LisaColli Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 fikk melding en time før: "oi dette er ikke min seng.." han sovna på vors. flaks for han at jeg kjenner de han var til, og snakket med en som var der som kunne bekrefte at han lå og sov - alene..! ellers hadde jeg blitt ganske pizzzt
AneB Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Altså...når du legger det ut her...så må jeg bare si hva jeg tenker. SELVSAGT sier kompisen det samme som samboeren din. De er mannfolk, de er kompiser, de er lojale mot hverandre.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Så enig med AneB. Alle dekker over for hverandre...
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 nei jeg tror han faktisk nå er det slik at de han var med er mer mine kompiser, så håper de velger å være lojal mot meg framfor han.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jaja.. naive kvinnfolk.. Jeg skjønner ikke hvordan folk greier å drikke seg så fulle at de sovner på nachspiel jeg gitt...
AneB Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Ja, det håper jo jeg også, men vet av erfaring at ingen vil være den som overbringer "det glade budskap"... men for all del, så lenge du tror på han, så er det jo det samme hva jeg tror
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Du får nå tro på det du vil, uansett så sovner man bare ikke i en annen seng..poenget liksom?? Hvor full var han da tro?? Hm, hadde nå vært en smule mistenksom ja.............
Mrs. Bouquet Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Hva er det dere tror da? At han har vært utro? Hvilke erfaringer er det dere har da om dere setter likhetstegn mellom å sovne på vorspiel og være utro?
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2007 hehe burde sett denne komme ja! er dere en gjeng med bitre kvinnfolk som ikke har noen som helst tro på deres "bedre" halvdel? han har nesten ikke drukket siden jeg ble gravid for over ett år siden, og han ble sjenket full av gin'n tonic, jellyshots, vodka og øl. han hadde blacka på do, og typen til venninna mi hadde lagt han i ei seng. selvfølgelig har jeg vært mistenksom, men finner ingen hull i historien..
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 hehe her kan jeg trygt svare for min del, om gutten jeg har vært sammen med har sovna i en annens seng så har han vært utro.....jeg var naiv og trodde på forklaringen hans og kameratene mine og hans...men hah så feil kan man ta....gikk ikke på den historien med neste type kan man si.... gutter støtter hverandre samma f, samme som jenter gjør....sånn er det bare..
cherry coke Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Dette kan skje den beste...Jeg hadde nok blitt forbannet, men stolt på det han sier( hadde det bare skjedd med meg igår...kanskje jeg ikke hadde vært så dårlig i dag:)
AneB Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Jeg tror i alle fall ikke at han reint mel i posen. Vet om flere der en i forholdet har hatt litt svin på skogen, alle vet det, bortsett fra den som skulle vite det. Alle har vel hørt den historien!? Syns det virker helt usannsynlig å sovne på vorspiel og sove helt til klokka 8:30 dagen etter. Men som sagt, spiller vel ingen rolle hva jeg tror!? Er nå bare sånn at når man legger noe ut her, så får man høre hva folk tror og syns og mener, om det samsvarer med ens egen oppfatning eller ikke.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Vel, jeg skjønner ikke at folk drikker seg så drita at de sovner i andre folk sine senger jeg da.... Når jeg går ut så hender det jo at jeg blir litt overstadig da, men den eneste tanken jeg har da er å komme meg hjem til senga mi for å unngå å måtte våkne fyllesyk hos noen andre i gårsdagens moro og klær. For ikke å snakke om fylleangsten det ville gitt meg. *grøss* Tja, det er i fylla de fleste gjør dumme ting.. og jeg synes det er unødvendig å utsette andre for det å måtte lure på hva som har skjedd i den fremmede senga da. Basert på hva jeg ser andre folk gjør og andre sine gifte motparter (både kvinner og menn) så er jeg mistenksom av natur.
AneB Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ingen "bedre halvdel" pga en lignende episode, så bitter...tja, i alle fall ikke supernaiv sånn som enkelte her...
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #15 Skrevet 15. juli 2007 Vet du.. jeg hadde vært litt i tvil.. X-en min var utro mot meg (mens jeg lå og sov i nabohuset...anyway).. og de som liksom kallte seg for mine venner visste om det men sa ingenting.. Jeg fikk vite dette nesten et år etter det ble slutt mellom meg og x av den såkalte kameraten.. Han hadde visst telt på fingrene om han skulle si det til meg eller ikke, men lot være..
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. juli 2007 han er av den typen som sovner kjapt, og vekkes ikke av noe. jeg har selv vært så drita før. så det kan skje! jeg høres kanskje naiv ut, men under andre omstendigheter ville jeg vært mer mistenksom.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #17 Skrevet 15. juli 2007 AneB. Æsj da. Ikke rart man blir litt bitter da. Har også hatt div. episoder som dette tidligere i livet og er nok veldig lite naiv ja. Kunne ikke falt meg inn å sovnete på nachspiel selv og hadde ikke satt pris på om kjæresten min nå gjorde det. Nå har vi ganske lik holdning til nachspiel da.. så er ikke så stor fare for det..
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2007 huff ja, har opplevd det selv. x'n var utro på sin egen fest, der jeg også var! jeg gikk rett inn på rommet der de hadde seg.. så jeg er ikke heeelt naiv heller, vet hva som kan skje. nei huff, nå har dere fått meg litt i tvil her, tror jeg må grille han litt når han kommer hjem fra fisketur
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #19 Skrevet 15. juli 2007 Koseklump. Det er helt riktig, det er nesten ingen som sier noe for de vil aller helst ikke bli blandet inn. Jeg var 20 år og hadde vært sammen med typen min i 4 år, var litt sjalu og sjekket opp ting han gjorde til den miste detalj.. (han var en del år eldre..) Fant aldri ut noen ting, men tror du ikke hele stedet jeg bodde på visste at han var notorisk utro..men jeg fikk aldri vite noen verdens ting... Sukk.. ikke før lenge etter det ble slutt. Og sant skal sies så holder jeg meg unna sånne drama-ting selv... orker ikke bli blandet inn.
cherry coke Skrevet 15. juli 2007 #20 Skrevet 15. juli 2007 Jeg var sammen med en type i 7 år som var utro mot meg. Men man kan ikke gå å mistenke at sånn skjer hele tiden. Jeg hadde nok tenkt tanken, men man må jo stole på den man er sammen med..
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #21 Skrevet 15. juli 2007 Er det ikke rart at ALLE vet det bortsett fra en selv???? Jeg hadde mistanke på at han var litt for mye intr i hun han lå med senere..så også noe mistenkeligt også.. kameraten prøvde å hinte men det var bare en gang... men naiv som jeg var trodde jeg på min x forklaring og kjefting etter å ha konfrontert han med det og gikk hjem med hodet ned i den tro om at jeg hadde ødelagt festen for han...han fulgte meg hjem..var sint og ufin..så gikk han tilbake til festen og hadde seg.....
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. juli 2007 ja enig. hva om det hadde vært motsatt? og typen hadde klikka og anklaget meg for å være utro, og ikke trodd på meg fordi alle backer meg opp?! nei det hadde vært litt kjipt..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #23 Skrevet 15. juli 2007 Klart det hadde vært kjipt.. men du trenger jo ikke anklage han for noe da.. bare ikke være helt blåøyd lzm.
*mamma* snart bryllup Skrevet 15. juli 2007 #24 Skrevet 15. juli 2007 Hadde nok også valgt å tro han en gang i tiden, men snakker vi om nå så nei. Har desverre opplevd noe helt forjævli grusomt en gang (får helt vondt) Men så klart, han trenegr absolutt ikke å ha vert utro:)
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #25 Skrevet 15. juli 2007 Enig.... synes Hi er litt vel blåøyd.. Å anklage og være littpå vakt er forskjellige ting.. særlig når kameratene etter tur "bakker" opp historien litt for ivrigt liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå