hjemme! :( Hvilke kurs skal du på? Stort plaster på såret at du får ha han hjemme 4 uker etter det da.. :))

Jeg tok en EL test i dag, og den var negativ... Skjønner ikke noe jeg.. Jeg pleier å ha EL akkurat 14 dager før mensen, og det er i morgen! Ja, ja.. Får ta en til, og en i morgen igjen..

Skrevet

Syntes både mensen og eggløsning oppfører seg veldig rart etter at jeg har begynnt å prøve jeg. ... skjønner jo at grunnen til det er at jeg har begynnt å følge med så veldig. Symptomer forandrer seg hele tiden. Noen eggløsninger er med EL slim, andre er med smerte, noen merkes ikke. Noen menstrasjoner kommer tidlig å varer lenge, andre kommer sent og varer kort, spotter noen perioder og ikke andre. Full forvirring. Nå blir det jo en stundt til jeg får prøve igjen.. Også går det for å være helt ærlig ikke så godt med mannen min og meg... så det kan kanskje være like bra.

Skrevet

Pokker og, jeg glemte å teste meg igjen... tissa rett i skåla.... arg....

Får være litt lenger oppe enn planlagt i kveld da....

TR før tiden er kjipt ja... Men i grunnen bedre enn at den er forsinket uten god grunn:)

Hvor bor du og hva slags jobb søkte du på Maya80?

Hørtes rart ut d der ja, de skal jo ansette den best kvalifiserte....

Elisabeth, jeg og hadde regelmessige EL før, men nå kommer den på forskjellige tidspunkt, god mulig det er fordi vi psykisk påvirker den litt kanskje? ikke vet jeg....

Skal på kurs ja, noe lignende som rekruttskolen, bare at det er to uker på høst og en uke på vinter... Så skal to uker til Dombås for å springe i skauen, skyte litt, bære litt tungt og sove litt i telt....

Skal bli veldig godt å gjøre noe helt annet i to uker, jobben tar livet av meg for tiden.... Stress stress stress.....

Sykemelding som kom veldig ubeleilelig ka man si... Så jeg sitter og prøver å gjøre en jobb jeg ikke kan og ingen kan lære meg fordi de som kan det er på ferie eller er syke....

Da gjelder det å vite hvem man skal ringe og mase på ja:)

Men det er litt kjekt og med sånne utfordringer syns jeg da... :)

Nå er det bare i morgen igjen, så er det fredag og da kommer min kjære hjem!!! :)

Vi drar på båttur og blir borte hele helgen, det blir kjekt!!

Så håper ELtest ca kl ett blir positiv!!!! tvi tvi!! :)

Skrevet

Uff så kjipt å høre Miss!

I medgang og motgang, det skal jo ikke alltid være like lett... Men det er nok spesielt sårt i en situasjon der man prøver på å bli tre.

Og det å skulle omstille seg fra en slik situsajon er nok litt tøft...

Håper det odner seg til det beste Miss!

Ta godt vare på deg selv, så skal vi her inne backe deg opp om du trenger det!

Husk at vi er jo mennesker bak disse nickene, og jeg må innrømme jeg blir litt ekstra "glade" i noen, spes dere her inne!

Og når vi føler med hverandre er det i allefall fra min side ekte følelser!

Og det regner jeg med flere her inne kan stå for:)

Skrevet

Setter pris på det.

Skrevet

jah, den syklusen er ikke så lett å forstå seg på nei. Min lever sitt klokkeløse liv forløbig! Rart, for den var så presis tidligere!

Håper det er bare en dårlig periode som går fort over Miss. Det er ikke så lett å holde "godvilja" på topp når man er mye fra hverandre. Tror det hjelper at begge er forberedt og inneforstått med at dette her er kjedelig, og at det tærer på forholdet. Da slipper man "forventningspresset" om at alt skal være så bra, og "vi er like forelsket enna" osv..

Det er enda ca 4 uker til min mann kommer hjem, hvis det ikke blir endringer i planene. Det skal bli godt. Fikk prate med han idag, da var han i California. Til helgen reiser jeg med 4 venninner til syden, da skal vi bare slappe av å kose oss!

Skrevet

ELtsten ble positiv i kveld og!!! :) Jippi!!!!

Da er det kanskje et lite håp da??

Den er veldig positiv, så regner da med at EL er i morgen, hm.. kejnntest ut som den var i dag....

Men, om den er i morgen og vi har sex på fredag er det jo sjans???

Åj åj åj... åh.... nå ble jeg glad!!!! Tror jeg... litt forvirra nå ja....

oh....

Skrevet

Å? ;) Ja, da er det håp! :)) Bare å hive seg til køys med en gang han kommer hjem da! :) Har du EL-slim da??

Min test er fortsatt negativ, men jeg har litt EL-smerte. Får bare teste igjen i morgen.. Det blir vel positivt en av dagene.. :)

Hva skjer da, Miss?

Skrevet

Jobber du i forsvaret, Trulte? Jeg jobbet på Sessvoll ei stund, tok også førstegangstjenesten der.. Var i hæren.. Kjempegøyt! :)

Skrevet

Var på Ørland flystasjon jeg.. Statistisk littegrann off dette... hi hi

Skrevet

Ja, ikke mange kvinner i militæret.. :) Men jeg var i saniteten, så der var ganske mange jenter da, vi var 4 i troppen.

Det var tider det! :)

Skrevet

Jeg tror jeg hiver meg på her :-P

Sambo jobber offshore og er 2 uker på 3 av, 2 på og 4 av...

Så det er ikke så lett med denne prøvinga..

Og så er det jo så typisk at som regel hver gang jeg har EL så er han offshore!

Kjipt! :(

Men nå var han hjemme ved sist EL nå da så nå håper det slo ann! ;)

Jeg har nå IKM 11 august

Og hittil har jeg 23 av 34 symptomer (fra symptomlista)

Så det er jo grunn til å håpe da! :D

Om det slår ann nå så fikk vi det til i 6 pp ;)

Og da blir det barn nr2! ;)

Så nå krysser jeg fingrene for fullt og håper virkelig det bor en huleboer i magen min! :-D

Mvh

Skrevet

23 av 34, ikke værst!!!! Håper det går denne gang -6 pp... da begynner man å bli utolmodig ja, lenge siden barn nr. 1?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...