Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #51 Skrevet 6. august 2007 Det må jeg nesten opplyse om at man nå skal blinke inn i rundkjøring dersom man skal lenger enn rett frem (altså om man skal til venstre så blinker man til venstre) og så deretter skal man blinke seg ut av rundkjøringen.. hadde folk gjort dette konsekvent så hadde rundkjøringer faktisk fungert bedre enn i dag men folk som ikke vet hvordan de skal plassere seg i rundkjøring det er IRRITERRENDE det...og farlig!! + alle andre idioter i trafikken
Patetica fåkksi Skrevet 6. august 2007 #52 Skrevet 6. august 2007 Altsaa de som irriterer meg er de som bare blinker inn, og ikke ut. Og de blinker gjerne inn, for saa aa kjöre en kvart runde bare, og vrooom ut, uten aa blinke. Jeg og samboern min eier butikker rundt omkring, og siden de er vaares kan vi egentlig gjöre som vi vil i dem, som f.eks aa be visse jaevler dra til helvete naar de mener at de har mer rettigheter som lokalbefolkning osv. Prompemaskinen kjöpte vi da vi var hjemme i Norge og England i mai, har ikke hatt den saa lenge men den har slaatt an ja!! :-D Eneste dumme med det aa vaere den paa toppen, med alt ansvaret, er dager som i dag der en ansatt er sjuk og jeg maa til den ene butikken naa (heldigvis den med prompemaskinen) og jobbe hennes timer, pluss mine egne saa jeg kommer til aa vaere der fra litt over elleve til rundt 01:30 i natt.. Yeey!
mor.monsen Skrevet 6. august 2007 #53 Skrevet 6. august 2007 Hvor skal je begynne?? Folk som hele tiden vet bedre enn meg hvordan jeg skal takle svangerskapskvamle. At "alle" kjenner noen som har hatt samme ryggproblem som meg å vet hva som er best å gjøre med det. Folk som ligger klistra i baken på meg når jeg kjører bil å holder fartsgrensen. Den reklamen med hun motbydelige dama som har seg med et blått kosedyr... blæh! hele den serien er fæl. At flere offentlige kontorer har ansatt mennesker som snakker veldig dårlig norsk på sentrabordene sine. Hvite tennissokker. At samfunnet flyter over av sex fokusering. Jentene på jobben som er skikkelig tynne men fortsatt slanker seg og bærer seg høylytt om noen skulle finne på å sette fram sjokolade eller kjeks i pausen. hold kjeft å la være å spise det. Å for guds skyld ikke se så misunnelig på meg når jeg tar en bit eller to med god samvittighet. nå må jeg stoppe før jeg blir virkelig sinna.
Ikkelektuell Skrevet 6. august 2007 #54 Skrevet 6. august 2007 Mmmiiihihihihi... *ser for seg høygravid butikkdame leke seg med prompemaskin* (...eh, hvordan ser en prompemaskin ut, forresten?)
Patetica fåkksi Skrevet 7. august 2007 #55 Skrevet 7. august 2007 Den er ikke saa stor, ca samme störrelse som handa mi, ogsaa er den svart, og har en liten svart fjernkontroll med oransj knapp som lett kan gjemmes i lomma, eller inni haanda tilogmed, mens jeg venter paa et passende tidspunkt. Den heter The Fart Machine nº2 tror jeg, kjöpte den i Liverpool. Den har mange forskjellige lyder.
meg... Skrevet 7. august 2007 #56 Skrevet 7. august 2007 Å ja, gamle damer som sniker i køa!!!!! Og det er stort sett med viten og vilje- garantert!!!!!!!! Kan ikke si fra til gamle damer (og menn for den saks skyld) uten å virke tvers gjennom ond. Skikkelig utspekulerte folk det der! Sjåfører som kjører i 60 i 50- sona, og fortsatt i 50 når det blir 80- sone.. Værmeldinger og aviser som sier at det har vært en dritt- sommer vær- messig, når hele nord- Norge har hatt en nydelig sommer!! Jenter som gjør seg selv dummere enn de er i håp om å bli oppfattet som deilige! Pasienter som kaller sykepleiere for "søster."
Mam&Ama Skrevet 7. august 2007 #57 Skrevet 7. august 2007 Reklamer er min største fiende! Enten det er på radion eller på tv. 1881 reklamene er blant de verste. Jeg kommer ALDRI til å ringe 1881 bare pga de er forbanna slitsomme. Ellers er det sykt irriterende med smatting, særlig voksne mennesker som tygger tyggis med åpen munn! *grøss* Og en nysgjerrig kjæreste som står bak deg og overvåker alt du gjør på pcen er utrolig irriterende!!!!!!!!!! *dra seg i håret* Sykelister som ikke har klokke på sykkelen og ikke sier en dritt når de er 1 cm fra beinet ditt er også meget irriterende. Folk som lager lyder med tunga, sitter å knipser eller lager trommelyder med henda er ufordragelig. Fy faen jeg er litt hurpe:O jaja.. hormonene sin skyld!! (håper jeg)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #58 Skrevet 7. august 2007 Jeg blir gaal når folk smeller med tyggisen de tygger på. Jeg blir også fryktelig irritert når folk sitter og klikker med en penn. Og så irriterer Paris Hilton meg veldig. He he. A-P. P.S.- Hei Jeab!
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 7. august 2007 #59 Skrevet 7. august 2007 Det vertste er å fylle en tank bensin for så å stå i kø i en halvtime fordi de 12 personene foran deg i køen skal ha hamburgermeny. Og man kan jo ikke bare gå heller, for man har jo tanket bensinen! Grrrr!!!!
Ikkelektuell Skrevet 7. august 2007 #60 Skrevet 7. august 2007 Hoho... Nå kan jeg more meg med å forestille meg hva slags sortiment dere ellers fører i disse butikkene deres :-)
Fabelaktiv Skrevet 8. august 2007 #62 Skrevet 8. august 2007 Da håper jeg at du ikke er en av dem som lar bilen stå igjen foran pumpa mens du står i kø for det er syyyyyykt irriterende å vente på å fylle pga det der.. og ja - en bensinstasjon bør først og fremst serve de som fyller bensin.. betaler helst med kort ja
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 8. august 2007 #63 Skrevet 8. august 2007 Om du ser en bil som står ved pumpene og eieren aaaaldri kommer. Vil du virkelig fylle bensin der da og stå i kø en halv time for å betale? Så egentlig advares du av biler ved pumper som eierene aldri henter;) Og det er jo ingen som står og venter på å betale i kassen om det er kortautomat inne... De burde egentlig hatt en kasse for burgermenyer og en for bensinbetaling!
Fabelaktiv Skrevet 8. august 2007 #64 Skrevet 8. august 2007 nja.. skeptisk folk gjør myyye rart... bare sier at det er irriterende jeg.. noen fyller går inn og venter på en burger og å betale mens andre står og venter.. med fryktelig lite bensin på tanken og laaaaangt til neste bensinstajon men jeg skjønner poenget ditt altså - trur bare ikke det representerer virkeligheten i stor grad
Kamel*Jente150408*:) Skrevet 8. august 2007 #65 Skrevet 8. august 2007 Enig med deg! Måtte de brenne enda mer de som står ved pumpen OG bestiller burger mens vi må vente både på å fylle og betale!! He he:) Tenkte ikke på det med langt til neste stasjon. Her jeg bor (På en øy som er over tre mil lang) ligger alle tre bensinstasjonene maks 100 m fra hverandre. Og helt sør på øyen. Det er og irriterende siden jeg bor nord. Nei nå høres jeg ut som en gammel dame med 40 katter. Jeg er egentlig en ganske blid og posistiv person. Bare ikke i bensinkøer:-\
Fabelaktiv Skrevet 8. august 2007 #66 Skrevet 8. august 2007 Vi brenner dem!!! Skader iallefall ikke å la dem svies litt sammen med de ubrukelige burgerne de slafser i seg sånn! Ferdig irritert - lover (iallefall for i dag/natt)
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 9. august 2007 #67 Skrevet 9. august 2007 får slenge meg på her jeg og... er enig i så masse som står her.. jeg synes leger er irriterende når de ikke hører på deg, når du er der. eller når du ringer kontor og ber om time, da skal man jo fortelle hva som er galt, og sekretærdamene skriver ned det du sier, og alikevel aner ikke legene hvorfor du er der. og når du forklarer, så vrir de om på det så alt blir helt feil. folk som ikke hører på meg når det gjelder MIN hund. sier jeg at folk IKKE kan hilse på han, så kan de ikke de. folk som og skal kjefte på hunden min sånn når de føler hunden bør kjeftes på er og irriterende. JEG OPPDRAR HUNDEN MIN SELV; LIGG UNNA!!!! bedrevitere og folk som skal fortelle meg hva some r det beste for meg til enhver situasjon når dataen henger seg opp, eller internetten mildlertidig faller sammen når jeg trenger bruke det som mest. offentlige etater generellt. folk som smatter og slafser eller lar unga sine gjøre det. (og smiler og komenterer at det er sååå godt å se unga dems har appetitt) er sååå mange småting som kan irritere egentlig når jeg tenker meg om...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #68 Skrevet 9. august 2007 Hadde ikke tenkt å svare på dette innlegget, tenkte at folk som irriterte seg så jævlig over alt og alle burde finne seg noe annet å drive med. Såååå...lå jeg og skulle sove i går kveld og så kommer de helvetes trimma mopedene opp og ned gata. Fyttihelvete (er det lov å banne her inne?...) så fantastisk irriterende. Finnes det en mer irriterende ting enn en fjortis på nytrimma moped som står og ruser utenfor soveromsvinduet????? AAAARGHHHHH Så nå er jeg like irritert som resten av gjengen her, og jeg er ikke engang gravid. Hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå