Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

glemte si at jeg er i uke 14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 17 og har ikke gått opp noe. Jeg har gått NED 7 kg :)

Skrevet

jeg er 26+6 og hat lagt på meg ca 13kg...mye, men jeg koser meg

Skrevet

Da jeg var på kontroll sist var jeg gått ned 3 kg til 62kg... antagelig fordi jeg spiste alt for mye usunt før jeg ble gravid, og nå vil jeg kun ha frukt og grønt (og en sjokolade i ny og ne da...) Men jeg er stygt redd de kiloene renner på igjen ganske kjapt gitt. Om de ikke har gjort det allerede.

Skrevet

Jeg er i uke 16+4, å har lagt på meg 0.8kg. Er veldig glad for at jeg ikke har lagt på meg mere, for jeg har nok å ta av ....

Skrevet

Er i uke 19 og har gått opp 10kg. Med dei 3 andre gikk jeg opp 10 i hver, lurer på hvor dette skal ende.

Skrevet

Jeg er 27+2 uker på vei å har gått veldig opp å ned pga. vann. Veide 53 før jeg ble gravid, gikk ned til 49, så gikk jeg opp til 55 kg, på ett par dager med masse tissing, veide jeg 53 kg igjen. Så nå står jeg på 53 kg. Men det sier vell kaboom om ikke lenge tenker jeg. Hihi:)

Skrevet

Jeg er 27+2 i dag,og fremdeles minus 4kg. Har aldri hatt problemer med å legge på meg (heller tvert imot),men nå vil ikke nåla på vekta oppover uansett tydeligvis...

Skrevet

Jeg er 22+1 og har lagt på meg 3.1. Syns det er mye med tanke på forrige sv.skap. Da begynte jeg ikke å legge på meg før mye senere. Lurer på om det kan ha noe å gjøre med at jeg var da mye større i utg punktet?? La på meg 16-17 kg og håper det ikke blir så mye nå. Det var vanskelig å bli kvitt. Selv om jeg ammet med stor A.

Skrevet

Jeg er i uke 27 og har gått opp 3,7 kg ifølge lege. Det er snart 14 dager siden sist jeg var på vekta, så jeg regner med at det er noe mer nå. :)

Blir vel bare mer og mer framover.... Gruer meg! He,he!

Skrevet

Hei.

Det er mye bedre å legge på seg,( selvfølgelig ikke for mye) enn å ikke legge på seg i det hele tatt.

Med nr 2 var jeg bare 1 kg over startvekten og da jenta kom gikk jeg ned over 10 kg. Jeg hadde ingen overskudd i det hele tatt, amminga tok alt. Med nr 3 gikk jeg opp 8 kg og det var noe helt annet, var i mye bedre form. Nå er jeg 12 uker og har gått opp 1 kg, håper på mye mer.

Klem fra meg

Skrevet

Uke 15+6 - gått ned 1 kilo.

Hadde en del kilo å gå på + har måttet spise lite og ofte for å unngå kvalme.

Skrevet

Jer er 15+5 og har gått ned 5 kg siden jeg ble gravid. Men jeg har nok og ta av, så egentlig bryr jeg meg ikke. Kjenner jo at magen blir større og at babyen vokser.

Skrevet

Jeg er 26+3 og har lagt på meg 13 kg. Synes det er mye men jeg får ikke gjordt det annerledes. Babyen min er ca 220 gram større enn gjennomsnittet :) og jeg trøster meg med at alt går av etter hvert.

Skrevet

jeg er 17+2 idag, og har gått ned 6kg siden jeg ble gravid! har enda ikke lagt på meg igjen noe! men det kommer vel!

Skrevet

Hei..

Med ditt utgangspunkt ville jeg ikke bekymret meg for å legge på meg. men jeg skjønner godt hva du mener likevel.

jeg er 163 høy, og har en god del kilo(7kg for mye i forhold til min kroppsbyggning osv) for mye. jeg håper virkelig at jeg skal greie å ikke legge på meg så mye denne gangen.

er idag 16+5 og har lagt på meg 2-3kg. Men jeg vet at jeg er en av de som å SLITE for hvert eneste gram som skal av etterpå. amming er ingen slankekur for meg, de kiloene som kommer på, de er seige å ta av igjen.

Skrevet

er 24 + 0. Gått opp 15 kg!!!! :o((((

Jeg tror det skyldes litt hormoner fra prøverørsbehandling også:-(

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

27+2 idag, ca 7 kilo opp i vekt ifølge badevekta.

Skrevet

23 + 4 og gått opp 5 kilo.

Gikk opp 20 kg ved forrige graviditet og håper jeg greier å holde det på 12-15 kg denne gangen.

Skrevet

er i uke 25 og her har det kommet 11kg.....gikk opp 25kg forrige gang,så det blir vel noe av det samme denne gangen også:(

Skrevet

Uke 16 og 4 kg opp. Utgangs-BMI på 19,3 så har hatt godt av noen kg nå. Gått fra å se skrapa ut, til å se sunn ut, og fått en fin rund mage særlig på kveldene.

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har gått opp 1,5kg. Har lest noe om at gjennomsnittlig vektøkning ligger på 12,5kg med følgende fordeling på trimestrene:

1.: 1-2kg

2.: 5-6kg

3.: 5-6kg

Skrevet

gikk ned endel de tre første mnd, men ikke for at jeg var kvalm, men spiste mer, sunnere og oftere. Så no i uke 19 er jeg fortsatt 2,5 kg lettere enn før jeg ble gravid. Det kommer vel mer etterhvert. Har økt jevnt og trutt noen gram de siste ukene...

Skrevet

Jeg er 22+2 og har gått opp 5 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...