Gjest Skrevet 5. august 2007 #51 Skrevet 5. august 2007 det er nesten sånn at jeg reiser til svigers som bor bare en time unna oslo å kommer å besøker deg!! stakkars jente, du har det ikke godt:( blir skikkelig trist av å lese denne historien, har lurt på åssen det hele har hendt. Men har du fått tak i M da og forhørt deg litt hva som egentlig foregår? skulle fadern med kastrert den j**vlen.!! synd at vi ikke kjenner hverandre godt, hadde ikke nølt med å ta første fly til oslo !! Støtter deg 1001 % . Pakk klærne til M og sett de utenfor døra og bytt lås!
Symr@ Skrevet 5. august 2007 #52 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg, dette var uffattelig vond lesing. Tårene renner her jeg sitter å leser alle sympati erklæringene du har fått. Håper du har fam og venner som kan støtte deg i tiden fremover. Ønsker deg masse lykke til i fremtiden og en dag skinner solen igjen for deg selv om det ser mørkt ut nå. Mange klemmer fra
Gjest Skrevet 5. august 2007 #53 Skrevet 5. august 2007 Stakkars, stakkars deg! Når det er sagt: du vil klare deg! Barna dine har du, alt annet kan du få. Inkludert en mann som ikke har en personlighetsforstyrrelse av dimensjoner og som ikke lyver til deg. Du har ikke vært teit, han har vært en sosiopatisk egoistjævel som har lurt deg opp i stry. Det at du ikke har trodd slikt om han sier bare at du ikke er like fucked up som han er!
~Snublefot~ Skrevet 5. august 2007 #54 Skrevet 5. august 2007 Håpet i det lengste for din skyld at dette ikke var sant... Det er helt utrolig! Den mannen er ikke normal! Føler masse med deg nå. Men du kommer til å komme over dette, og gå styrket videre, det er jeg sikker på! Håper fødselen går greit, og at Mimmi snart får fram tennene så hun slipper å plages. Sender deg varme tanker og mange klemmer:-)
mai mammaen til to Skrevet 5. august 2007 #55 Skrevet 5. august 2007 huff.. har tenkt på deg de siste dagene jeg og... håpte inderlig at det bare var misforståelse.... kan ikke fatte at noen kan leve et slikt dobbelt liv.... håper inderlig at tennene til lille mimmi popper ut fortest mulig..slik at du får hvilt deg litt før du skal føde. kipt at alt hoper seg opp no rett før fødselen. lykke lykke til iallefall... neste gang du ser han så tar du løpe fart å sparker han i balla(så lang løpe fart en høygravid kvinne kan ha)... sånn at han forhåpentligvis ikke kan formere seg mer...
børdi Skrevet 5. august 2007 #56 Skrevet 5. august 2007 herlighet for et mannebein.... Masse klemmer til deg i denne vanskelige tiden....
melkekua™ Skrevet 5. august 2007 #57 Skrevet 5. august 2007 Jeg er uten ord Charlotte ((( Jeg føler sånn med deg, dette er ingen god situasjon å være oppe i. Godt du har din bror å støtte deg til, bruk alle de rundt deg for alt det er verdt. Sender deg mange varme klemmer. Lykke til imorgen ;o)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #58 Skrevet 5. august 2007 Føler med deg.. Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan gjøre noe slikt mot et annen menneske! Håper det ordner seg for deg til slutt!! Flott at du har en super bror!
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. august 2007 #59 Skrevet 5. august 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal si, Charlotte... Dette ville jeg ikke unnet min verste fiende. Jeg håper bare at du klarer å være sterk nå, og jeg ønsker deg og dine elskede barn all mulig lykke i livet. Og hjertelig velkommen tilbake til DIB når du er klar for det!!!! *Mange gode klemmer til deg*
Gjest Skrevet 5. august 2007 #60 Skrevet 5. august 2007 Oioioi... jeg har ikke ord. Kan ikke si annet enn at du har det MYE bedre uten den drittsekken! Sender deg varme tanker...
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 5. august 2007 #61 Skrevet 5. august 2007 Å nei!! Kan nesten ikke tro at dette er sant....det er ikke deg det er noe galt med som ikke har fattet mistanke, hvem kan i sin villeste fantasi forestille seg noe sant?? Både jeg og mannen min( som forøvrig også er offshore) er i sjokk! Han er ikke god han mannen din og det er bare bra du er kvitt han....selv om det ikke føles sånn ut nå. Lykke til med gommer og fødsel! Du er sterkere enn du tror
Sololight Skrevet 5. august 2007 #62 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Men på et vis er det jo godt at du skriver litt her inne, så har du ihvertfall en ventil så lenge du ikke orker å konfrontere familie, venninner osv. enda. Det kommer til å gå bra med deg og dine to små. Men nå, midt oppi sjokket (og ikke minst med ansvaret for Mimmi som har det vondt og en nært forestående fødsel) blir det nok for mye for deg å ta stilling til og fordøye alt. Synes det er riktig av deg å prøve å fokusere på fødselen:-) Men kanskje du skulle hatt med en nær person på fødselen, som kan engasjere seg litt i den lille når den kommer til verden, og som du kan dele fødselsopplevelsen med i etterkant? Jeg hadde med en venninne på min andre fødsel, og det er det smarteste jeg har gjort. Hun var var alt mannen min ikke var i tiden etterpå (elsket å diskutere fødselen og alt som skjedde underveis), og sååå engasjert i det lille gullet hun var med på å hjelpe til verden. Pappaen var også med, men jeg må være ærlig og si at det var bonus å ha med venninnen:-) Jeg har enorm medfølelse med deg, og håper du i løpet av de nærmeste dagene får snakket med noen som er gode for deg. M må være splittet eller noe, dette er ikke noe du kunne forutsi da du ble sammen med han. Inderlig lykke til!! Klem fra
Pittamitta Skrevet 5. august 2007 #63 Skrevet 5. august 2007 Det e rbare ikke ord for hvilken JÆVLA drittsekk han grusomme mannen din(ex) er:-((( Råd ang jeksler.HEv hodeenden på sengen hennes MYE,Feks med 4-5 pocket bøker under hver fot.bløt opp klut putt i frysern ,så hun kan suge på,gi evt is.regner med duu har på maaasse dentinox...Prøv pinex for barn istedet for paracet,det har faktisk forskjell her i huset.Ellers så trnger hun nok mamman sin,samme om du "ikke er deg selv".STÅ på han jævelen er ikke verdt dette!!!!Men jeg syns så synd på deg,at jeg vet ikke hva jeg skal skrive!!
snartgift.no Skrevet 5. august 2007 #64 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg... Sitter her og griner på dine vegne, fatter ikke at det er mulig å være så utrolig falsk overfor konen/ samboeren sin... Ønsker deg lykke til videre med alt - vi er mange som sender deg alle våre gode tanker. Klem..
Tante_Sofie Skrevet 5. august 2007 #65 Skrevet 5. august 2007 Hei; Har tenkt masse på deg! Ønsker deg alt godt, da vare på deg selv og dine små! Klemmer fra
Mikaelle7 Skrevet 5. august 2007 #66 Skrevet 5. august 2007 Kjære deg. Skjønner godt at du er helt tom og nummen nå. Du er vel i et slags sjokk, med det kaos som medfølger. At du er nær ved å nedkomme bidrar jo ytterligere til det. Senere kommer sinnet. Fortell absolutt om det som har skjedd imorgen. Anbefaler deg virkelig noen timer hos en psykolog, som noen over her skrev. Du går igjennom ting akkurat nå som bare er for mye å håndtere. Ser du har fått flere tilbud fra søte damer over her om avlastning, anbefaler deg å ta dem på ordet. Hvem vet-kanskje det kan lette litt? Jeg er vel ikke den mest mobile selv med to små, men hjelper deg mer enn gjerne jeg også hvis det er noe jeg kan bidra med. Send meg i så fall en PM så får du nummeret mitt på rappen. Godt du har broren din- bruk nettverket ditt for det det er verdt. Er som en over her skrev- selv om datteren din skriker på deg, er det bare til du er ute av syne Har tenkt masse på deg. En stoooooooooooooor klem til deg.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 5. august 2007 #67 Skrevet 5. august 2007 Huff, jeg føler med deg! Hvordan har han klart å ha to forhold gående så lenge uten at du har oppdaget det? Han må jo ha levd et dobbeltliv? Nei, du har det bedre uten han. Men det er klart at ting er tungt og sårt nå! Du kommer deg gjennom dette, selv om det virker nokså mørkt nå! Klem til deg.
Bæremeisen Skrevet 5. august 2007 #68 Skrevet 5. august 2007 Hei, jeg vil bare sende deg en god varm klem!!! Du er en sterk jente og dette kommer du igjennom med hevet hodet, det er x`en din som seriøst mangler noen skruer..... jeg er sjokket over at dette er mulig. Bruk nettverket ditt for alt det er verdt nå, bruk oss her inne.. Tiden leger alle sår, selv om det er vanskelig å se akkurat nå.... Klemme masse på !!!
2barns mor Skrevet 5. august 2007 #69 Skrevet 5. august 2007 Sender deg, Mimmi og babyen i magen mange gode klemmer. Skjønner godt at du er helt satt ut, men fint at du vil snakke med de på Ullevål ang dette. Kanskje har de noen gode råd til deg? Uansett ønsker jeg deg lykke til med både fødsel og hva som enn måtte skje mellom deg og mannen din! Store koseklemmer oversendes!!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 5. august 2007 #70 Skrevet 5. august 2007 Huff jeg føler med deg hotte charlotte!!! Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt du må ha det:( Jeg ønsker virkelig alt godt for deg!!! Håper du har mange mennesker rundt deg, som kan være der for deg i denne vanskelige tiden.
Gjest Skrevet 5. august 2007 #71 Skrevet 5. august 2007 Det meste er allerede sagt her... vil gi deg en gooooood klem. har tenkt masse på deg fra jeg leste første innlegget.
kroi Skrevet 5. august 2007 #72 Skrevet 5. august 2007 Stå på jente - det er du som er den stolte og sterke.
NoDoubt Skrevet 5. august 2007 #73 Skrevet 5. august 2007 Først av alt må jeg si at det er godt "å se deg her igjen". Har tenkt så mye på deg, babyen i magen og jenta. Har hatt så utrolig vondt av dere:-( Historien din har gjort veldig sterkt inntrykk! Ingen fortjener å oppleve noe sånt! Han fortjener ikke deg! Håper fødselen og alt går bra:-) Fokuser på deg og barna så får du ordne opp med gubben etterhvert. Har tenkt kjempe mye på der! Mega klem fra meg:-)
Gjest Skrevet 5. august 2007 #74 Skrevet 5. august 2007 Vi har så vondt av deg her! Vi har tenkt masse på deg i helgen!! for en forferdelig mann!! vi ønsker deg alt godt i fremtiden og masse masse lykke til! stoor trøsteklem fra oss her!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 5. august 2007 #75 Skrevet 5. august 2007 stå på, jenta! Her er det mye å ta tak i, og som kroi så lurt sier; her er det du som er den stolte og sterke! Klem, klem, klem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå