Gå til innhold

amme en toåring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min første, men vet at jeg ikke kommer til å amme han så lenge som til han blir to år. Helt sikkert!

Hva andre velger å gjøre er da vel opp til dem!

Ikke min sak,- men jeg må vel få lov til å synes hva jeg vil om det og jeg synes det er ekkelt når barn er så store at de kommer bort til mamman, drar opp genseren og finner fram puppen.....

Godt å leve i et fritt land med ytringsfrihet :)

Skrevet

Det er sunt å amme til de er 2 år og det anbefales ;-) etter det blir det for ekkelt!!!

Skrevet

Min venninne var veldig skeptisk til dette med amming da hun gikk gravid, og hadde undersøkt alt om mme og flasker og sånn. Hun synes i utgangspunktet amming var ekkelt og ville ikke ha noen sugene på sine bryst.

Forleden var hun veldig lei seg over at datteren på 20 mnd plutselig ikke ville ha mer pupp. Antakelig fordi hun er gravid igjen og melken smakte annerledes. Det hadde blitt et fint kveldsrituale som virkelig roet jenta for kvelden, og kunne ikke uten videre erstattes med noe annet.

Dersom ungene ikke selv velger bort puppen, er det faktisk ikke så enkelt å avvenne dem. Kutte ned til en eller to ganger om dagen går greit, men det sliter på samvittigheten å skulle nekte barnet noe som de liker så godt og er så sunt - med mindre du selv synes det er veldig tungt å holde på med. Og nei - tenner er knapt noe problem, hvertfall ikke når de blir store nok til å snakkes til!

Skrevet

PLIS!!! KAN IKKE DERE BARE AVLIVE DENNE TRÅDEN!!!! ER SÅ MØKK LEI AV DEN!!!!!!!! Finn på noe nytt å diskutere for svarte!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...