Gå til innhold

Livet er ikke så greit for tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett, si ifra om du trenger hjelp, vi er sikkert endel oslo borgere her som stiller opp! Har du noen til å bli med deg på fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si lykke til med fødselen jeg! Håper du klarer å glemme det vonde slik at du får oppleve gleden av det nye barnet...! *klem*

Skrevet

Det er ingen som tror du er tilbakestående som ikke visste noe...Hvordan skulle du ane noe slikt??Man hører jo om slike ting (leser om det i sanne historier i blad),men man fatter liksom ikke at noen kan leve så dobbelt-laangt fra ens egen samboer/mann.

Fokuser på å komme deg gjennom dette,skjønner godt du ikke vil vite mer nå.Du greier dette enten di tror det eller ei!

Lykke til!

Skrevet

Hei vennen

Jeg er glad du har fått vite at han har et barn hos den andre dama for jeg har hatt vondt i meg siden du sa dette...jeg følte dette og visste ikke hva jeg skulle gjøre.

Men ok...du er sterk og jeg vet du kommer deg gjennom dette.

Det er så mange råd jeg vil gi deg men vet du....råd blir fattige akkurat nå.

Tenker masse på deg og dine søte små...og sender deg en stor varm koseklem...og skulle du ha behov for å prate med en vilt fremmed så roper du bare...

klem

Skrevet

Jeg orker ikke fortelle venninner osv om dette enda, føles så jævlig.

Familien hans vet ikke noe så vidt jeg vet.Aner egentlig ikke

Jeg tror ikke jeg vil ha med noen andre på fødselen, siden jeg går til Gaia jordmor kommer jordmoren til å være hos meg så mye jeg vil sa de sist gang og det var tom da det var meningen at Morten skulle være med.

Skrevet

Jeg er helt målløs, rett og slett! Kan ikke fatte at det går ann å behandle en person på den måten som di mann/samboer har gjort!!

Det nytter kanskje ikke å si at du fortjener så utrolig mye bedre, men det gjør du virkelig!

Tenker masse på deg! Sitter her høygravid selv, vet hvor tung bare det er i seg selv...

Babyen i magen din har en kjempeflott mamma ikke glem det!

Sender deg masse klemmer!

Skrevet

Å herregud Charlotte...har tenkt så utrolig mye på deg.

Har ikke ord..fy f*** for en jævla drittsekk. Han fortjener deg ikke! Du er verdt så uendelig mye mer enn det der.

Skulle gjerne vært og hjulpet deg om jeg hadde bodd i nærheten.

Vet det ikke er lett, men prøv og vær sterk for barnas skyld.

Tenker enormt mye på deg, klem til deg.

Skrevet

hey.. vil bare si at eg tenker masse på deg.. for ein idiot" forstår korleis du har det, har vert opp i noke lignene.. og det er vanskelig men man kommer over det! men har du snakka med han, har han lagt kortene på bordet? kva sier han opp i alt dette her? Stor klem

Skrevet

har ikke ord.. men sender deg lys og kjærlighet og en stooor trøstende klem :)

Skrevet

Uff og dobbelt uff!!! Hadde virkelig håpa at det ikke var tilfelle at det var sånn med mannen din jeg da :( Synes virkelig synd på deg nå!!!! Håper du finner en løsning på ting!! Kjipt at det skal være sånn og det er utrolig at en mann virkelig kan finne på det der, Syyyykt!!!

Sender deg en stoooor trøsteklem og lykke til med fødselen og det som kommer etterpå!!!!!

Skrevet

Huff, at det går an å oppføre seg slik mot deg og barnet deres. Eier han ikke samvittighet og følelser? Unnskyld, ble så sinna på ham.

Lykke til framover. Tenker på dere!

Skrevet

Ikke lenger så Hotte Charlotte:

jeg bor i Oslo og er hjemme om dagene med en 10 mnd gammel baby. Du må virkelig bare gi beskjed om det er noe som helst jeg kan gjøre for deg. Gå på butikken for deg eller komme hjem og leke med Mimmi eller noe. Uansett hva det måtte være så må du bare gi en lyd så stiller jeg opp!

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke så aktiv her, men jeg har fått med meg historien din. Helt grusomt å høre!

Jeg bor i Oslo, og stiller gjerne opp dersom du trenger hjelp til husarbeid, handling matlaging, noen å prate med... hva som helst (har endel fri fremmover). Vet ikke hvordan personlig melding fungerer, men bare gi et vink hvis det er noe som helst du trenger, så får du mailadressen min.

Skrevet

Uff, føler virkelig med deg! Skjønner ikke at det går ann å oppføre seg sånn!! Jeg har ikke ord...

Nå må du tenke på deg selv og Mimmi! Han M får bare seile sin egen sjø. Vet det er vanskelig, men...

Uff... Masse lykke til i hvertfall! Tenker masse på deg...

Klem

Skrevet

huff dette var trist.... Men du kommer gjennom det... Fordi du må....

men skulle bare si at dentinox får du kjøpt reseptfritt på appoteket til vonde gommer...

Snakk med jordmor, få ut hele historien til henne så hun hjelper deg gjennom siste del av svangerskapet og fødselen, Å få avlastning, skriker jenta di når du drar fra henne, så er det bare til du er ute av syne:) LYKKE TIL!!!

Skrevet

håpet i det lengste at det skulle være tull.. at det ikke stemte eller noe.. man føler virkelig at alt blir revet ut innvendig... jeg gikk gjennom dette selv for ca 1 måndes tid siden, og jeg er så gla det viste seg å være tull.. du skulle bodd her i stavanger, skulle hjulpet deg, om du ville.

husk å spise, fordet om du føler deg for kvalm til det... drikk juice..

hvis du måtte ønske å prate,, send pm, så kan vi snakkes på msn, eller omså telefon.

ønsker deg det beste, og ta i mot hjelp fra familien. slik at de kan ta lillegull litt, det vi ikke hjelpe noen av dere, når du ikke fungerer

sender varme tanker, og klemmer

Skrevet

Stakkars deg!! Har tenkt mye på deg, og de fleste her på dib har følt med deg!

Håper at ting ordner seg for deg. Du må prøve å ta vare på deg selv og være sterk for barna dine. Det å være alene med barn er tøft i begynnelsen, men etter hvert går det kjempefint:)

Dette er det største svik, og det må du ikke finne deg i! Nå kjenner jeg ikke deg, men jeg ønsker deg og barna dine alt godt og lykke lykke til med den forestående fødselen!!

PS: Hadde jeg visst hvem M var, hadde jeg fillerista han!!! Han burde skamme seg og føle seg elendig!

Skrevet

Oj... Har tenkt sånn på deg de siste dagen. Som alle andre her inne så synes jeg dette er fryktelig, føler virkelig med deg. Du virker som en flott og sterk jente - og hadde fortjent bedre av en mann enn som så.

Jeg bor også i Oslo, er like høygravid som du - så kan ikke tilby meg de helt store greiene når det gjelder husarbeid etc, men om du og vesle jenta di har lyst til å leke sammen med meg og vesle jenta mi en dag så er det bare å si fra. Vesla mi er 2,5 år.

Skulle ønske jeg kunne si noe som virket oppløftende, men jeg er så og si målløs over hva M har gjort mot både deg og sikkert hun andre også.

Si fra om jeg kan hjelpe til med noe ihvertfall.

Klem klem

Skrevet

nei nei så trist hvordan går det an-. syns så utrolig synd på deg.

huff blir så lei meg på dine vegne.

skjønnerikke t de kan gjøre noe sånt

huff håper du kan få litt hjelp og avlastning. du har det ikke godt.

sender deg de beste klemmene å tenker på deg..

Skrevet

Er vel ingenting vi kan si for å gjøre ting lettere for deg, men det er hvertfall mange som tenker på deg og har vært bekymret for deg her inne... man føler jo at man kjenner de her inne selv om man ikke gjør det :)

Jeg vil absolutt anbefale deg å ringe en psykolog. Du trenger hjelp for å komme deg gjennom denne tiden. Er helt umenneskelige ting du blir utsatt for nå. Kjenner flere som har vært dypt nede pga. kjærlighetssorg, og bare noen få timer hos psykolog har hjulpet dem å tenke i riktige baner. Du har jo også barn du må ta deg av, og de trenger mamman sin...

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at det går an å være så syk i hodet at noen kan leve et slik dobbeltliv, stakkar deg, dette må være helt forferdelig.

Håper du har noen som kan hjelpe deg nå????

Hvis ikke rop ut her!!!!!

Skrevet

!!!!!! Åhhh!!!!!!

Masse klemmer til deg. Iallefall bra han innrømmet alt når han ble konfrontert med det. Du er ett skritt videre på veien til å komme deg videre. Lykke til. Klart det er vanskelig å bli alene med 2 små, men hverdagen kommer til å normalisere seg og alt blir helt ok. Masse Lykke til med fødselen.

Skrevet

Har tenkt mye på deg. Du må ha det helt forferdelig. Uff, vet ikke hva jeg skal si mer...Lykke til med fødselen.

Skrevet

Så utrolig trist situasjon for deg og Mimmi.

Som du selv skriver, han må jo være psykopat - snakk om å leke med følelsene og livet til så mange mennesker. Ikke bare deg og dine, men sikkert også hun andre som han har barn med.

Har du kjøpt sånn middel til å smøre på gommene til Mimmi? Hvis ikke kan du kanskje kjøpe en bitering, som man kan putte i fryseren. Den skal også være smertelindrende.

Uannsett, lykke til - og du kommer deg på beina igjen, nå må du komme deg igjennom den forestående fødselen, også må du bruke alle de rundt deg for å komme deg igjennom dette. Det er i motbakke det går fremover - dette kommer du styrket igjennom!

Mange klemmer fra

Skrevet

Hvorfor skulle du tro at han drev på slik, når du stolte 100% på ham? Jeg trodde selv at jeg var lettere tilbakestående da jeg etter hvert fant ut både den ene og den andre tingen om hvordan eksen min hadde lurt meg, men det er bare slik det er. Husk at det er ikke du som har sviktet, det er ham.

Sender deg noen ekstra varme tanker, og håper at gleden ved å bli mor for 2. gang (?) snart tar over for vonde tanker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...