Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #51 Skrevet 25. juli 2007 Eller jo, det er en kornett, men helt topp som ugly pynt, kan bunke den litt for deg også. Kan sende den til deg om du betaler porto.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #52 Skrevet 25. juli 2007 Tror jeg må komme meg på Kid i morgen - dette høres jo midt i blinken ut! :-) To sånne badehåndklær og en isbjørn uten øre, men med glitter... Oser ikke varme og omtanke av det vel?
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #53 Skrevet 25. juli 2007 Ikke en brukt motorvarmer altså???
Monajenten Skrevet 25. juli 2007 #54 Skrevet 25. juli 2007 Føler kanskje at den blir litt FOR kjip, i og med at de ikke hadde bil......
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #55 Skrevet 25. juli 2007 he he! Jeg får høre med sambo om han synes det er en passende presang! :-) Tørkede blomster har jeg visst i veranda kassene... :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #56 Skrevet 25. juli 2007 Var jo det som var så humor! he he! Men dosettet er ikke dumt det heller... Makaroni bildet hadde de garantert blitt glad for, de er super snåle!
Dailis Skrevet 25. juli 2007 #57 Skrevet 25. juli 2007 Eggkoker *grøss* Ellers likte jeg dosettideen.
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #58 Skrevet 25. juli 2007 *ler så jeg rister* kan jeg spørre hva det er med disse folka? de har forresten en forferdelig (dårlig også) vannkoker på Clas Olson til 59 eller noe sånt. Fikk en sånn av alkis-svigerfar et år til jul... var så stolt atte *sukk* hihi både salt-og pepperkvern, og standard telysestaker har jeg gitt bort... kjente jo ikke folka. det ene paret fikk forresten også en STØVSUGER-da fikk jeg vondt! Så det er vel supert? hi,hi feks støvsuger til bil som kobles i sigarettenneren? ;P
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #59 Skrevet 25. juli 2007 Slenger du på en motorvarmer eller dorullholder pyntet med skjell så er du virkelig der, da sender du budskapet skikkelig! Og bare for å være sikker på at de virkelig har forstått budskapet Så kan du legge ved et kort hvor du skriver noe ala dette: "Vi HATER dere, håper denne dagen blir like grusom og kjedelig for dere som det er for oss å måtte dele den med dere, vi håper helt ærlig at vi aldri, ALDRI sier jeg, må tilbringe tid i samme rom som dere igjen, P.S. håper gavene faller i smak, etter hva jeg har sett tidligere så burde disse passe perfekt for deres smak"
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #61 Skrevet 25. juli 2007 Var i et bryllupp der mannen min klappet brudgommen på ryggen og sa: Du har i alle fall fått et fint ministereoannlegg. Men det var visstnok til brudevalsen.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #62 Skrevet 25. juli 2007 he he! Tørr ikke å legge ut historien bak - vips så er det noen som kjenner de som skjønner hvem de er. Men støvsuger som kobles til sigarett tenneren var smart - i og med at de ikke har bil!!! Veldig bra! Det og en brukt motorvarmer! ho ho!
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #63 Skrevet 25. juli 2007 :-) Vi skal skrive et overdådig hyggelig kort, vil jo ikke sette oss selv i et dårlig lys overfor de andre gjestene! :-) Presangen må bare ose av kaldt og upersonlig. :-) Og siden det er NÆR familie så må vi nok i både barnedåp og konfirmasjon om noen år også... :-( Så da blir det en ny runde med gave ideer her inne! :-)
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #64 Skrevet 25. juli 2007 Sjekk Biltema! de har sikkert det + masse annet flott! ;O)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #66 Skrevet 25. juli 2007 Tror hele presangen blir fra biltema! At jeg ikke har tenkt på den butikken før da! :-)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #67 Skrevet 25. juli 2007 he he he! Har du hørt om noen som har fått det noen gang? :-) De har ikke båt heller, så kanskje en tanke...
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #68 Skrevet 25. juli 2007 Ja, da kan du gi et sånn bilseteinnlegg med trekuler.
Northernlights Skrevet 25. juli 2007 #69 Skrevet 25. juli 2007 Du får kjøpe en pakke kondomer eller ti,sånn at de ikke formerer seg...
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2007 #70 Skrevet 25. juli 2007 Nei, men tenkte å bestille det i pappas navn, (de har fått seg en stor ny båt nettopp) bare for å ha det litt moro med dem. Lurer på hva mamma sier til han i så fall.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #71 Skrevet 25. juli 2007 Hun bruker p-piller, har sett det på badet der... :-) Så føler meg trygg, men når de gifter seg så kommer vel babyen snart også... Skrekk og gru! Da forventer de sikkert at barna skal leke sammen - over mitt lik! Legger med en pakke kondomer ved motorvarmeren ja!
arcticlight Skrevet 26. juli 2007 #72 Skrevet 26. juli 2007 *ler meg ihjel* Hva med sånn el-tannbørste fra nille eller no annen crapbutikk, som er brukt, med litt tannkremrester på?? det er crappy gave som ikke oser et fnug av kjærlighet,tro meg, i know, fikk d til jul et år av alkis onkel (det er visst mange av de )
Patetica fåkksi Skrevet 26. juli 2007 #73 Skrevet 26. juli 2007 Skulle si matchende grilldresser men det var allerede nevnt. Hva med saanne startkabler til bilen, som man kobler til batteriet? Kanskje et par wonderbaum eller hva de heter i tillegg, saann parfymert juletre til aa henge i bilen. En annen idé er t-skjorter med skrift, som "I am with stupid" ogsaa saann pil mot personen ved siden av. En til hver av dem, saa klart, saa begge kan bruke dem samtidig.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 26. juli 2007 #75 Skrevet 26. juli 2007 En varmeflaske til hver. Slike simple plastikgreier. Det er jo ikke sikkert forholdet holder seg like hett om litt *he he*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå