Gjest Skrevet 1. august 2007 #51 Skrevet 1. august 2007 Takk for det. Jeg har en datter som ble 4 år i mai. Ble alene med henne nettopp. Er det alltid så mistenksomme damer her inne`?
mammmamia ** Skrevet 1. august 2007 #52 Skrevet 1. august 2007 HÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ulme Skrevet 1. august 2007 #54 Skrevet 1. august 2007 Bare det å drite seg ut 2 ganger i samme tråd sier jo litt Pink/Daniel....må jo le!
@--->---- Skrevet 1. august 2007 #55 Skrevet 1. august 2007 hehehe ;p siden jeg kjeder meg noe innmari synes jeg faktisk dette er litt underholdene!! fritidsproblemer?! jupp ;o)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #59 Skrevet 1. august 2007 Hohohoho.... *tørker tårer* Og folk går på limpinnen gang på gang...
@--->---- Skrevet 1. august 2007 #60 Skrevet 1. august 2007 siden jeg er ganske ny her, håper jeg ikke *pinky* er en av de "eldre" brukerene?? som er kjent her inne mener jeg?? må være litt pinlig i så fall ;o) *flirer*
Libido- Skrevet 1. august 2007 #61 Skrevet 1. august 2007 hva med sønnen på 3 år da? trodde du hadde bare ett barn jeg...`?
cherry coke Skrevet 1. august 2007 #63 Skrevet 1. august 2007 HEHEHEHEHE!!!!! Så utrolig komisk og pinlig!!!!
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #64 Skrevet 1. august 2007 det er pinky her: jeg logget meg inn igjen, og innlegget til broren min ble skrevet under med min nick. hvis dere tviler så fælt, så spør moderator hvorfor det skjer når to personer prøver å logge seg inn på samme maskin.
Libido- Skrevet 1. august 2007 #66 Skrevet 1. august 2007 men kanskje du skal prøve å finne ut hvor mange barn og hvilket kjønn før du er så morsom. Er jo kanskje det som avslører deg mest..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. august 2007 #68 Skrevet 1. august 2007 Hohoho, den holder ikke! Jeg har et annet "anonymt" nick jeg bruker når jeg skriver litt for utleverende om meg selv eller mine nærmeste. Og da er jeg pålogget med TO ulike nick på EN og smme maskin. Så den var for tynn. Tipper forøvrig at vi er flere med same erfaring her inne. *kniser litt til*
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. august 2007 #69 Skrevet 1. august 2007 Seriøst?? dette skal det jammen bevises godt at det faktisk er to personligheter der...
@--->---- Skrevet 1. august 2007 #70 Skrevet 1. august 2007 Kanskje "søsteren" din skulle slettet bildene sine i "våre album" etter at denne lille fadesen ble avslørt ;o) om hun ønsker å starte på nytt, med nytt nick mener jeg ;P
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #71 Skrevet 1. august 2007 Pinky har en gutt på snart 3 år, og jeg har en jente som ble 4 år i mai. Jeg skjønner godt at dere tror at vi drive å lure dere, men det gjør vi ikke. Det var jeg som prøvde å svare til hun andre, men ble signert med pinky fordi hun prøvde å logge seg inn igjen. Men det nytter vel ikke å forklare mer, gjør det?
Daniel-gutten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #72 Skrevet 1. august 2007 Pinky her: nei, jeg skal ikke starte med nytt nick.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #75 Skrevet 1. august 2007 men begge er født i samme år?? eller ser jeg feil? Det får'n si, jaggu produktiv, mora deres:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå