Septemberstjerna og Martine Skrevet 1. august 2007 #77 Skrevet 1. august 2007 Hvorfor er begge født i -84 da??? Fordi du/dere er en og samme person!!?
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #78 Skrevet 1. august 2007 Laila, som sagt....ikke tro på det du ser på profilen.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #80 Skrevet 1. august 2007 Om du kan lese, så skal du ikk tro alt det du ser på profilen....som jeg har sagt så mange ganger.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #81 Skrevet 1. august 2007 i våre album? hva snakker du om?
manonym Skrevet 1. august 2007 #82 Skrevet 1. august 2007 Hvorfor bry seg lurer jeg da på.=) Er nå samme det vel... Velkommen skal du være til oss mistenksomme damer her;)
AneB Skrevet 1. august 2007 #84 Skrevet 1. august 2007 Danielgutten, hvorfor svarer du ikke på den helt egne tråden jeg har laget til deg og "søsteren" din når du svarer på alt mulig annet??
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 #85 Skrevet 1. august 2007 Du må nok bevise godt nå tenker jeg ....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #86 Skrevet 1. august 2007 Kjære Danile Velkommen hit til oss, selv om du ikke tror det så er det rom for ganske menge forskjellige personlih\gheter her inne. Du blir bare så poppis skjønner du når du som mann kommer inn... Husker mannen min skrev ett innlegg under mitt nick...begynte folk med en gang å lure på om det var jeg som hadde skrevet det HIHI som om jeg ikke har nok å gjøre...visste jo at han skrev det og hadde ingen aning om at det skulle bli en slik heisa... velkommen hit til oss! hilsen den gale sjaman
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #87 Skrevet 1. august 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Har ikke sett for jeg skriver bare her inne.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #88 Skrevet 1. august 2007 Takk sjaman. Fint at noen endelig tror på meg. Jeg visste ikke at folk kunne hisse seg så mye opp her inne. Dette er bare en nett side. Men pinky har sagt ifra til moderato, slik at hun kan ordne opp i dette. Jeg har ellers ikke så mye mer peiling på dette. Det er første gang jeg er her inne, og hun logget seg inn samtidig. Men takk i hvertfall sjaman
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #89 Skrevet 1. august 2007 Hey godtegrisen. Takk for noen vennlige ord. Da søsteren min advarte meg mot hormonelle damer, så tenkte jeg ikke at det var SÅ ille.
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #90 Skrevet 1. august 2007 Faktisk septemberjente: jeg skjenner to brødrer som ble født samme år. Han eldste er født i januar, og han andre i desember. Så umulig er det ikke.
Stor_smil Skrevet 1. august 2007 #91 Skrevet 1. august 2007 Dersom dere ikke er tvillinger, og heller ikke født i samme år.. når er du født da Daniel??
Septemberstjerna og Martine Skrevet 1. august 2007 #92 Skrevet 1. august 2007 Ja, jeg vet at det er mulig. Men jeg så at det sto -84 på både deg og Pinky, men du sa at du var fire år eldre (hvis jeg ikke husker helt feil..) Du kan jo endre på profilen din selv, så du får det riktig.. Velkommen skal du være! (Gutt eller jente, falsk eller ekte Tror det er maaange som ikke er helt ærlige her inne...) Bra med respons på innlegget ditt da!
melkekua™ Skrevet 1. august 2007 #93 Skrevet 1. august 2007 Velkommen skal du være ) Håper du finner mye nyttig info her. Hahaha Monajenten! Hormonelle frustrerte mødre, der fikk du satt det riktige ordet på det ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2007 #94 Skrevet 1. august 2007 Begge født i 1984. Smart. Klart det går men dette er bare bløff.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. august 2007 #96 Skrevet 1. august 2007 Vel, det står på profilen hans at han er en mann født i 1984. Og på Pinkys står det at hun er en kvinne født i 1984. BLØFF!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå