Gjest Skrevet 3. august 2007 #51 Skrevet 3. august 2007 Jeg skjønner ikke dette jeg...jeg er 5+5 og har gått opp 3 kg...hvordan holder dere vekten??
Gjest Skrevet 3. august 2007 #52 Skrevet 3. august 2007 Vet du hva, foor å være helt ærlig så vet jeg ikke selv.. mohahaha!har ikke vekt hjemme, og jeg tenker egentlig ikke noe over det. Passer inn i to av mine gamle jeans fortsatt, så vektøkningen har vært størst rundt magepartiet så langt. men trur det er snakk om fem kg kanskje?
twoboys & a girl Skrevet 3. august 2007 #54 Skrevet 3. august 2007 Er i min 19 uke og har gått opp 8 kg. La på meg 20 sist, men disse kiloene er mye tyngre nå.....
Gjest Lenchen Skrevet 3. august 2007 #55 Skrevet 3. august 2007 13+1 i dag og opp 2,5 kg. Gikk opp 20 kg i forrige svangerskap (et mareritt å få dem av igjen etterpå).. Håper på 10-15 kg denne gangen
Krolla og Theodor Skrevet 3. august 2007 #56 Skrevet 3. august 2007 Er bare 12+2 og har ikke gått opp noe: Utrolig nok... føler meg feit og fæl og gikk på vekta idag, sto på det samme gamle (som selvfølgelig er "noen" kg for høy i utgangspunktet).
Eva K Skrevet 3. august 2007 #57 Skrevet 3. august 2007 Jeg er i uke 20 og har gått opp 1 kg. Veide ikke så mye fra før (51 kg, og er 166 cm høy), så håper jeg begynner å legge på meg mer. Men jeg stresser ikke med det så lenge jordmor sier at alt er perfekt med den lille.
Ranveig R Skrevet 3. august 2007 #58 Skrevet 3. august 2007 27+4, minus 1kg. Gjekk ned 6kg i begynnelsen pga ekstrem kvalme (varte heldigvis ikkje så lenge), og har vore veldig påpasseleg med kosthaldet etter det. Gjekk opp 22kg sist, og sidan eg framleis hadde 12kg att etter førstemann då eg blei gravid denne gongen, har eg som mål å ende opp på ca + 10 no, så eg endar opp på same høggravidvekt...
Sissel84 Skrevet 3. august 2007 #59 Skrevet 3. august 2007 Jeg er i 17 uke og har lagt på meg ca 4kg. Er jeg like heldig som forrige gang går jeg ned igjen alt på 2 uker. Men mye er ekstra blod,vann o.l. Uanstett så tar barnet den næringen den trenger. Så sånn sett så er man heldig om man føler man ikke får i seg nok næring. Jeg kaster opp ca 1 gang om dagen,men jeg spiser ikke noe godteri o.l og alikevel så går jeg opp i vekt. Så jeg tror at for alle som har ett "normalt" kosthold er det litt fett og alt det ekstra som følger med. og det går som regel greit å få det bort etterpå. Bare de siste 5 kg mange klager over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå