Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. juli 2007 #51 Skrevet 30. juli 2007 hehe, det må jo bare bety at jeg absolutt ikke hører til de fine:):)fysjameg....med unger og alt rundt seg - hørtes ikke fristende ut:)
Matheo*sin*mamma* Skrevet 30. juli 2007 #52 Skrevet 30. juli 2007 no ha eg læst heile innlægge å eg veit ikke helt ka eg ska sei. enkelte folk sei det eine å gjør det andre.... åsså bryt pluttseli "stratos" ut, gå bære du å drekk litt vin....kor det kom i fra og ka har egentli vin me saken å gjør?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 30. juli 2007 #53 Skrevet 30. juli 2007 Da tror jeg det er tide at jeg begynner å blande meg her,for jeg ser at jeg er referert til her enkelte ganger. For det første så har jeg aldri kalt noen dårlige mødre,jeg har mer enn en gang sagt at det en får vite her inne,er alt for tynt grunnlag til å si om noen er dårlige mødre eller ei.Det jeg har sagt er at enkelte kanskje er umodne osv,men aldri dårlig mor. For det andre synes jeg HI bør feie for egen dør.Har mange ganger reagert på hvordan hun ordlegger seg i enkelte tilfeller,men har tenkt at det er opp til henne.Det som irritere meg er at enkelte kan si hva som helst her inne,uten å få høre så mye som en liten bokstav om det en gang,andre kan nesten ikke nyse uten at det er galt,men slik er det i det virkelige liv også,noen kan si hva som helst andre skal helst holde meningen for seg selv.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 30. juli 2007 #54 Skrevet 30. juli 2007 gå og drikk vin var nok til meg...ganske internt:)...og ingenting å bry seg om:)..men skjønner jo at du reagerte på det..
Stratos med 3 barn Skrevet 30. juli 2007 #55 Skrevet 30. juli 2007 Den var intern med meg og januar bare! Sorry at du ikke forsto det
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. juli 2007 #56 Skrevet 30. juli 2007 Dette hører man ikke ofte men: Signerer mamma til en stor og en liten! hehe,.. Når det gjelder at noen folk kan si hva de vil, mens andre ikke får "nyse en gang" uten å få huden full.. Dette er jeg så hææærlig enig i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå