Gå til innhold

hylte/skreik dere under fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hylte og jamret meg mer enn jeg hadde trodd jeg ville...

i ettertid føles det ikke som om fødselen var så ille,lurer på om jeg hylte mest av utmattelse..

lurer på om de hørte meg i korridorene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oja gjett om=) Jeg hylte så det suste, sparket bort madrassen under meg, kasta dyna, sparka sengekanten, kløyp mannen mini hånda flere ganger=)

Skrevet

Hyla jeg også ja, fikk beskjed om og dempe meg, men det brydde jeg meg ikke om... hehe!! Det føltes best og hyle der og da, så da gjorde jeg det..hadde vondt i halsen etterpå, så hadde kanskje brukt nok volum..!!

Skrevet

Nei, ikke et eneste hyl =)

Jeg hadde bare presselyd som om man driter, uff, hehe!

Skrevet

Her er hva jeg sa under min siste fødsel " Oi, nå gjør det skikkelig vondt"...også sa jeg "mpfffh et par ganger, et lite grynt...også "ah, der var a gett!!" :D Klarer å konsentrere meg mer i stillhet ;)

Skrevet

de sier så... de sier jeg brølte under pressriene, vetta søren jeg.. lystgassen var vennen min :P haha... ellers.. jeg vet jeg freste ganske mye, før press riene satt i gang :D

Skrevet

Ja, for det var da noe så inni h****** vondt! Var faktisk hes etterpå også ;-)

Skrevet

Nei, men lagde lyder da jeg pressa... hehe..

Skrevet

Å jada, pressriene var vonde.. Tror ikke jeg hylte så mye før de da. Og hadde heldigvis ikke mange før han var ute... :)

Skrevet

Ja jeg gjorde det. Mer enn jeg og hadde trodd jeg og, men der og da var det veldig godt å få det ut. Jm sa at det var de vant til når jeg beklaga meg litt for all ropinga:)

De hørte meg sikkert i korridorene. Et par timer før jenta mi kom hørte jeg ei anna i fødsel som ropte:)

Skrevet

Tror jeg bare grynta når jeg presset. Jeg slapp hånda til mannen min like før vesla kom ut og tok tak i puta bak meg i stedet. Jeg visste hvor hardt jeg kom til å klemme, og ville spare han for det. Hva tenkte jeg på...skulle jo bare ha gitt han en liten dose av det jeg måtte igjennom hehe ;-)

Skrevet

jeg ropte nok en del ja,,klaget en del også.. husker jeg sa au da han kom ut... men det var ikke så vondt, bare sinnsykt rart... jordmor holdt en varm klut foran først, det var herlig..

skulle likt og stått utenfor og hørt meg selv der ja..huff :)

Skrevet

Å ja!

Klarte jammen ikke la være :o)

Skrevet

Nei, gjorde faktisk ikke det. Sa bare "au" under pressriene... Jamret og gråt litt mellom åpningsriene, for jeg syntes litt synd på meg selv, men ikke veldig høylytt, nei.

Skrevet

he he he vet du hva, jeg er faktisk ikke sikker. Enten så husker jeg ikke, grunnet lystgasståke, eller så har jeg fortrengt det.

Men jeg sutret i hvert fall masse og syntes det var grisevondt og tenkte at dette gjør jeg aldri ever again!!!

Så tror nok jeg skreik litt også ja...

Skrevet

Jeg ville rope, men fikk ikke lov. Jeg måtte bruke energien min på å presse å ikke rope. fy så sint jeg var for at jeg ikke fikk rope!

Skrevet

Jeg hylte som besatt når kun hodet var ute og de dro i henne... Vet ikke hvorfor, opplevde det egentlig ikke som mer vondt, men det var så vemmelig å se hodet ute og at de sto og dro idet...

Skrevet

husker faktisk ikke så godt lenger, jeg var i smertehelvette.. hehe. men var nok ikke helt stille nei!! jamret meg mye under åpningsriene, og da jeg pressa tok jeg i med noen herlige brøl ;o)

Skrevet

Jeg var ikke helt sikker på om jeg skrek mye, så jeg spurte mannen min og han bare lo! Så ja, jeg skrek noe sinnsykt!! Men det var sånne ur-skrik!! Hjalp meg skikkelig!!

Skrevet

Jeg hylte og skreik under riene.. Spesielt mellom 8-10 cm åpning! Men når jeg skulle begynne å presse hyla jeg ikke så mye.. Da var det høylytt presselyd bare.. Hørtes ut som jeg skulle få ut bæsjen fra hælvette =P

Skrevet

Hmm, jeg var hjemme til 10 cm så det jeg gjorde hjemme var å si : Jeg er sliten, det gjør litt vondt, jeg vil ha varmeflaska med varmere vann i...

Kom inn med pressrier og sa ikke mye, mellom riene ga jeg beskjed om at jeg var sliten og ville sove litt og fortsette imorra:p Ellers ble jeg sinna da jm ville ha meg opp på huk i senga, tror jeg gråt en skvett da, men ellers ikke en lyd... som ei over her skrev, konsentrerer meg best i stillhet eller med musikk og sistnevnte var det ikke mye av:p

Skrevet

Ikke noe skriking, men som noen andre her - sånn lyd man lager når man bæsjer, bare litt mer høylydt kanskje=) Og litt høylydt stønning. Men dette var bare under pressriene, sa veeeeldig lite under åpningsriene.

Skrevet

Med førstemann hylte eller ropte jeg ikke, men med andre ropte jeg under pressrieene.

Husker jeg spurte samboeren om det var jeg som hylte nettopp :)

Rart - var liksom ikke helt tilstede :)

Skrevet

Hehe..:) Henger meg på den der jeg også..hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...