mamma til to i oktober Skrevet 3. juli 2007 #51 Skrevet 3. juli 2007 Eg er veldig stolt av meg selv. Eg skreik ikke og hadde ikke noe form for smertestillende.Hadde bestemt meg for å ikke lage noen høye lyder,sa jo litt ååååhhh og det gjør vondt. Hadde full åpning da vi kom og holdt bare på i 1 time.
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #52 Skrevet 3. juli 2007 Jeg ropte til mannen min: Vi må dra NÅ!!!! han lå og sov, nemlig...he he. Hadde styrtfødsel og alt gikk sjokkerende raskt, så orket ikke lage lyder. Men tror jeg også laget presselyder når pressriene kom. Som jeg beklaget overfor de rundt meg (i ambulansen). Typisk.
♡ A & E ♡ Skrevet 3. juli 2007 #53 Skrevet 3. juli 2007 he he, nei, syntes det var viktigere å presse for å slippe smerten fortest mulig
venter 1til<3 Skrevet 3. juli 2007 #54 Skrevet 3. juli 2007 nja,,svært lite... jm sa at det var flere år siden sist hun hadde en slik lett fødsel som det var med meg:p var mest stille inne på fødestua...
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 3. juli 2007 #55 Skrevet 3. juli 2007 Fødsel nr en hadde jeg full kontroll bortsett fra akkurat da gutten kom ut. Andre fødsel var helt anderledes med noen intense rier som ikke ga meg noe annet valg enn å hyle/gråte. Rart det der, at kroppen tar sånn over styringa.
Stratos med 3 barn Skrevet 3. juli 2007 #56 Skrevet 3. juli 2007 Ja det håper jeg da virkelig! Etter å ha ligget å hørt på alle hyla til de andre i et par dager, skulle det bare mangle at jeg ikke tok igjen med samme mynt!!!!
Bellen^2 Skrevet 3. juli 2007 #57 Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde noen neandertaler vræl der på slutten ja! Gikk fra "dette går nok over og vi blir sendt hjem" til full åpning og pressrier (styrtfødsel). Følte jeg fikk presset bedre med litt lyd og fikk samtidig ut litt frustrasjon for det var jo ikke slik jeg hadde sett for meg fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå