Trulte76 Skrevet 15. juli 2007 #26 Skrevet 15. juli 2007 du greier ikke å forstå det? Jeg gjør..hadde en ex som støtt og stadig gjorde det..med eller uten meg..hadde skikkeligvanskelig for å vekke han når jeg ville dra hjem..så ja noen greier det faktisk!!
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 15. juli 2007 ja hvordan skal jeg være på vakt nå da, uten at han føler seg anklaget? hvis man skal tenke det verste og være helt paranoid hver gang den andre er ute, kan man jo tilslutt ikke dra noen plass uten hverandre da.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #28 Skrevet 15. juli 2007 Skjønner ikke at voksne folk blir skjenket jeg. Når jeg drikker er det jeg selv som bestemmer hvor mye og hva jeg drikker. Kjenner veldig godt min egen begrensning, det r noe alle burde lære seg.
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #29 Skrevet 15. juli 2007 Du trenger da ikke å la han vite noe før du evt har fått mer håndfast HVIS noe skulle vært.. Vær bare på vakt hva han sier evt om festen.. vær på vakt hva kameratene evt sier... Jeg synes det virker litt muffins... men så har jo jeg opplevd den negative delen ved å ha en gubbe som ble littttttt for lenge på en fest (mao...måtte høvle over den lettkledde og støgge kjærringa før han gikk hjem) og med kamerater som visste hva de skulle si etterpå.....
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #30 Skrevet 15. juli 2007 Og siden du valgte å legge inn et innlegg her om dette må du regne med at folk også svarer og sier sin mening om hva de tror. Hvis det er så ille burde du kanskje tenkt deg om to ganger før du gjorde det...... Dessuten har det vært mange tilfeller her inne om ikke så trofaste mannfolk,,,så en må jo også lure litt på dette innlegget også...
Tommage♀♂ Skrevet 15. juli 2007 #31 Skrevet 15. juli 2007 Sambo rister på hodet av dere og sier at om han nå hadde vært utro hadde han garantert dratt seg hjem før 9.30 i morges... Skal si dere drar raske konklusjoner her! Er det ingen som stoler på mennene sine lenger eller? Hadde sambo sovnet på nachspiel og ikke kommet hjem før neste dag uten å gi lyd fra seg hadde jeg blitt forbannet, men herlighet, jeg kunne virkelig gjort det samme selv. UTEN å være utro!
mamma06og 10 Skrevet 15. juli 2007 #32 Skrevet 15. juli 2007 eg sga bare sei det at hadde det vert min mann som sa at han hadde sovnet på fest så vett eg ikke ka eg hadde jort, men eg hadde jaffal ikke trudd han, MEN det er ikke fordi han ikke er til og stole på, men fordi eg e så sykt sjalu :S hehe. Men eg hadde nok vert litt mistenksom hadde eg vert deg. Har opplevd en del ting selv, han mannen eg har nu har vert borte i mange dager i strekk å eg har ikke viss kor han har vert. var helt paranoid i den perioden, men heldigvis er det over nu
Tommage♀♂ Skrevet 15. juli 2007 #33 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, nå lurer han på om det er kvinnegruppen Ottar som har møte her inne
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 15. juli 2007 #34 Skrevet 15. juli 2007 Hehe tydelig at ingen her kjenner mennene sine. Mannen min er helt enig med samboeren din tommage.. han ler og rister på hodet
Kondis som en murstein Skrevet 15. juli 2007 #35 Skrevet 15. juli 2007 Samboer sier det samme her, Tommage...
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #36 Skrevet 15. juli 2007 Å... uff da.. ler mennene deres?? Jaja..da må jeg nopk være litt smådum som er av den mistenksomme typen da ...pffffft.....
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. juli 2007 #37 Skrevet 15. juli 2007 Ja, min kjære hadde helt klart fått høre det bra hvis han hadde kommet hjem så sent, men det er da vel ingen grunn til å regne med at han er utro for no sånt. Har sovna på fest flere ganger sjæl jeg, men sover så godt etter nok å drikke så=) Synd at så mange av dere har opplevd at gutter har vært utro, men det er ingen grunn til å dra alle over en kam.
Kondis som en murstein Skrevet 15. juli 2007 #38 Skrevet 15. juli 2007 Ler egentlig litt selv også...
Katja Skrevet 15. juli 2007 #39 Skrevet 15. juli 2007 Min helt ærlige mening: Jeg syns den meldiga virker litt for uskyldsblå og muffens jeg. Hadde jeg våkna opp i en fremmed seng på morgenkvisten, hadde jeg hevet meg over mobilen og ringt hjem. Da hadde jeg vært full av fyllenerver og angst for at sambo hadde vært redd for meg og ettersøkt meg. Jeg hadde ikke sendt en melding: "Oi, dette er ikke min seng". For meg tyder det på en som har vært våken noen timer, tenkt ut en passende forklaring, snakket med kompiser om "alibi" og sender en skikkelig søt og uskyldig melding hjem. Mulig jeg maler fanden på veggen her. Men jeg tenker bare på hvordan jeg ville reagert hvis jeg våknet opp sånn på morgenkvisten......
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 15. juli 2007 #40 Skrevet 15. juli 2007 jeg også.. merkelig at dere ikke stoler på mennene deres.. helt utrolig at dere sitter her og hauser opp paranoiaen og får en som ikke var mistenksom til å bli det. æsj. jeg tror på samboeren din lupp!
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #41 Skrevet 15. juli 2007 Tror nok ikke at det at dere eller mennene deres ler er noe som påvirker meg iallefall... Jeg hadde iallefall vært i tvil om jeg var HI og ikke blåøyd.. for blåøyd var jeg en gang tidligere og..ja... du kan lese et tidl innlegg her hvordan det gikk....
eva luna Skrevet 15. juli 2007 #42 Skrevet 15. juli 2007 Her var det ikke mange kvinner som stoler på mennene sine... Jeg hadde virkelig blitt forbannet hvis min mann kom hjem halv ti om morgenen, men vi stoler 100 % på hverandre, vet at han snakker sant til meg. Og jeg kjenner han såpass godt at jeg hadde merket det med en gang hvis han løy. Er så glad jeg slipper å gå rundt å være sjalu og mistenksom som mange andre gjør tydeligvis, har aldri vært bekymret for at han ikke snakker sant.
Katja Skrevet 15. juli 2007 #43 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, seff ler mennene deres. Hva skulle de sagt da: Ja, hun der har virkelig grunn til å tro at han har vært utro. Det er sånn vi menn gjør det når vi er utro. ? Hvis ikke mennene deres er komplette idioter, så sier de ikke det da, vet dere. Jeg har ikke opplevd utro menn, er heller ikke sjalu og mistenksom av meg. Men syns den meldingen var litt for uskyldig.
eva luna Skrevet 15. juli 2007 #44 Skrevet 15. juli 2007 Det handler ikke om å være blåøyd, men om å ha tillit til partneren sin. De som lurer på om mannen har vært utro på byn i helgen, de kan umulig kjenne den de er sammen godt nok, eller så har man et forhold der man ikke stoler på hverandre.
Tommage♀♂ Skrevet 15. juli 2007 #45 Skrevet 15. juli 2007 Jeg leste det høyt for sambo, siden jeg syntes det var forferdelig mange negative svar her. Ristet på hodet selv, og humret litt over alle dere som svartmaler alle menn. Hadde sambo stolt like lite på meg som dere gjør på mennene deres hadde jeg ikke giddet å vært sammen med ham mer... Et forhold bygget på mistenksomhet er vel ikke det helt store eller? Jeg stoler på sambo jeg.
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #46 Skrevet 15. juli 2007 jaja dere sier deres mening og jeg sier min! jeg er ikke helt blåøyd nei, men jeg stoler faktisk på samboern min som jeg forlovet meg med for bare en uke siden..
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #47 Skrevet 15. juli 2007 godt å høre at ikke alle er like paranoide her... jeg tror på ham jeg, han var ganske redd for at jeg var sur da han kom hjem. synes det viser at han ikke gjorde det med vilje!
fleXibel Skrevet 15. juli 2007 #48 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er ikke mistenksom mot han jeg er sammen med nå. Han stoler jeg fult og helt på. For han har selv opplevd å vært utro mot og unner ingen den opplevelsen... Men jeg hadde alikevel lurt litt om jeg hadde fått en sånn mld....hadde ikke vært pga mangel på tillit, men den meldingen virker noe for "uskyldig" for en som har "sovnet" i en fremmed seng etter å ha vært på fest,,
LisaColli Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #49 Skrevet 15. juli 2007 dessuten sov han i samme køyeseng som en kompis som også hadde drukket litt for mye.. historien er holdbar, men det er klart jeg tenker mine tanker jeg også. men som sagt, jeg stoler på han, og hvis han er utro vil det komme frem, og da er det hans tap
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #50 Skrevet 15. juli 2007 Hehehe..i samme køyeseng som en kompis? Kanskje det er han som han har vært utro med? *fnis* jeg stoler forøvrig på kjæresten min, men jeg slipper aldri guarden min helt ned.. det gidder jeg ikke utsette meg selv for. Desverre. Og jeg hadde ikke tatt det for god fisk at han sovna på nach nej, men så vet jeg at han aldri hadde giddet nach heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå