Gjest Skrevet 15. juli 2007 #51 Skrevet 15. juli 2007 Var det ikke på vorspiel han sovnet da? Skal si han sov lenge. He he
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #52 Skrevet 15. juli 2007 HAHHAAHHA. Jaggu.. sovna på vors gitt..og sov til i dag tidlig. Ojojoj...
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #53 Skrevet 15. juli 2007 hehe ja det var vel i ett-tida tror jeg. hadde drukket siden kl 20 nå vet jeg med meg selv at han ikke har vært utro, så kan dere ikke slutte å prøve å overbevise meg om at han har vært det? jeg spurte faktisk ikke om hva dere tror i hovedinnlegget! klart jeg tåler å høre det når jeg legger inn et sånt innlegg, men nå har dere dratt den litt langt noen her..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #54 Skrevet 15. juli 2007 Hvor henne har jeg skrevet at han har vært utro? Kl 01 er jo ikke vorspiel da.
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #55 Skrevet 15. juli 2007 jeg mente ikke deg. vors er jo før man drar på byen, her drar vi i tolv-ett-tida. men ikke hvis man er for drita tydeligvis
Bettybu Skrevet 15. juli 2007 #56 Skrevet 15. juli 2007 Min mann kan nok bli nokså drita, de ganger han drikker mye... MEN går det lengre tid enn forventet så RINGER jeg faktisk og spør "HVOR I H.... ER DU??" Siden han sendte mld hadde han mob med... Trenger nokk ikke være utro, vet o de som sover 24 t om de ikke blir vekkt EDRU!!!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #57 Skrevet 15. juli 2007 Min samboer var utro for noen mnd'er tilbake, helt annen historie. Anyways, jeg er da meget mistenksom blitt.... Og jeg leste historien din, tanken falt meg IKKE inn på at din mann hadde vært utro, tenkte heller han var full og kubbeklar :)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 15. juli 2007 #58 Skrevet 15. juli 2007 herlighet, stkkar menn som blir mistenkt for å være utro så snart de "tråkker" litt feil. Det må da være lov å bli drita full, sovne på vors og våkne tidlig dagen etter uten at man har gjort noe ulovlig. Dessuten, hvorfor må han ringe? Er det noe problem å sende mld? Jeg hadde ikke brydd meg HI, han snakker helt sikkert sant. Grunnen til at jeg tror det er at dette kan min mann også finne på å gjøre, da er han stort sett m broren min, og jeg har flere ganger hentet han på morgenkvisten etter at min mor har sendt en mld om at mannen min sover hos dem. Nei, han pleier ikke gi beskjed, og ja, det irriterer meg at han drikker seg så drita full at han verken kommer hjem eller gir beskjed om hvor han er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå