Gå til innhold

Bryllupsgave til noen vi overhodet ikke liker...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men som vi må i bryllupet til siden det er veldig nærme familie...?

Hva skal vi gi? Vi gidder ikke å bruke mange kronene - og det skal ikke ose kjærlighet og varme av gaven, skal være en upersonlig og litt "kald" presang.

Noen gode forslag?

(he he! Dere må tro det har klikket for meg nå.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, en fis på flaske og legg den på is. En liten gryte er en skikkelig kjip slager

Skrevet

he he!

Gode forslag! :-)

Hvor liten må en gryte være før den er skikkelig ur kjip???

Skrevet

hehe.. du er ikke kald synes jeg, vi har vel alle slektninger som vi ikke liker.

Hvor mye vil du bruke da?

Noen forslag;

Fotoalbum

Salt og pepper bøsser

Lys

Handklær

mm.

Skikkelig kjedelige greier, men det oser vel verken kjærlighet eller "hat" av dette.. ?

Lykke til!

Skrevet

Maks 1.5 liter med ett sånn langt håndtak

Skrevet

Litt større enn en smørsmelter, men for liten til absolutt alt annet.... 0,5 - 0,75 liter, tenker jeg. Uten lokk......

Skrevet

Kjøp motorvarmer...

He he, skal du gi kjiip gave?? ;-)

Skrevet

Kom på en annen, popcornmaskin

Skrevet

Sånn smør-smelter størrelse? Hehe...

En blender er ubersonlig... Vannkoker, eller den klassiske brødristeren... Hehe.... Ikke koster det stort heller... Du får jo en blender for rundt 200 kr tror jeg... Og vannkoker får du vel ned i 100 lappen :)

Skrevet

En tom vinflaske med sand fra stranden i nærheten av der dere bor! Skriv på flasken at dette er lykkens sand!

Skrevet

helt klart popcorn maskin ..

vi fikk det til jul ett år, det er det teiteste eg har fått noen gang . . . den gikk rett ut døren igjen for å si det sånn

Skrevet

Et eller annet som du vet med sikkerhet de har fra før som du kjøper på salg eller på et konkursutsalg slik at de ikke får byttet.

Skrevet

he he!

Dette fikk opp humøret mitt gitt! Jeg gruer meg som en hund til dette bryllupet! Jeg kommer ikke til å klare å smile en eneste gang iløpet av dagen.

En gryte på størrelse med en smørsmelter, kanskje fra Ikea?

Eller en urkjip vannkoker... Det har de vel hos Clas Ohlsson...?

Popcorn maskin hadde de skikkert blitt glad for...

Forslaget med lykkens sand hadde de sikkert trodd var en gave full av kjærlighet og omtanke, må være noe de skjønner er KJIPT!!!

Kanskje noen kan hekle en dorull holder for meg???

Skrevet

En usmakelig bordlampe. Helst en slik touchlampe de solgte på Nille for noen år siden.

Skrevet

Hahahaha, noen som ikke likte dere som gav dere den??? Måtte bare hehehehe

Skrevet

Badevekt?

Skrevet

Motorvarmer var genialt forresten - de har ikke bil!!!

Hva koster det da? :-)

Skrevet

Kanskje litt slemt...? Bruden har slitt med anoreksia i årevis...

Men helt klart en gave det ikke oser kjærlighet av! he he!

Skrevet

Dersom noen skulle hekle dorullholder ligger det for mye varme og omtanke bak... Ellers skulle jeg gjort det;)

Skrevet

Kan strikke ullvarmer for snabelen til mannen og pulsvarmere samt string ull tanga til dama og pulsvarmere til henne, det må da være en flott presang??

Skrevet

off, ja, da ble det litt slemt!

Skrevet

Noen hundrelapper, sjekk biltema. Men hva med universalfjernkontroll........

Skrevet

Enig, måtte være at jeg fant en på Nille...

Til jul så fikk de en geit, det gikk til et godt formål - tror det var Kirkens Nødhjelp. Det tenkte jeg var en litt stusselig gave, når de bare fikk det og ikke noe annet, men neida - de ble super happy, syntes det var så kreativt...

Skrevet

nei kjøp en eggkoker, det må være den kjipeste gaven jeg noen gang har fått. hva i alle dager skal man med det??

eller så kan du kjøpe en vase i en farge som er helt feil til huset dems men som ikke kan byttes. også passer du på og spørre om de bruker den vær gang du er der de neste 20 årene sånn at de MÅ sette den på bordet :-)

moren min elsket engler, så søsteren min kjøpte KJEMPESTORE engler til henne. de var grusomme. bare for og overdrive ordentlig..hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...