:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #51 Skrevet 7. juli 2007 ja det syns jeg! akkurat som ikke vi stakkars små rike alenemammar har nok og gjøre om vi må drive med veldedighet også!
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #52 Skrevet 7. juli 2007 Ha en bra kveld;) Jeg skal få litt mat snart jeg, så kommer de å kjører meg til soveroms avd etterpå..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #53 Skrevet 7. juli 2007 Diamanter i senga? Gid så hardt og ekkelt a gitt...... Jaja, vi får snakkes senere, som sagt så skal jeg en tur gjennom spa avdelingen før det blir altfor sent... .Har en lang dag imorgen med solbading vet dere... Vi snakkes da jenter...
så var vi 4 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #54 Skrevet 8. juli 2007 Nå er Martin dratt med pappaen for å møte oldeforeldrene han ikke har sett på nesten ett år. Og oldefaren er en stor mann med dyp stemme, han kommer til å bli vettskremt i starten.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #55 Skrevet 8. juli 2007 stakar liten...bli skremt sånn... går sikkert helt fint her har vi nettopp spist frokost og jeg er trøtt ! jeg klarte jo ikke å komme meg i seng før nesten to, og det får jeg visst svi for i dag. trollet våkna klokka seks !! han som vanligvis sover til halv ni... skal visst straffe seg når mor er oppe lenge ja
så var vi 4 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #57 Skrevet 8. juli 2007 hehe han ante vel at du var lenge våken ja Regner med det går greit med oldefaren etterhvert. Martin er litt sjenert så det tar som regel litt tid før han blir husvarm
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #58 Skrevet 8. juli 2007 vet dere hva eller?? jeg så sønnen min i 30 min i dag. holdt han ikke eller noe, for tenk om han skulle siklet på klærne mine.. men jeg satt og så på at barnepiken lekte med han. jeg er helt utslitt. hvorfor sa ingen at det skulle være så slitsomt og få barn?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #59 Skrevet 8. juli 2007 herregud...at du orket..er jo såå slitsomt. hva skulle du gjort hvis du fikk flekker på den nye chanelle drakten ?? her sendte jeg de¨ut rett etter frokost...jeg måtte faktisk sitte å se gutten grise med maten i dag....guvernanten forsov seg (og slapp av jenter...hun fikk svi....) sitter å hører på gutten bade nå...og det er jaggu slitsomt nok altså. nei...slitsomt med barn ja...såmå nok bli bært ned i spa-fløyen etterpå til litt intensiv behandling ja !
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2007 #60 Skrevet 8. juli 2007 spiser han sammen deg? er du helt rar eller? æsj.. jeg har bygd eget hus til småen. så slipper jeg og risikere og høre han om jeg ikke ønsker! vet du hva? pappaen spurte om og få se han i dag... haha.. at han gidder
Sabina og gjengen Skrevet 8. juli 2007 #61 Skrevet 8. juli 2007 Spurte han om å få se han?? ?? Han må jo minst være fra slummen? Jeg mener de som jobber for pengene sine og sånn, de som faktisk GIDDER å gjøre noe.. Hallo, det er jo bare å få seg et barn så slipper vi det styret. Jobbe liksom.. Jeg ska ha en ny unge sånn at jeg pengen mine igjen fra 2010...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #62 Skrevet 8. juli 2007 tror jeg må satse på å presse ut en klomp tili 2009 ja...for å jobbe gidder man iallefall ikke når man har fått smaken på luksuslivet...
så var vi 4 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #63 Skrevet 8. juli 2007 Jeg tusler til sengs nå, tungt arbeid å bli underholdt hele dagen. Håper barnepikene tar Martin i hele morgen, var jo skikkelig slitsomt å måtte være sammen med han 10 minutter i dag, ALENE!!!!! Jeg tror jeg må ut og finne skikkelige tjenere i morgen, for dette er uholdbart.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #64 Skrevet 8. juli 2007 ja...holder jeg med deg i...skaff noen gode som stiller opp 24/7..... du får sove godt i silkesengen din og drømme søtt
så var vi 4 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #65 Skrevet 8. juli 2007 neida, jeg har fått bestilt ny seng i dag. eller seng er vel feil ord. Sover på luftstrømmer nå for ikke å belaste noe. Veldig behagelig, med varmeinnstilling.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #66 Skrevet 8. juli 2007 åå.. det tror jeg at jeg må få kjøp også...må vente til barnetrygda kommer....Vil jo ikke bruke av MIN formue...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #67 Skrevet 8. juli 2007 jeg kjøpte silkesengen for en mnd siden og da er de jo avleggs nå.. og siden jeg fant noe skrap på fyllinga til magnus blir det jo mye mer på meg
så var vi 4 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #68 Skrevet 8. juli 2007 nei herregud ikke bruk dine egne penger. Du gir meg jo nesten nervøst sammenbrudd bare av å tenke tanken. Nei nå må jeg ha litt lett aromaterapi for å rette opp skaden.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #69 Skrevet 8. juli 2007 ja...men det værste er at guvernanten her har stukket ut UTEN lov...så jeg måfaktisk se etter gutten selv i natt...holder på å få nervøst sammenbrudd her !! hun skal få så det holder i morgen ja.. !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå