Gå til innhold

Et spørsmål ang. småbarn og strender...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det så ille å ha på barna en badebleie eller badeshorts på offentlige steder da? Har vel ingenting med å lære de at nakenhet er naturlig å gjøre? Da hadde vel vi gått nakne også...

Skrevet

Det er ille at nakenhet på små barn må skjules... Kroppen din skal være naturlig, noe du har et godt forhold til. Hejja Trond Viggo.

Skrevet

Men man kan ha et godt forhold til kroppen sin uten å gå naken offentlig... Da burde jo faktisk vi voksne gjøre det også?

Skrevet

Unnskyld meg, men tror du virkelig at noen får et unaturlig forhold til nakenhet og kroppen sin fordi de har på seg badebleie/badeshorts på stranda??

Skrevet

Nei, jeg tror at man kan ha det uansett om man er naken eller går i badetøy jeg da.

Skrevet

Jeg er enig med deg Miss Tigerlily... ;-)

Skrevet

Mange voksne som går nakne på stranda vettu!! Du må bare utvide horisonten din litt..

Skrevet

Mine barn faar ikke gaa nakne paa stranda av alle grunnene nevnt. Sol, det kan sjenere andre, minsten bruker bleie enda, og det kan vaere noen helt forskrudde folk der du er paa stranda.

Men det er opp til enhver hva de foeler er riktig.

Skrevet

Og for alle ande rundt meg saa er jeg snill nok og har badetoey paa jeg ogsaa, tror ingen hadde satt noen pris paa aa se meg netto heller=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...