Gå til innhold

Ting som irriterer.... uavhengig av graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting som irriterer meg (fyll gjerne opp med egne forslag):

Folk som må stå helt inntil baggasjebåndet på flyplassen, i stedet for å stå to meter unna og gå frem når kofferten kommer. Står gjerne inntil båndet hele familien, med baggasjetralle.... Helt umulig for andre å nå kofferten.

Folk som ikke har funnet frem lommeboka før de går på bussen - kommer det som en overraskelse at det koster penger????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk som stiller seg RETT bak meg i køen i f.x. bensinstasjonen, så når jeg er ferdig å betale, og snur meg for å gå, går jeg rett i dem!!!!!!!

forresten super-enig med dine...

Skrevet

...og folk som sier ifra om at de blir forsinket, ti minutter ETTER at de skulle vært der....

Skrevet

... og folk som presser seg inn på bussen.. HALLLOOO, det er plass til alle.. og folk som setter poser og vesker på sete på bussen når bussen er full og folk må stå pga det ikke er plass. En pose trenger vel for faen ikke et helt jævla sete liksom... ÅÅÅÅÅÅ, godt å få ut litt agresjon =o)

Skrevet

...utette kaffekanner, som lager en utrolig irriterende lyd, som det går leeeeeeeeeeenge før du finner ut hvor den kommer fra...

Skrevet

mannfolk som ikke skjønner at når man er gravid og har masse smerter, helst ikke vil ha leiligheten invadert av kompis som kommer langveis ifra som skal kapre hele stua en langhelg.. så man må finne en annen plass å bo, selvom man ikke klarer å sove godt når man ikke er hjemme i vante omgivelser og kan gjøre som man vil, når man vil!

Skrevet

Veldig enig med bagasjebåndet som ble nevnt. Tror jeg skal finne opp en tometers sperrelinje som ingen har lov til å krysse med mindre de skal hente kofferten sin.

Skrevet

Enig med den bagasjebåndet... makan til uhøflige personer som også står å sperrer for at andre skal få lov å hente sin koffert.

Men her i oslo, er det også en bomring som er til forbannelse over mange av oss bileiere.. *hyleogskrie*.. Noen nevnte lenger opp det å ta opp lommebok før de går på bussen... hva med følgene scenario på bomringen..: ha klart mynt til å kjøre gjennom bommen.. Ikke rygg når du har kjørt inn på coin for så å skjønne at du ikke har noe mynt klart, å så kjøre over på manuel...... Er nemlig kjempefarlig for andre medtrafikanter, og liv kan faktisk gå tapt for sånne feiltagelser....

Skrevet

Folk som skal inn på off.komm. FØR folk har kommet seg ut.. lovely

folk som bare går og loker i veien og er helt usystematiske sånn at man ikke kommer seg forbi dem

folk som OSER parfyme - dyr eller billig (kanskje værst med de dyre) - og da kan jo de damene som selger parfyme på sten&strøm taes med i samme slengen.. fy faen som de sprayer inngangspartiet der.. det LUKTER ned til kontoret mitt - 4 kvartaler unna

reklamer som prøver å være realistiske men som mangler fotfeste i virkeligheten.. sånn som han stakkaren som bli innestengt i arresten på hurtigruta.. som om hu vaskedama kan åpne arresten før han smekker seg inn der, men ingen kan låse den opp før neste politihavn - ÅSSEN i hule HE***TE skal de få satt folk i arrest da om ikke de kan åpne den forbanna døra.. ARGH det der irriterer meg grenseløst

sikkert masse mer - og jeg er enig med de fleste over her også

Skrevet

Hehe, jeg har tenkt på akkurat det samme mht den reklamen med Hurtigruta.....og for øvrig stiller jeg meg bak både bagasjebånd-saken og folk som skal presse seg inn på t-banen før man har kommet av. Dessuten er jeg skikkelig lei folk som tar opp flere seter på t-bane eller trikk/buss når andre må stå. Og alle de amerikanske og tyske turistene som skal ta samme trikken som meg hver pokkers dag. Off.komm. er virkelig gjenstand for mye irritasjon!

En annen ting som er grusomt irriterende er folk som sniker i kø - det får meg virkelig til å koke! De gamle damene er faktisk ofte de verste..:)

Og så har vi folk som snyter på samfunnet og utnytter trygdesystemet og støtteordninger. Grrr. For øvrig er Paris Hilton og Lindsey Lohan fryktelig irriterende.....men det er kanskje mest irriterende at nyhetene er så fulle av info om dem...

Og sist, men ikke minst: Voksne jenter som ikke klarer å ha en samtale uten å fnise uavbrutt og bruke ordet "lissom" to ganger i hver setning!

...godt å få det ut - takk, jenter :)

Skrevet

Åja, også det med folk som stiller seg kliss oppi deg i køer, butikker, på toget....det er meget fristende å snu seg og påpeke at jeg faktisk har en intimsone rundt meg som vedkommende forlangst har trådt over..

Skrevet

Kontordama vår irriterer meg mest av alt i hele verden trur jeg..

hun skjønte plutselig hvorfor jeg var så krass mot henne da hun oppdaget at jeg var gravid - det var jo pga graviditeten... NOT - jeg tåler henne bare ikke..

Det jeg gleder meg aller mest til ifm permisjon er å slippe den jævla dama.. at det går an å mislike noen så sterkt er helt sjokkerende.. fysj

måtte hun ikke være her når jeg kommer tilbake (hun er bare vikar og ingen er nevneverdig begeistret så kanskje hun fordufter)

håpe håpe

nok av ting å henge seg opp i ja!!

Skrevet

Jeg har også en kollega jeg håper fordufter...hun går og dytter puppene sine oppi fjeset på alle og enhver, og får av den grunn fullstendig urettmessige fordeler - f.eks har hun nå "skreket seg til" et digert kontor normalt forbeholdt de som har sjefsposisjoner, og dette på tross av at hun har dårlige kvalifikasjoner og ikke gjør en særlig god jobb...dessverre tror jeg ikke at mine drømmer går i oppfyllelse her. Æsj.

Skrevet

Eks'en min, som helt seriøst innbiller seg at min verden fremdeles sirkler omkring ham.. hallo, jeg bærer en annen manns barn, get over it!!

Regninger som hagler inn

Telenor

Skrevet

Folk som lar ungene sin leke på bagasje båndet på flyplasser, for deretter å kjefte på deg fordi du tilfeldig vis dytter til drittungene med din tunge koffort som du sliter med å få av under unskyldning om at ungen har sittet så lenge stille på flyet at de må få leke litt. GRRRRRRRRRRRRRRR.

Skrevet

Fabel_Aktiv med Super_Aktiv: DET har jeg også kranglet med flere om!! De SKAL ha mulighet for å åpne den! Hva gjør de om de finner f. eks en blindpassasjer? Venter til de kommer fram, låser passasjeren inne DA og tar ham med seg tilbake igjen??:P

Skrevet

Folk som står foran plakater der det står at man ikke skal gjøre noe og så gjør de akkurat det, det står man ikke skal gjøre. F. eks i dyreparker der det står: ”ikke ta på dyrene” og så skal de på død og liv gjøre akkurat det.

Folk som smatter og raper når de spiser.

Damene på personalrommet som ustanselig å slanker seg med diverse dietter. Og mens de snakker om dette hiver de seg som gribber over kakene som (hverdag står der, for noen måtte bare bake noe) og sier "åh gid, nei dette har jeg ikke godt av altså!! Ja, ja en liten bit kan vel ikke skade" Kan de ikke bare la vær da!!!!!

Skrevet

Der har du meg @nne... hehe - ikke fullt så ille da for jeg slanker meg ikke...

GIDa meg :)

Skrevet

Fremmede folk som stiller seg nærmest oppå meg når jeg skal slå inn koden på kortet når jeg skal betale med terminalen i butikken, Idioter....

Skrevet

Folk som ikke overholder 1/2 meters regelen når de skal prate med meg, men stiller seg rett oppi ansiktet mitt å prater i vei.. Dess mere du rygger, dess nærmere kommer de.....

Ser det ut som om jeg vil se de tette porene dine og lukte den dårlige ånden din.......aaaaarg

Skrevet

Det som irriterer meg aller aller mest, hver forbaska dag, er folk som ikke klarer å lese skiltene med fartsgrenser! Har en strekning på ca 2 mil til jobben. Der varierer fartsgrensen fra 60-80 km/t. Men det slå aldri feil! Ligger alltid bak tullinger som ikke skjønner at et 8 tall IKKE er et 6 tall, og omvendt. Er så mange som kjører i 60 gjennnom en lang strekning med 80 og 70 sone, og som gasse opp til 80 så snart man kommer inn i 60 sonen. Blir så utrolig forbanna av dette! Kan ikke folk lese eller???

Skrevet

Turister som kjører 40 i 80-sonen, og midt på veien med bobiler. Sånn at man ikke kan kjøre forbi.. virker også som de er både døve og blinde når du legger deg ut for å passere, eller tuter.... Jeg skal være så overlykkelig når turissesongen er over her, bare ca 100 000 turister til så er vi ferdige for i år-- moahahaha...

Skrevet

Skjedde forresten i går. Mamma ble sendt med sykebil til sykehuset. Skulle i forkant skynte meg hjem til henne å hente klær, briller osv, som hun skulle ha med seg. Ble liggende etter en turistjævel, og rakk såvidt å møte sykebilen i krysset med tingene hennes før de raste avgårde...

Skrevet

Æsj, ja jeg viste du var en av dem Fabel

He,he nei det er ikke ordet Gid som er fælt, men snakket om de evindelige slankekurene mens de trøkker inn på kake!! Enten slanker man seg, eller så gjør man det ikke!

Skrevet

skjønte det.. men gid er jo såååååå bra da :) i love it

nei - jeg sutrer nok litt over vekta (til meg og sambo) også spiser jeg snop og god mat resten av dagen.. men er aldri effetivt på slankekur.. skal begynne å trene jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...