Gå til innhold

åååå blir så fortvila!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var endel hakking på meg her, føler jeg. Vi bruker ikke å ha massevis av godterier i huset, vi gikk litt amokk i sverige, men det var overhodet ikke meningen å spise godter hele tiden for det, var meningen at godteret skulle vare i mange lørdager/helger. For vi spiser kun godterier i helgene vi også. Vi spiser is til dessert på søndager.

Og som noen sier her, Ingen av bursdagsgjestene vet om at det skulle ha vært godterposer i bursdagen. Fruktskåler var jo et supert alternativ, hadde jeg aldri kommet på av meg selv. TAKK!!:)

Vi skal jo selvfølgelig ha kake, gele, boller, og andre ting, så ingen går hjem og forteller at i guttens bursdag fikk de bare servert grønnsaker og vann...

Guttungen skal jo ikke måtte stå å fortelle hvorfor det ikke er godterposer i bursdagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar..synest litt synd på gutten din jeg..det må jo være en grunn til at han har tatt alt dette godteriet...! Får han forlite oppmerksomhet så han spiser godteri slik at han kansje får kos igjennom det...er mye som spiller inn her...!

Hadde nok tatt en alvorsprat med han uten og kjefte, men heller spørre hvorfor han gjorde det, og forklare at det han har gjort var feil på en måte at han skjønner det !

Skrevet

men uansett må det jo være noe mer. Tror jeg skal prøve krom til han, eller ihvertfall høre på en helsekostbutikk eller deres leverandører om det kan være noe.

Skrevet

Tror du det er så gæli da? Ikke uvanlig i min familie at godis må gjemmes med små barn i huset. Tror det der er veldig vanlig i en periode jeg. Husker selv vi brukte et triks for å lure i oss hele julekallenderen på en dag. Straffen ble jo at julekallenderen ikke var artig resten av adventstiden....., gjorde det derfor kun en gang.

Skrevet

men krom skal jo dempe søtsuget, så det kan sikkert ikke skade. Om han er så godtersyk, så må vi jo prøve noe. Fant en muffins under lillesøstras seng (etter vi hadde vasket der) i går formiddag. Han hadde nok satt den der til tining. Da hadde vi itillegg akkurat snakket med han om denne godterspisinga.

Skrevet

Som å høre om brodern dette. Han har det fra morfaren sin. Bare en gottesyk fyr. De har aldri funnet noe "feil" på de... Det ble bedre når han (ahem) begynte å røyke... Ikke så bra alternativ, da...

Skrevet

hva med og ta han med til legen da...kanskje han har sukkersyken når han har så stort sukkerbehov ... !

Skrevet

men sukkersyken.. får man stort sukkerbehov da? er ikke det sånn at man må ofte på do om man spiser mye sukker, eller blir utrolig tørst eller noe sånnt? Han gjør ingen av de tingene.

Han er syltynn også, vet ikke om det har noe å si for sukkersyke hos barn, vet at overvektige voksne er mer disponert for det enn slanke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...