Gå til innhold

Livet er ikke så greit for tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev her for noen dager siden om tlf jeg fikk av en venninne ang mannen min. Da jeg skrev om det her inne trodde jeg virkelig ikke at det virkelig var tilfellet, selv om jeg syntes det var ganske ekkelt å få en slik tlf. Jeg tror ikke jeg hadde lagt ut om dette til alle på dib egentlig hvis jeg hadde trodd at han virkelig hadde gjort dette, men jeg trodde innerst inne at det var en naturlig forklaring for jeg og M har alltid hatt det så fint, trodde jeg. Men nå har jeg jo allerede fortalt det her og det er jo bare 2 her inne, så vidt jeg vet, som vet hvem jeg er "live".

Jeg føler meg helt tom nå, føler liksom ingenting. Broren min har vært hos meg siden fredag men jeg trengte å være helt i fred litt nå, orker ikke snakke så mye enda.

Det værste er at jeg kan føde når som helst og at Mimmi illskriker både på dagen og nettene pga jekslene sine. Ikke spiser hun heller og hun vil bare til meg...Helt grusomt for jeg er så sliten.

Hun har feber i kveld også:-(

Jeg vet ikke hvordan fremtiden blir nå for den var så til de grader planlagt som en familie og ikke noe annet. M har løyet for meg fra dag 1, han ble til og med far til en gutt 4 mnd før jeg fikk Mimmi. Jeg føler ikke en dritt når jeg skriver det nå for jeg kan bare ikke tro det.

Sikkert mange av dere som synes jeg virker helt tilbakestående som ikke har oppdaget noe, og ja, jeg skjønner virkelig ikke hvordan han har kunnet skjule dette og når jeg tenker tilbake så er det ikke noe bortsett fra de 3 ukene han påsto han jobbet som er rart. Men jeg tenkte aldri på å sjekke om han var på jobb, stolte 100% på han.

At han har hatt sex med meg og en annen i 3 år er til å spy av og jeg kan ikke fatte han kunne.Jeg har vært sliten og dårlig i graviditeten nå og har ikke orket så mye, men han har jo fått sitt en annen plass.

Og hva med lille Mimmi som forguder faren sin? Han må feile noe, kan ikke være normal. Det er så vanskelig for meg og forstå.

Jeg prøver å ta meg sammen så godt jeg kan frem til fødselen, babyen kommer uansett selv om desverre gleden kke føles den samme nå. Jeg er ganske redd for hvordan jeg skal klare meg alene men det går vel på et hvis. Hadde liksom M som den store tryggheten i mitt liv, for en vits.

Takk for all støtten dere har vist, jeg har lest innleggene fra det jeg skrev den dagen. Tusen takk for det.

Jeg kommer nok tilbake til dib når fødselen osv er over, jeg må prøve å konsentrere meg om den nå.

I morgen skal jeg på Gaia samtale på ullevål og da skal jeg fortelle om hva som har skjedd så de forstår at jeg er litt ute å kjøre nå, klarer liksom ikke fokusere på noe annt enn Mimmi som skriker og har vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg... Lykke til videre, du er sterk! Makan til mannfolk, du skal være glad du er kvitt han!!

Skrevet

Huff, skjønner at du sliter nå. Har du funnet ut nå at han har hatt et annet forhold i 3 år, og har en sønn på 4 mnd?

Klem

Skrevet

Så kørka som den "mannen" der er det ikke lov å være...

Alle gode tanker sendes deg og ungene!!

Skrevet

Huff, jeg har ikke ord... Men sender deg og barna mine tanker...

Du skal se det går bra etter hvert Klem

Skrevet

uff....

har tenkt masse på deg!

helt enig med deg at det må være noe galt i hodet på han...

Har du snakket med han??

Visste hun andre om deg???

uff....

masse, masse lykke til !!!

Skrevet

Fy søren, den situasjonen du er i nå unner jeg virkelig ingen, og jeg syns det er utrolig trist at det skjer likevel, med deg. Håper du får en god samtale på Gaia, og at fødselen tross alt blri en god opplevelse. Håper du har flere gode venner og familie som kan hjelpe og avlaste deg fremover!

Mange klemmer!!

@}---,---'---,---'--------

Skrevet

Herregud, så vondt jeg har av deg... :-(

Han er absolutt ikke normal. En voksen, normal mann gjør ikke sånn mot kone og barn!

Ta vare på deg selv, og prøv å få noen til å avlaste deg litt.

Stor klem fra meg!

Skrevet

Skjønner at du føler deg helt kald nå, det er sjokket som setter inn.....Du burde fått i deg en dose Arnica (homeopatmiddel) som vil hjelpe deg med å "lande" før fødsel og for lille Mimmis skyld og ikke minst din egen. Har du mulighet til det? Ring en homeopat imorgen og spør for sikkerhets skyld, anbefaler deg virkelig å gjøre det.

Du er utsatt for umenneskelige ting i den situasjonen du er i og om M har jeg ikke ord.

Det viktigste nå er deg og barna dine, prøv å la ham være. Virker som om du er fokusert på det som skal skje snart og det er flott at du klarer det!

Så får det andre komme etterhvert når du er klar for det.

Vi er mange som tenker på deg og sender deg gode energier, det trenger du i bøtter og spann nå:-)

Varme klemmer

Skrevet

Stakkars deg vennen, jeg har ikke ord...

Dette er vel noe av det mest svikefulle et menneske kan oppleve, sender deg mine varmeste tanker og støtte i tiden som kommer!

Skrevet

har tenkt masse på deg! Du blir spurt om flere ganger daglig, det er så mange som bryr seg om deg!

Har du prata med mannen?

Har han ikke dårlig samvittighet!

skulle ønske jeg bodde i Oslo, så kunne mimmi kommet til meg, så du kunne fokusere på deg selv og den lille inni deg!

sender deg mange klemmer!!

Skrevet

Guri malla! Stakkars deg, har tenkt mase på deg!

lem klem klem klem klem

Skrevet

For en jævla drittsekk!!!! At han hatt samvittighet til å gjøre noe sånt!

Håper du klarer å glede deg over den lille du snart skal få, og at du, Mimmi og småen klarer å få det godt sammen.

Mange trøste klemmer fra

Skrevet

jeg maa si at jeg virkelig ikke aner hva jeg skal si. At han er en dritt vet vi jo alle naa saa det er lite vits aa si det igjen egentlig....

Men du har min dypeste medfoelelse og sympati, baade du og dine to barn.

Skulle saa gjerne ha hjulpet deg, gjort det bedre !!!

Haaper du har god stoette i resten av familien din naa og faar den hjelpen du trenger paa sykehuset .

Stor klem

Skrevet

Sønnen hans er 21 mnd, han fortalte om han selv.

Mimmi er 17 mnd. Jeg blir dårlig av tanken på enda et barn sammen med han, det var han som ble helt i skyene da jeg ble gravid igjen også så han må jo væe psykopat eller noe.

Jeg vet ikke om hun andre vet om meg og Mimmi , jeg orker liksom ikke vite enda. Tror ikke jeg vil vite mer før etter fødselen.

Skrevet

Vær sterk Charlotte! Se opp og frem og tenk på dine to skjønne små, det ordner seg selv om det er tungt nå!

Si ifra om du trenger hjelp til noe her i Oslo...

Faen for en jævla drittmann!!

Skrevet

Har tenkt masse på deg. Sender deg masse gode klemmer. Ønsker deg lykke til med alt.

Husk du har allerede ei nydelig datter, straks et gull til, dette kommer dere 3 sterke menneskene igjennom.

Vi på Dib støtter deg med armer og hvert bein i kroppen. Du har oss alltid her.

Skrevet

Har du noen som kan avlaste deg med mimmi? familie eller venninner??

Skrevet

Har tenkt masse på deg de siste dagene! Det du gjennomgår må være grusomt. Håper dagene snart ser litt lysere for deg!

klemmer fra meg:)

Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo skulle du fått nummeret mitt så kunne jeg avlastet deg litt. Du kan jo ikke sitte alene, høygravid med en unge full av feber..?

Skrevet

Huff så vanskelig det må være for deg.

Håper alt kommer til å gå bra med deg og ungene. Er selv alenemor, det er tøft men det blir en vane det også.

Håper du finner krefter til fødselen og etter vært kan nyte begge barna dine fult :) Er desverre ikke slik at ting blir som man planlegger.

Vær sterk og prøv å tenkt fremover.

Lykke til med fødselen og med jekslene til jenta.

Skrevet

Hei du!

Har tenkt masse på deg, og ønsker deg så inderlig alt godt i forbindelse med fødsel og barn.

Dette er ikke en slik ting man mistenker sin mann for, det er det ingen oss som hadde gjort. Så ikke bebreid deg selv for at du ikke så signalene osv.. Det er han som har problemer, IKKE du!

Vil anbefale deg å skaffe noen profesjonelle å snakke med etterhvert,

Igjen LYKKE TIL, husk du er verdens viktigste for barna dine.

Mange klemmer fra

Skrevet

Veit ikke helt hva jeg skal si, så sender deg en god klem....ta godt vare på deg selv......

Skrevet

Problemet er at Mimmi er helt på styr. Hun har virkelig vannvittige smerter i gommene og jeg klarer ikke gi henne fra meg når hun skriker mamma mamma og heller ikke spiser.

Paracet hjelper ikke en gang nå.

Alt kommer på en gang her, er det mulig liksom...

Skrevet

vet familien hans om hva han har gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...