Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #26 Skrevet 7. juli 2007 Altså, jeg tror nok jeg er rikest da.... Jeg har bygd huset mitt på en kunstig øy liksom.... Orker ikke alle disse naboene..... Flystripa mi ligger godt skjult, så om dere har tenkt å komme så må jeg nesten vite det litt på forhånd slik at jeg får noen av folkene mine til å heve den over palmene som skjuler den... Men dere må bare ta dere en tur altså, så skal jeg prøve å sette av litt tid i timeplanen min, mellom all solbadingen osv....
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 7. juli 2007 hehe mortilgunnar kom med ett flott forslag til gomobu i Valdres, men vi ble vel ikke enig om hvor det var og hvordan man skulle komme seg dit
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #28 Skrevet 7. juli 2007 Anonyme AleneForeldres Ferie Fond. morra til martin var litt full den dagen så hun husker vist ikke helt hva det står for nå har jeg fått komunen til og flytte barnehagen utenfor. ble så jævla mye bråk
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #29 Skrevet 7. juli 2007 tom-flasker driver jeg ikke med.. Lever så godt på trygden at jeg sender tomflaskene til barnefar en gang i uka sånn at han også har noe å leve av....
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #30 Skrevet 7. juli 2007 imorgen kommer johnny depp for å diskutere en evt ny piratfilm, så da passer det dårlig, mandag skal vi på middag på skaugum, makan til kjedelig opplegg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #31 Skrevet 7. juli 2007 hvor mange slaver har du da Karine og Eivind? hjelper ikke med kunstig øy uten slaver. og hvor kommer de slavnene fra`?
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #32 Skrevet 7. juli 2007 hahaha full ja, sånn var det. Bidragsfull
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #33 Skrevet 7. juli 2007 Send han hit etterpå, kunne trengt meg litt oppmuntring Jeg klarte å lure meg unna den der middagen på Skaugum, sa jeg skulle få en av slavene mine til å vaske håret for meg. Akkurat som om jeg gidder å sosialisere med sånne folk...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #34 Skrevet 7. juli 2007 middag på skaugum? haha du kan umurlig ha noe liv! de folka der aner jo ikke hva stil er for noe!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #35 Skrevet 7. juli 2007 Har mistet oversikt over alle slavene skal jeg være ærlig... Jeg har ansatt folk til å ta seg av slikt.... Hvor de kommer fra? Er det så nøye da? De kommer vel både herfra og derfra tenker jeg... Som sagt har satt folk til å ta seg av alt dette arbeidet. Jeg mener, jeg mottar jo ikke trygd for å gjøre noe liksom!
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #36 Skrevet 7. juli 2007 nei...ærlig talt....det er jo de som burde bukke og skrape for oss...de har litt å se opp til ja
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #37 Skrevet 7. juli 2007 Nei, nå skal jeg ned i spa-avdelingen min og slappe av litt. Har hatt en skikkelig stressende dag altså! Ikke nok med at jeg har mått sole meg idag, men tror dere ikke jeg måtte hente drikke selv en gang i formiddag??!! Dere kan tenke dere at noen fikk svi for det... Banker dere slavene deres ofte eller? Her driver vi litt sånn forbyggende banking egentlig. En gang i uka er det et skikkelig basketak her. Da er det et par timer som alle salvene får en omgang, bare sånn tilfelle det skulle skje noe senere i uka liksom.
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #38 Skrevet 7. juli 2007 Ja jeg er også sånn 'føre var' når det gjelder slavene mine. Så de klarer å oppføre seg. Håper virkelig du lot den unnasluntrern gjennomgå, tenke seg til å måtte hente drikke selv?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #39 Skrevet 7. juli 2007 jeg har ansatt en slave til og banke de slavne som ikke oppfører seg. en ordentlig god invistering. jeg har også annsatt en som skriver på dataen for meg, eller kan det hende jeg overbelaster fingrene
Gjest Skrevet 7. juli 2007 #40 Skrevet 7. juli 2007 det er viktig det, men synes du det holder med åbanke de prevantivt bare en gang i uka ?? her skjer det hver morra...for alt de kan komme til å gjøre feil. og ærlig talt, du må jo la han svi hvis du måtte hente drikke selv !!
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #41 Skrevet 7. juli 2007 altså jeg har avlyst og avlyst middagen i fleren mnd nå og her om dagen ringte Harald og var rimelig sur, han sa at dersom jeg ikk ekom på middag skulle han redusere os min. Og herregud, jeg har akkurat bestilt meg et lite palass på sørlandet (det andre jeg har ble kjedelig i lengden) så jeg fant ut at jeg får dra på middagen likevel. Johnny depp kommer nok ikek til deg etterpå. Han har en avtale med Kiera Knightly, de skal se på mine forslag og legge det frem på onsdag..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #42 Skrevet 7. juli 2007 seriøst? driver harald og truer deg? du som er alene med et barn? vi får ringe VG!
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #43 Skrevet 7. juli 2007 Hente drikke selv menga? Det hadde jeg aldri gjort.. Om ikke slavene gjør det så sender jeg opp bøddelen min. Får de se han løper de igjennom hallen, forbi de 4 stuene, badelandet, de 5 soverommene og de 3 badene og inn på kjøkkenet og tro meg, DA løper de fort..
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #44 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har Se og Hør på tråden as we speak. Tenk å true ei stakkars alenemor med sånn her, hvordan skal man klare seg med bare ett palass liksom?!
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #45 Skrevet 7. juli 2007 ringe vg?? nei vettu hva, den dagen jeg ser navnet mitt i den slumavisa der har verden gått under..
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #46 Skrevet 7. juli 2007 Ett palass? Jeg har da fler rundt om, men jeg har bare ett på sørlandet:/
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 7. juli 2007 #47 Skrevet 7. juli 2007 Bankingen er ganske arrangert her. Alle samles i hangaren (flyene og helikopterene settes på utsiden for annledning). Så deles gruppen med slaver i 3. En ene gruppen vasker flyene og helikopterene mens den andre gruppa banker den tredje. Slik rullerer det da. Er veldig effektivt. Det holder som regel en gang i uka ja, men han som sluntra unna idag var helt ny så han har ikke opplevd det enda. Bankingen foregår som regel mandag morgen. Har lurt på å øke antall bankinger i uka, men det ville jo bare resultert i flere timer som jeg må gjøre ting selv liksom! Ikke akseptabelt. Har Harald begynt å true deg???? Kjære vene, det er jo ikke akseptablet! Han prøvde seg her også i vinter, men det viste seg at han egentlig bare var misunnelig siden vi satt her i varmen mens det snødde i Norge. Vi ble enige om at han tar med hele familien hit og bor i et av gjestehusene mine et par uker i året, så slipper vi alt maset med middager på Skaugum og endring av trygd og slikt...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. juli 2007 #48 Skrevet 7. juli 2007 kansje vi skal sende den bødelen en tur til harald??
Sabina og gjengen Skrevet 7. juli 2007 #49 Skrevet 7. juli 2007 Ja, jeg har lurt på det.. men nå drar jeg å hører på slumjattet deres på mandag så får vi se om det holder.. om han prøver seg med flere kjedsomme middager må jeg nok ty til bøddelen min..
så var vi 4 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter #50 Skrevet 7. juli 2007 Nei nå står massøren min her og tripper, jeg skal stikke og hive meg ned på massasjebenken og deretter i den herlige senga mi full av diamanter. Og du venner deg til spissene etterhvert God natt alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå