Gå til innhold

Hallo damer, jeg er ny her jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke bekymra jeg. Har fått vaksine mot det meste, så kommer nok til å overleve her inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen, velkommen!! Stilig med litt mannfolk her også:)

Skrevet

Haha ja, det høres lovende ut;)

Skrevet

Hmm, hvorfor får jeg følelsen av at det er *Pinky* som driver gjøn med oss?

Skrevet

Hehe, to sjeler, samme tanke ;-)

Skrevet

til deg som lurte på om det er pinky som driver gjør. pinky er søsteren min. vi logget oss inn på samme maskin, og på en eller annen måte ble hun hektet på side. Så vi måtte logge oss ut og inn igjen. Men nå har hun gått for å se til barna, mens jeg sitter her inne og chatte litt.

Skrevet

Er dere tvillinger?? hei, foresten ;o)

Skrevet

Hvorfor "svarte du på feil innlegg" da? Og dere er tvillinger dere da?

Beklager, men jeg tror ikke på deg;)

Skrevet

Nei, vi er ikke tvillinger. Jeg er eldre. Ikke tro på det du ser i profilen. Det er hun som har skrevet det for meg.

Og det med feil innlegg, det fant hun ut da hun hadde svart på den første. jeg hadde denne siden åpen, da hun trykket på signer. plutselig havnet innlegget hennes inne på denne siden. Derfor skrev hun at hun svarte på feil innlegg. Hun har logget seg ut nå, siden vi begge ikke kan logge på samme maskin.

Har ikke så mye peiling, men det er det hun sier til meg.

Dere damer får tro på det dere vil. et fett for meg. Er bare her inne for å ha noe å gjøre. begynner ikke på jobb igjen før 25.august, så må ha noe å gjøre mellomtiden. Svigerbroren min jobber overtid, så i mangel på ting å gjøre....here i am.

Skrevet

og grunnen til at jeg ikke svarer med engang, er fordi nettet er ganske tregt akkurat nå.

Er dere damer alltid så mistenksom?

Skrevet

nope, jeg tror på alt jeg leser i se&hør, men dette tviler jeg på altså ;p hihi ;o)

Skrevet

jepp....helt riktig. Dere er virkelig en gjeng med overhormoniske damer...he he. Hvorfor er dere så mistenksomme? Stoler dere ikke på noen i det hele tatt?

Skrevet

Hehe vel er internett, og er ikke mange mannfolk her. Hmmm..mener det har vert en del "mannfolk" som ikke var mye mannfolk. Hehe e du med?

Skrevet

Jeg er dronningen av england. *gjesp*

Skrevet

Legg ut bilde, så tror vi deg kanskje :P

Skrevet

GUUUD-det er for dumt å skulle late som man er motsatt kjønn..!!skaff deg et liv kvinne...

Skrevet

`beklager, jeg legger ikke bilde på nett. har du noen bilder kanskje?

Skrevet

Ja. maaaaange :o) men jeg påstår ikke at jeg er mann, derfor slipper jeg vise dem frem. hehe

Skrevet

Velkommen hit ;)

Har selv en sønn som heter Daniel ;)

( han er eldst i "flokken" her da, og er 15 år allerede....=))

Skrevet

faktisk første gangen noen kaller meg for kvinne.

Skrevet

Ja, og jeg lurer fortsatt på hvilket innlegg pinky skulle svare på, siden jeg i alle fall ikke var i stand til å finne noen der det "feile" svaret hennes passet.

Det passet derimot ganske godt til den spørsmålet som Danielgutten fikk i denne tråden.

HAHA, fritidsproblemer!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...