Gå til innhold

AAFFF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nå har vi ødelagt nok tråder ;) Tror vi skal være snill med de andre som faktisk vil lese noe annet enn vås :D

Og apropo de kanapeene, har du kokken din i nærheten, eller ringer du bare catering? Fant jo ut et at kokken min ikke var noe tess, så jeg måtte bare sparke Jamie Oliver. Makan til oppblåst type sier nå bare jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, skal bare se at stemor-moderator hiver oss ut pga trådsabotasjen vår!!

Nei, ringer bare catering. Hadde han der Brimi på kjøkkenet, men mannen er jo helt ubrukelig og fullstendig fantasiløs. Bare noe han kalte charlottløk (tror jeg det var) i alt mulig. Så lite gourmet!!

Skrevet

hahahhaha ja må ikke få stemor-moderatoren på nakken ;)

charlotteløk, er det ei dame eller?

Skrevet

Jamie Oliver prøvde jeg også. han er helt ubrukelig!!!

han syntes brunost var noe skvip.. å det sier vel egentlig alt om hans kokkekunster!

fikk ikke lam i brun saus med poteter og tytterbær en eneste gang :-(

Skrevet

ja her var det også bare sånne tøvete matretter jeg aldri har hørt om før. Hva er liksom galt med kjøttkaker i brunsaus en gang i blant?!

Skrevet

med tyttebær! tyttebær er undervurdert!

det og cola. cola er en livsnødveninghet

Skrevet

jeg har 2,5 1,5 l flasker cola her så der er jeg sikra. Men slankinga ble det jo litt verre med :D

Skrevet

Cola?? Alvorlig talt damer!

Her går det bare i rosa sjampis! Herlighet....eier dere ikke klasse??

Skrevet

slanking har jeg slutta med. tar litt fettsuging i ny og ne på de stedene som jeg ønsker :-)

Skrevet

Drikker det da av diamantglassene mine, så tar det igjen der. Og siden sjåføren er sykemeldt etter en liten hendelse med mobiltelefonen min som plutselig fløy i hodet hans må jeg jo kjøre selv. Men jeg forstår ikke hvorfor alle tuter til meg hele tiden, er vel fordi jeg er så rik.

Skrevet

Nei, frøkner... Hudpleieren min har kommandert meg ut i spa-avdelingen for dagens siste behandling. Må være i seng før tolv for å være uthvilt til morgendagens slanging ved bassengkanten.

KOOOOZIII PÅ DERE!!!!!!!!

Skrevet

Jeg regner med du har sånn fossefall-basseng med bølgemaskin og boblebad. Noe annet er jo nesten forkastelig. Hugh Heffner var forresten hjemme hos meg her en dag for å få noen nye ideer til sitt basseng, men han hadde dessverre ikke råd til å bygge det ut på samme måte. Men hva kan man forvente av en som ikke får trygd fra staten. hvor mye penger er det liksom å tjene på å 'jobbe'?!

Skrevet

aner ikke! men jeg kommer aldri til og gidde og jobbe. da må jeg nok selge gård og grun. nei jeg får heller skaffe meg en unge til når OSen går ut!

Skrevet

arbeid er overvurdert. Vi sitter jo bare på ræv ellers og mottar masse penger, så det blir nok en ny unge rundt januar 2010 på meg.

Skrevet

Hehe, dere er herlige jenter:)

Men jeg beklager å måtte si det, dere kan ikke snakke om diamantglass, flotte bassenger, store hus og annet slags skryt, dere har jo ikke vært hos meg ennå.. Da skal du se pipen får en annen låt ja...

Skrevet

Hihi....

Takk for at dere fikk meg i godt humør! :)

Er det store krav for å være med i klubben deres eller? :P

Skrevet

ja...er det ikke deilig med statsstøtte jenter ??

at ikke flere har funnet ut at enkleste måten å bli styrtrik og leve i luksus er å bli alenemor? men god for oss...så får vi ha godene i fred.

men hva er egentlig aafff....dette har jeg visst gått glipp av...

Skrevet

neida, så lenge du er alenemor er du velkommen. Vi er jo rike alle sammen :D

Kommer innom deg en tur i morgen Silje, tar bare jetten min. Men vet ikke hva jeg skal gjøre med Martin i mens, han klarer seg sikkert bra alene hjemme ;)

Skrevet

AAFFF står for Anonyme AleneForeldres Felles Ferie Fond. Vi skal pante tomflasker så alle kan bli med på tur hahahahahha

Skrevet

Det stod om det i en annen tråd her, tror det var noe sånn: anonyme aleneforeldres ferie forbund eller noe:p

husker ikke, se etter trådene til Mortilgunnar og Martin et år..:)

Skrevet

sleng deg på, her er det plass til alle ;)

Skrevet

så flott...har masse tomme flasker (og til og med øl-flasker, noen betalt av barnetrygden...oioi) i boden såblir et bra innskudd i fondet :)

Skrevet

Ja den bidragsølen har jeg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...