KaMa Skrevet 4. juli 2007 #51 Skrevet 4. juli 2007 Kjenner til den trangen, dessverre... :-/ Men de to bøkene kan slett ikke sammenlignes. Jeg ble i grunnen ganske skuffet over Vindens skygge.. Som deg har jeg en tendens til å bli hektet på en forfatter, og eneste negative med Mendoza er at jeg har funnet så altfor få bøker av ham. Men jeg har likt det jeg har lest. Miraklenes by er dog den beste. Håper du finner den OG leser den. :-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 4. juli 2007 #52 Skrevet 4. juli 2007 Jeg har skrevet bok sjøl, jeg! Kan sende deg et gratis eksemplar når den blir utgitt (optimistisk, anyone?), hvis du vil da. :-D
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #53 Skrevet 4. juli 2007 Hotel New Hampshire av John Irwing. Den på engelsk, ikke les Den er hysterisk bra. Lo høyt mangen ganger når jeg leste den. Andre på t-banen trodde sikkert at det hadde klikket.. Anbefales!
Gjest ->>- Skrevet 4. juli 2007 #54 Skrevet 4. juli 2007 Irving er fin, men jeg foretrekker A Prayer for Owen Meany. Liker du Hampshire bør du absolutt lese denne. Og The World According to Garp.
lilja70 Skrevet 5. juli 2007 #55 Skrevet 5. juli 2007 Noen som har lest drageløperen? (Hosseini) Jeg begynte på den for et par år siden, den kom anbefalt. Slet skikkelig med å komme inni den, jeg lurte rett og slett ikke på hva som skulle skje videre. Tror fremdeles jeg har 30-40 sider igjen. Veldig sjelden jeg ikke leser ferdig bøker! Noen som likte den??? Nå her han kommet med en ny; tusen strålende soler. Tror ikke jeg gidder den, nei. Tenkte jeg skulle prøve litt mer av ut å stjæle hester-Per.
Gjest ->>- Skrevet 5. juli 2007 #56 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har lest den, og likte den i grunn godt - i hvert fall til å begynne med. Barndommen i Afghanistan likte jeg, og det var behagelig å få beskrevet et barndommelig vennskapsforhold hvor hovedpersonene slett ikke bare var uskyldige idealunger (i hvert fall ikke fortelleren). Men i det hovedpersonen blir voksen synes jeg han fremstår som ... usympatisk uten å være fascinerende. Da ramlet jeg litt av. Men likte boken godt nok til at jeg har bestilt også A Thousand Splendid Suns, og Hosseini har god språkføring.
Hufsla Skrevet 5. juli 2007 #57 Skrevet 5. juli 2007 du må lese Liza Marklund. Hun er svensk, og skriver krim. Kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå