Gå til innhold

Bryllupsgave til noen vi overhodet ikke liker...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ler av den tråden her asså, mange som hadde mye å komme med gitt ;) Kan jeg spørre hvofor dere ikke liker disse menneskene overhodet?? Bare nysgjerrig jeg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sånn dosett med teppe rundt doskåla og teppe på dolokket..

Mest uhygeniske jeg vet om ihvertfall..

Skrevet

mobiltelefonholdere til å ha i beltet...til begge to.

Skrevet

he he! Flere gode forslag ser jeg! :-)

Virkelig noen som har fått møkkete tannbørste? :-)

Sånn do-sett med teppe til do-lokket og sånn forann var en god idè, skulle ikke forbause meg om de har det også på Nille. Husker det var trendy på 80 tallet, er kanskje noen som har et deilig og fluffy sett liggende? :-)

Skrevet

sånn brodert dukke til å tre utenpå dorullen , eller en bitteliten og ubrukelig lasagneform, gjerne fra Nille med ett eller annet tragisk mønster. Husk å kjøpe det på ett sted der det absolutt ikke går ann å få byttet

Skrevet

Hva med et utrolig stygt bilde som de er nødt til å henge på veggen for ikke å være uhøflige? Gjerne kjøpt på Nille! Med glorete gullramme på!

Skrevet

Kanskje et bilde av oss selv, familiebilde... Jeg vet at de er nøyaktig like glad i oss som vi i de... he he! Også må de henge oss på veggen i tillegg!!! ho ho!! Der satte du meg på noe! :-)

Skrevet

Sånn mor/datter lampe er det grelleste jeg kan tenke meg..

Skrevet

Mor/datter lampe??? Hva er det? Er det noe å gi et brudepar? :-) Eller skal jeg vente til hun føder en "vakker" dag? :-)

Skrevet

Nei, det er bare et navn på lampen...

Det er en slik grell uplight gjerne gullfarget, men en sånn mindre leselampe som stikker ut fra uplighten..

Skjønner du hva jeg mener?

Kan fint gi det til et brudepar. I hvert tall når det er noen man ikke liker.

Skrevet

Å ja! Sånn ja! Ja, de er gyselige! :-) Også en god idè! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...