Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt enig med deg!!

Utrolig mange som klarer å lire av seg dritt og sårende kommentarer.

Burde være voksne nok til å ha en god tone her inne synes jeg. Støtte opp om hverandre, og gi råd når noen trenger det.

Om man er uenig i noe så går det ann å gi sin saklige mening uten å henge ut noen som det ene eller det andre.

Alle kan gjøre en feil i blant, og det er nok like mange meninger som det er nick her inne, men det går ann å oppføre seg og å vise litt hensyn og omtanke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje fælt å si det, men noen ganger så sitter jeg og leser inne på krangle og ler så jeg griner. Tror mange bevisst prøver å provosere folk, det er gøy å få sinte svar. Har jeg seriøse spørsmål jeg lurer på, stiller jeg dem inne på andre "snillere" fora hvor de kranglete perfekte mødrene er litt færre. Og jeg legger nesten aldri inn innlegg her lenger. Man får nemlig ikke svar på kjedelig spørsmål her. Må være litt kranglemuligheter.

Skrevet

Noen kommer hit for å søke hjelp, og alt de får slengt tilbake er at de er dårlige mødre og hele pakka... Er ikke rart folk ikke tørr å spørre om mange forskellige spm! Når de får masse dritt slengt i trynet!

Synes det er ille å kalle andre for dårlige mødre for kanskje de hever stemmen til ungen sin!

Kunne aldri kalt noen for det!

Skrevet

Helt ærlig tillab skjønner jeg ikke hvorfor du engasjerer deg i det. Dette er internett..ikke den virkelige verden. Ingen her inne er seg selv 100%. Har spiller flesteparten ut sider de ikke vil vise i RL.

Det som skjer her betyr ingenting...nada..Bare se på de svarene jeg fikk på mitt tidliger innlegg..Kan ikke bry meg om sånt. Jeg kjenner to stykker her inne privat..ingenting annet som blir sagt her får noen innvirkning på mitt liv. Bruker dette mest som en ventil jeg. Alt her blir todimensjonalt. Synes det er viktigere å fokusere på vennene som man kan ta og klemme på.

Skrevet

Hvor er interessen og hva er vitsen med disse siden dersom man ikke blir engasjert av noenting?

Og jeg har jo tydeligvis greid å engasjere en del andre også på bakgrunn av både dagens innlegg og tidligere innlegg.

Jeg synes faktisk oppriktig at det er veldig veldig galt, selv her inne, å kalle noen for barnemishandler eller dårlig mor.

Og for min del, jeg har truffet over 40 stykker herfra i det virkelige liv, og tallet øker stadig. Så for min del er dette en del av mitt virkelige liv, like fullt som det er tidsfordriv, underholdning og irritasjonsmoment.

Skrevet

øhøm... hehe:) jeg flirer litt nå, og kan ikke dy meg:))))

du Line, øverste linje skriver du at "ALLE må få lov å uttrykke sin mening her"

og i nederste linje skriver du "det hjelper nok ikke å kjefte på de ved å lage ENDA EN debatt"

leser mellom linjene her at du synest at tillab IKKE burde lage denne herre tråden her:))

;)

Skrevet

"det er greit å si sin mening så lenge den samstemmer med min og ikke plager noen på noe vis"...

Gjennomgående tjukkebolla og Kine, hehe.... Bare sånn det er.

Festlig festlig.

Skrevet

Du kritiserer noe veldig..

du må ha en utrolig kjedelig hobby!

Skrevet

Jeg?

Og neida, hobbyen min er igrunn ikke så kjedelig, det er å sitte her og pjatte:p Hehe...

(oki, kan jo være jeg har et par tre til, men denne bruker jeg mest tid på)

Skrevet

Tror folk glemmer at det bare er ungene våre som kan uttale seg om hvorvidt vi er bra mødre eller ikke... :)

Skrevet

hmmm.. virker litt som om det finnes en "klan" her inne på dib syntes jeg... tillab med venner.. og dette syntes jeg blir såååå feil dere!!!! kan vi ikke la alle få kritisere alle!? hehe.,. sånn blir det jo anyway...

Skrevet

Så det var til meg ja...

Men du er jo i bunn og grunn enig med meg og har skrevet det i opptil flere tråder i dag.

Så da kanskje din hobby også er litt kjedelig?

Skrevet

Aha.

Sånn blir det uansett, stemmer det.

Tillab med venner? Tja, det kan nok diskuteres.

