Gå til innhold

Ang... spiritisme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det at det alltid er den samme drømmen og....

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh guuri! Nå sto pelsen på armene rett til himmels! :S

1 JUNI, dvs, at disse drømmene kommer gjerne omkring dødsdatoen hans, og videre utover sommeren.. ?

Var det kun han som døde den dagen? Jeg må bare spørre, for å rette opp i alle tingene jeg får inn her nå..

Dere sto hverandre veldig nært som søsken, og siden du ikke er helt blokkert for dette, så virker det naturlig på meg at han prøver å nå deg..

Skrevet

Å hjelp......

jo, de kommer spesielt dager før og lenge etter dødsdagen ja.....

Jeg vet ingen som døde den dagen der nei...............................

får gåshud her jeg....................

vi sto hverandre like nært som søsken flest tror jeg, utenom at han "vokste" mye mer enn med de siste par åra ( han var yngre enn meg ja...)

Vi hadde samme rom i 15 år.......

Si hva du tenker twig, eller hva du "får inn"

Du vet jeg tror og stoler på dine tanker... og jeg tåler det meste

Skrevet

Sorry, kjapt svar... ble litt satt ut her......

Men, jo, vi stod hverandre nær, helt til det site,.... det siste året..

Han ble " for smart"! rett og slett!!!

Jeg klarte ikke forstå han, ikke før lenge etter hans død....

Skrevet

Ja, ja.... en uke etter brorem min døde havna onkelen til pappa ( han "kjenner" du jo godt...) på sykehus og dør.... Den dagen onkelen skal begraves. bare noen dager etter broren min, havner min farmor ( på 66 år ) på sykehus , med hjerneblødning og dør etter noen dager... :((

I løpet av 4 uker har vi mista en bror ( ja, en sønn, en onkel, og en mor.... stakkars pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, så at han var lillebroren din.. ;)

Er det noe du kan ha oversett mtp "Jeg klarte ikke forstå han, ikke før lenge etter hans død...." ??

Var han mørk og høy?

Skrevet

Han var høy, men ikke mørk...

han var glup, ( 5 og 6 i alle fag!!)

Han var for smart for meg! Ikke bare i fag, men og i Menneskelig teknologi... i alle fordypninger, han var en filosof av alle filosofer...(

Han var et så godt menneske....!

Og, jo, jeg kjente han ikke igjen det siste året... han fikk en masse "merkelige ord" , og var sååå dyp... Så dyp... twig... du aner ikke.....

( tårene spruter her..... fordi, han var et så godt, og et så smart menneske...) Hvaq skjedde??

Lærerne hans mener han var "for smart"... de hadde ikke svar på hannes spørsmål.....

Han "diskuterte " de over hodet...

Bla. ang boken "Sofies verden" der hadde han svar på alt...

Og kardemommeoven.... !!!!

Den skrev han den skikkelige avhandlingen av.......

Hjelp!!! jeg vil så gjerne forstå han.... så gjerne.....:((

://///////////////////////

:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Skrevet

Uff vennen, nå gråter jeg og :((

Vet ikke om det er sønnen din som er mørk, for jeg føler jeg mixer litt nå sent på natten :) han valgte selv å..?

Jeg kom til å tenke på en ting, kontakten tas via tankene dine. Det blir som en slags tankeoverføring med den andre siden... Kan du ikke gjøre det selv, kan du få hjelp av et medium som gjør det for deg.. Jeg ville anbefalt å gå til et skikkelig medium altså..

Skrevet

Mulig det er pappa du "ser/føler" ( husker du fortalte så mye om han den gang vi lette etter myntene..... alt du sa om han stemte jo..... om disse strikkene og ja, alt mulig....)

Men, og mulig du føler den ene sønn min, han er høy og mørk. Og de siste orda broren min sa, var da til min sønn / som var 2 år den gang ) : han er en ektefødt filosof...... han er en tenker Nina......se på han bare.....

Og uker etter fant jeg ut, at det var bror min og.....

Ja, broren min valgte selv å avslutte livet. Det var pappa som fant han.... da han kom hjem fra jobb en kveld... i garasjen....:((((

Uff, ja, føler det bare blir verre med åra......

Tror jeg er NØDT å gjøre noe snart!!! For dette går meg på nervene snart..:(

Hjelper ikke at jeg sitter her og leser arbeidsoppgavene hans, talen fra presten, sangen i kirken, osv osv......

Jeg bare MÅ på en eller annen måte få "kontakt", eller noe snart....

Tiden legger absolutt INGEN sår, som det sies............

Skrevet

Er det som skjer??

han heter det samme som sønn min...............

Mulig det er dager/kvelder/netter som bare ALT er en sammentreff.... har vært borti det før...

Tårer bare spruter her.... å , hjelp, blir gal her !!!!!!!

Det er så mye merkelig innemellom. Har så mange "treff" der....

Spesielt sangen som ble sunget av en kompis av oss i begravelsen ( John Lennons , IMAGINE) den forfølger meg noen kvelder, med andre ting....

Uff, kanskje på tide å ta kvelden...

Men... tror det er på tide jeg får rydda oppi dette her snart.....

Skrevet

Uff, det gjør meg såå vondt å se og føle smerten din.. :(((

Du må få fred med deg selv også her også, før dette spiser deg opp..

Noe som slo meg, var at mulig hans budskap er at du må være våken, til dine egne barn (noe som du absolutt er seff).. :))

Jeg fikk inn selvmord på han, men jeg torde ikke helt å spørre, vet hvor sårt sånt kan være..

Prøv å finn ut av det med den siste linken jeg ga deg, eller med Olav :)

Du har mailadressen min?

Skrevet

Jeg måå legge meg jeg nå vennen.. men send meg en mail du :))

Håper du finner ut av dette nå :( stooore klemmer

Skrevet

uff... er visst helt døgnvill i natt jeg ..:(

Jo, han tok livet sitt. Han hang seg... i garasjen...(

Pappa fant han :((

Budskapet du snakker om, er utrolig viktig!!! Fordi jeg har etter dette aldri klart å "presse" mine barn til "noen ting..."

LT ( som jeg vil si nå) fikk i løpet av hele ungdomsskolen og videregående, beskjed fra lærere og skoleledelse, at han som var sååå flink, og såå smart , absolutt kunne gjøre det bedre på skolen.. Og det gjorde han jo!!!

På VG skolen...( Men, han fikk hele tiden høre; du kan bedre... etc etc...

Min eldste sønn, som nå skal opp i 10, har i de siste årene hørt presis de samme ord....((( Fra lærere, skolen, etc....(

Det er så vondt!!! Fordi, jeg VET at han kan gjøre det bedre!! Men, jeg er samtidig så livredd for å presse han samme vei....

så redd for å presse han....:((

Uff, mulig jeg skulle fortalt dette til skolen og... Har tenkt masse på det!! Men, de er sååå like, de to!! De kan ., hvis de vil!! Og leser jeg stilene til min sønn, så er de prikk lik stilene til min bror...((

De har samme ordforåd, de har samme, "stilige/artige/spesielle" måte å skrive på... det er som å lese samme oppgaver..

jeg prøver å ikke bli skremt, men jeg blir det likevel.....

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...