Gå til innhold

Ang... spiritisme....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt og barnslig spørsmål for mange men.....

Hva mener dere om dette ?? Tror dere på det??

Har dere opplevd noe for å tro/ evnt ikke tro på dette??

Selv tror jeg på det, men har aldri prøvd ( jo, forresten en gang for 20 år siden men.... sammen med mange andre...)

Jeg ønsker seriøse svar her... ( håper jeg ;)

Saken er, at jeg vil gjerne vil prøve dette, da alene...

grunnen kommer evnt senere.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror bare på skumle ting når det er mørkt og jeg er alene hjemme. Nå mens det er lyst tror jeg aldeles ikke på det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg vet ikke om jeg tror på så mye annet enn det jeg ser, men mange som står meg nær mener at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi tror..

mamma feks har vært hos en healer, som også drive rmed åndeutdrivning, og jeg kan ikke annet enn og tro på det mamma, og bestemor forteller meg. De ville ikke løyet om sånne ting...

Skrevet

hihi :))

Skjønner deg Pysa ;)

Skrevet

Jeg og er den som tror på slike ting...

Men, spiritisme lissom... hmm... det eneste jeg ikke har testet..

Men.. har lyst

Skrevet

Hva jeg legger i det??

Den "gammeldagse" spiritsmen"...

At man kan "prate" med og kanskje få svar av de døe... ( uff, høres sikkert håpløst ut...(

Skrevet

kontakt med de døde, hvordan vil du få kontakt da?

Skrevet

Uff, da, du vet visst litt om dettte..... ;)

Jeg vil få kontakt, på den måten "alle" snakker om....

eller ja, jeg vet ikke... men kan sende deg PM kanskje??

;0))

Skrevet

hehehe.. vet litt om dette ja :) og vil bare si at jeg synes man skal være forsiktig med slikt når man ikke helt har greie på det ;) pm min er stengt, men send meg gjerne en mail på [email protected]

Skrevet

Har du vært borti dette?

Jeg vil så gjerne ( høres kanskje "dumt" ut) men.... vil så gjerne ha kontakt med broren min, som døde så plutselig for 12 år siden...

Har lest så masse om dette, og vil så gjerne prøve ( da jeg og (desverre?) tror på dette....)

;/

??

Skrevet

jeg tror også på dette og skjønne godt at du vil det. har selv hatt noen som har vært i kontakt med min ex som døde for 4 år siden, så skjønner GODT hvorfor du vil det.

MEN det jeg anbefaler deg da er å kontakte et medium som jobber med dette og som kan det. for å jobbe med avdøde ånder kan føre til at du kan komme i kontakt med negative energier, og når du ikke har peil på å beskytte deg etc. så kan du få en ubehagelig opplevelse.. mener ikke å skremme deg, men bare å gjøre deg litt oppmerksom...

Skrevet

Er nok sikkert derfor jeg er litt "redd" og... :/

Vil, så gjerne... men samtidig... litt skremt.....

man vet lissom ikke hva man går til....

Skrevet

tror på det, har prøvd det flere ganger og blir aldri mer å gjøre det igjen.

Skrevet

Hvorfor ikke??

Om man spør helt "vanlige" spørsmål da......???

Skrevet

nei man gjør faktisk ikke det når man ikke har erfaring og de verktøyene man burde ha for gjennomgå en seanse.. så igjen så anbefaler jeg deg å ta kontakt med et proft medium. og om du virkelig vil så er det verdt de pengene det måtte koste... dessuten om du får en negativ opplevelse (som veldig mange som gjør det selv for morro skyld får!) så vil du nok ikke få det bedre med sorgen din...

sundt å være redd og ha respekt for slike ting, og ikke minst være skeptisk, det tyder på at man også har rasjonelle tanker rundt det :):) det er store energier og voldsomme krefter man tar i bruk, ikke alle ånder som vet de er døde og som har krysset over, litt kjipt om man da får kontakt og de ikke vil gå videre..

uff, skremmer nok livet av deg nå, men det er ikke farlig når det gjøres orntli' !

Skrevet

du vet ikke hvem du får kontakt med, det er ikke bare en ånd der ute for å si det sånn.

Skrevet

akkurat det jeg mener, og det er såå lett å komme i kontakt med negative energier (ånder) når man ikke har peil!

Skrevet

takk WhiteLily ;)

Glupe ord du skriver tenker jeg ;)

Derfor jeg turde å poste et slik spørsmål her, før jeg "satte i gang " selv....

Jeg vet igrunn at "slike ånder" finnes...

Min storebror fikk plutselig ( uten å ønske det selv) "besøk" av vår yngste bror for noen år siden... uff da, de som ikke tror på slik, rister nok på hodet så det holder nå.... men, det bryr jeg meg ikke noe om ;)

men... jeg har så mange spørsmål, som aldri vil bli borte....

Skrevet

Hmmm.... ok... kanskje det......

uff.... kjipt dette....

hva med medium da?? kanskje jeg skal prøve det?

Skrevet

:)

bare hyggelig å kunne gi råd, du må selv velge hva du vil gjøre, ingen andre enn du som bestemmer det :)

i thailand( bodde der og kjærsten min som døde var derifra) betyr det at den avdøde vil vise at han har gått videre når han kommer tilbake til de som er igjen som har det vondt..

det er ikke så ofte at de avdøde blir igjen, de går som regel videre til noe bedre.. det er en mening med alt, og desverre kan det være vanskelig å se det når man mister noen brått og uventet.. min kjærste døde i armene mine tidlig en morgen.. men jeg vet nå at det var sånn det skulle være og jeg har kommet videre.. men tenker på han hver dag og sender han alltid masse tanker, for jeg er overbevist at han hører meg :))

lykke til med søken din, håper du finner det du leter etter :):) og husk du kan snakke med han for han hører deg hvor enn han er :):)

og drit i hva alle andre tenker og mener, det du tror i ditt eget hjerte er det viktigste :):)

stooor klem

Skrevet

Du kan se på den linken jeg sendte deg, der står det litt om dette.. Han kontakter familiemedlemmer, og masse annet..

Virka som en ærlig fyr iallefall...

Skrevet

Takk igjen WhiteLily ( har vært her i mange år jeg, men kjenner ikke igjen ditt nick ;) Men, TUSEN takk :0))

Tror ikke broren min er igjen her lenger. Han har nok klart å komme seg over....

.... Kanskje derfor jeg så gjerne vil ha noen svar...?

Det er nok en mening med alt ja. Og desverre, går de beste først...... føler jeg...

( av de jeg kjenner som er døde i allefall...:/

Håper og jeg finner et nogenlunde svar en dag. Skulle gjerne trudd og håpa jeg kunne prata med han..... er bare så tødt å prøve det... om det er med spiritisme.. eller "vanlig prat"..... uff...:(((

Sender deg en klem, pga din kjære du mistet!!

Og hjelpen du gir meg i kveld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...