Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er faktisk det som fremgår her inne. En hel bunt med dårlige mødre som i tillegg driver med barnemishandling. I flere varianter til og med!

Noen av dere gjennomfører skrikekurer, noen hyler og skriker til ungene og en hel masse annet.

Og jeg vil faktisk si at nå får dere skjerpe dere!

Barna deres fortjener bedre behandling og mer omtanke for andre mennesker enn hva dere lærer dem.

Jeg henvender meg slett ikke til dere som er blitt kalt dårlige mødre og barnemishandlere, men til dere som kaller andre mennesker, som dere overhode ikke kjenner, for disse tingene. Gjerne mødre i en vanskelig situasjon og som trenger hjelp å støtte.

Sørg for å sparke dem mens de ligger i søla. Kjempesmart! (ironi, for de som ikke tok den)

Jeg kan virkelig ikke skjønne at dere har samvittighet til å oppføre dere sånn, ikke engang som anonyme eller skjult bak nick.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som om jeg skulle sagt det sjøl. Er mange bedrevitere her inne, og mange perfekte mødre, har jeg inntrykk av. Skjønner ikke hvordan det skal gå med lillegutt, stakkars... han må sikkert slite resten av livet, han.

Er mange flotte damer her inne på dib, det må også sies. Men fy f... så mange kjerringer det er også!

Skrevet

kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Det finnes flere av dem....."gjør du ikke slik jeg gjør det, eller slik jeg har lest ekspertene si man skal gjøre det"...ja, da er du en dårlig mor!! Sånn holding har mange her inne.

Derfor er jeg nesten ikke her inne lenger...forholder meg bare til hs, venner med barn og min egen familie.

Skrevet

Endelig et innlegg jeg er enig med!

Man blir utrolig lei bedreviterne som alltid skal fortelle folk hva de gjør riktig og andre gjør feil. Amming eller ikke, teppe foran vognen, et par øl etter fødsel, skrikekur...you name it. Det er ALLTID noen som kan best. Rart folk tør å spørre om noe som helst lengre, her må man veie sine ord før man spør. Jeg ante ikke at det fantes så mange perfekte mødre før jeg fant dib.

Skrevet

...for ikke å glemme de som (eller hun som) mener det blir psykiske vansker og depresjoner hos babyer på eks. 4 mnd som er en natt hos mormoren sin....

Skrevet

Applaus!!! Er liksom det siste man trenger å få slengt i trynet når man endelig tør å legge inn et innlegg.. At man er en drålig mor.

En annen ting som også irriterer meg: Folk som ikke klarer å svare på et spørsmål uten å legge ut om sitt eget perfekte lille liv, som egentlig ikke har noe med spørsmålet eller svaret å gjøre i det hele tatt!

Skrevet

*småflau* jeg legger alltid litt ut om oss/meg/vesla jeg. Sånn for å underbygge "kompetansen" jeg da påstår å inneha...

Men jeg tror jeg greier å holde meg relevant da...

Skrevet

Ja, det er jo greit når det angår det det blir spurt etter :-) Men langt fra alle som holder seg innenfor det..

Skrevet

Det verste innlegget var ei som spurte: hvor man kunne få omskåret guttebaby, pris etc..

Svarene hun fikk: Hvorfor skal du omskjære, du er ond etc etc...

Herregud sier jeg.....hun spurte om hvor? Ikke om hun skulle...

Skrevet

Fikk med meg den også...

For alt vi vet kan hun jo ha vært demonstrant og skulle demonstrere mot omskjæring men måtte vite hvor i Oslo de skulle ta med plakatene sine...

Skrevet

Tillab, den var litt søkt!

Og det må kunne gå an å si sin mening i en slik sak for det går utover en liten og forsvarsløs baby.

Skrevet

Klart det, men det KUNNE vært.

Hun spurte jo faktisk hvor i Oslo de omskjærer guttebabyer.

Jeg skjønner ikke at det går utover en liten forsvarsløs baby at moren lurer på hvor man omskjærer barn.

Jeg lurer på mye rart jeg også, som for eksempel hva en pedofil egentlig tenker.

Mon tro hvordan et slikt spørsmål (formulert spennende nok) kunne blitt besvart her inne!

Skrevet

Lurer på om samme person ville kalt henne barnemishandler, hvis hun hadde hørt ei på gata si til venninna at hun lurte på hvor man får omskjært gutter. Tviler på det! Folk tillater seg å være så frekke de vil her, og kalle folk hva som helst, bare fordi de kan skjule sin identitet på internett,

Skrevet

Å så enig, så enig HI. Enkelte her inne er så j**** trangsynte. Skulle ikke tro de var voksne og oppegående mennesker med logisk sans. Trekker konklusjoner utifra sine egne snevre erfaringer, eller det som de har lest, hørt eller gjør selv, og alle som ikke gjør som de eller mener som de på et emne er omgående en dårlig mor på de flaste felt i livet.

Skrevet

Tilla! Synes du skal feie litt foran egen dør først. Jeg kan huske opp til flere innlegg hvor du rakker ned på folk som spør om hjelp, bare fordi du synes svarene er innlysende. Feks spørsmål om nav.

Eller hvor du rakker ned på skrivemåten til folk, og når du får kommentarer på dine skrivefeil, så skylder du på at Embla har spist taster!

Ærlig talt!

Skrevet

*feiefeie*

Rakke ned på er vel kanskje en overdrivelse...

Men mene at enkelte spørsmål, som feks når feriepengene fra NAV utbetales eller slikt, det kan man da vitterlig finne ut selv med et veldig enkelt grep. www.nav.no

Og det står jeg ved, jeg mener at sånt trenger man ikke 2,3,8 tråder om. (og ja, det er klart det blir litt dobbelt opp fordi jeg også er på skravle)

Rakke ned på skrivemåte gjør jeg heller ikke, men korrigerer skrivefeil gjør jeg fra tid til annen. Men da SKRIVEfeil og ikke trykkfeil. Og det er iallefall der jeg kommer fra ikke å rakke ned på.

Embla har spist noen taster forøvrig, men det er fikset.

Men hverken skrivefeil eller tråder om NAV omhandler dårlige mødre eller barnemishandling, sist jeg sjekket.

Og jeg har forøvrig aldri hevdet å være perfekt. Alle kan ha en trykkleif, en dårlig formulering og en dårlig dag.

Men så til tema, synes du det hadde vært veldig fair dersom jeg nå sier til deg at etter et slikt innlegg at du må være en dårlig mor som lærer dine barn slike holdninger som du nå fremlegger ovenfor meg?

For ordens skyld, jeg hverken synes eller mener du er det.

Ærlig talt!

Og du, jeg har nick jeg, har du?

Skrevet

sier meg mye enig med tillaben her ja,og flere andre!Men når man vet at sånn er det her,hvorfor ikke bare svelge kamelene da?Jeg bare lar vær å henge meg opp i useriøse,usaklige svar..

Og vi mennesker er nå engang slik da at alt vi gjør,har,mener er det eneste å gjør,ha og mene.Vi vet best selv;-)

Kommer nok aldri til å bli bedre her inne det der.

Skrevet

Jeg er veldig enig i det du skriver i grunn HI! Men: ALLE må få lov til å uttrykke sin mening her.. Ærlig talt, dette er et forum på internett, som gud vet hvor mange, har tilgang til. Tror ikke at vi kan begynne å kontrollere hvem som skriver inn her og HVA de skriver....Nei.. Det beste er nok å overse de som skriver sånne tåplige innlegg kun for å provosere og kalle andre dårlige mødre... Det hjelper nok ikke å kjefte på de ved å lage ENDA EN debatt... Det er nå iallefall min mening...

Skrevet

Dette er ikke første gang det blir lagd en tråd om at det er dårlig stemning her på dib, og flere hiver seg på tråden og er så enig. Men, det er jo tydelig at det er mange her som også liker stemningen her. Det er vel neppe en person som står for den dårlige stemningen, jeg vil tro at de aller fleste her inne har skrevet et innlegg som har støtt noen på en eller annen måte. Jeg VET at jeg sikkert har skrevet mye som har irritert mange, og det er ikke alltid meningen. Ofte skriver jeg før jeg tenker, og jeg formulerer meg uheldig. Andre ganger har jeg vært litt provosert / irritert, og har vært litt småfrekk med vilje. Jeg sier ikke at jeg nødvendigvis liker dårlig stemning, men jeg syns det er litt morsomt med mange av diskusjonene her inne. Ofte må jeg le av hvordan mange tar helt av til tider, jeg må ærlig innrømme at jeg syns kranglene er tidvis god underholdning. Jeg regner med at flere også syns at det er helt greit her inne, for det finns mange andre nettsteder med en mer "hyggelig" stemning og hvor anonymknapper ikke finns, men likevel er det veldig mange som blir her inne!

Skrevet

Helt enig med HI ,HURRA for deg. Det er mange hysteriske kjærringer her inne.hehe.

Skrevet

Godt poeng Kozy, og jeg er enig med deg, det er tidvis morsomt og underholdende. Og jeg hadde vel ikke lagt meg oppi det om det ikke var av interesse en eller annen vei.

Har jo også lagt merke til at det er klin dødt her når det ikke er noe krangling, men når det er provoserende innlegg så blir det mye mer fart generelt på forumet...

Skrevet

Tillab...

Takk for støtten vennen:-)

Om jeg ikke hadde det vondt nok fra før av i dag, så ble jeg rettere sagt brent "levende" her inne...

Såret meg når folk mente jeg var "barnemishandler" "de skulle ringe barnevernet" "at de måtte redde datteren min" osv...det er helt forferdelig at folk kan si noe slik når jeg allerde hadde det vondt med meg selv.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...