Skrevet

Hvorfor i helvette gidder dere å bryyyyyyy dere om skrivefeiler som vandrer rundt på forumene? Er dere virkelig så forbanna nøye på det? Gi faen i å kommentere det, gi f!! Bli voksen! Å du tillab kan legge sånn dritt som dette på krangleforumet, det har ingenting inne på dette forumet gjøre! Sleng dritten din et annet sted. Er det ting du irritere deg over...gi faen i å lese og besvare det! Det kan dere andre gjøre å. Siden her er stappfuuuuuull av umodne folk som tror de er bedrevitende!! Ha dere til kranglesiden med tullet deres.

Ja jeg velger å være anonym ja

Skrevet

Jeg har lagt ut et saklig innlegg og ser ingen grunn til at det burde vært på kranglesiden.

Jeg har ikke slengt noe om helst slags dritt, men du har kanskje ikke lest hva innlegget egentlig handler om, bare overskriften?

Skrevet

Personlig syns jeg det må være lov å kritisere de som bedriver skrikekurer osv. Men jeg mener ikke man skal kalle de dårlige mødre fordi altså! Missforstå meg rett!

Jeg forstår også de som mener tillab med venner er et kjent fenomen. Jeg syns egentlig det hele er tiit, og jeg syns innlegget ditt tillab er vel oppmerksomhetssøkende. (selv om jeg er enigmed deg i at uttrykk som "dårlig mor" blir brukt helt feil her inne).

Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hva overskriften er. Du mener at folk skal slutte å rakke ned på andre og kalle dem dårlige mødre etc. Er det så mye bedre det du driver med i x antall innlegg, hvor du rakker ned på intellegensen til folk? Det kan såre like mye. Når du føler et så stort behov for å rakke ned på andre, viser det bare din egen dårlige selvtillit, siden du må hevde deg hele tiden.

Skrevet

He - he - he! Er jeg en barnemishandler og dårlig mor hvis jeg kaller noen andre det? Da er jeg vel heller en voksenmishandler da? Og dårlig mor...., jeg vet ikke helt om det nødvendigvis har en sammenheng...

Nei, Tillab- uenig er jeg nødvendigvis ikke, men å roe seg ned før man hyler ut, ser det ut som det er flere som burde gjort :DDD

Skrevet

På en måte er jeg enig med deg HI, men er det noen som kaller andre for barnemishandlere og dårlige mødre her?....må ha oversett noe. Men ikke sjelden ser jeg: er jeg en dårlig mor hvis jeg..... eller jeg må være verdens dårligste mor.........Av og til så får jeg faktisk litt vondt av de som svartmaler seg selv på den måten.

Men, men, personangrep er ikke sjelden her.....mamman til en stor og en liten en legger frem en problemstilling som fyrer opp 3/4 av mødrene på DIB, og hva får hun igjen: Masse, masse pes og stygge ord!!!!!!! Hva med å svare saklig?

Skrevet

Unnskyld, men akuratt mamman til en stor og en liten er dårlig eksempel! Hun har jeg diskutert så mye med og hun gir seg ikke på tørre møkka og blir ofte bare mer og mer "radikal" i sine uttalelser. Hun er muligens sakelig, men hun vet hvordan hun skal lage bråk her og hun får det! Hver gang! Hun er en av muligens få som fint kan formulere seg litt anderledes og slippe alt peset, om hun ikke vil ha det.

Jeg tror dama elsker å diskutere, så slå heller armene rundt en som ikke tåler det enn nettopp dama du her viser til! Gå å drekk litt mer vin!!! :DDDD

Skrevet

Du gir deg sikkert ikke du heller da:) har og diskutert med henne, jeg gir meg ikke, hun gir seg ikke - så egentlig blir det ganske likt. Bryr meg ikke i det hele tatt!!men det er ikke noen god grunn til å avfyre kraftsalver mot personen fordetom:) Vin? hm...litt tidlig kanskje....:)

Skrevet

nei, jeg gir meg ikke! Det er helt sikkert! Men jeg formulerer meg kanskje ikke så halve norge går av skaftet heller.... Dessuten går jeg ikke til grunne om noen blir irritert på meg og trenger derfor ikke støtte, og nettopp det tror jeg kanskje ikke dama vi her snakker om heller gjør. Hun vet nok meget godt hvordan hun skal irritere på seg folk og koser seg nok i "glansen". Ellers enig i at personangrep ikke er bra, men det er litt nyansert det også :) Enkelte legger liksom litt opp til det selv synes jeg.

De fine drikker vin på formiddagen har jeg hørt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...