maja_73 Skrevet 11. juli 2007 #51 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har 460.000, kjæresten har 395.000. Han er håndverker(og kan tjene mer hvis han gidder), jeg har en mellomlederstilling i privat næring. Har utbetalt ca 50.000 til sammen i mnd, faste utgifter(inkl mat, klær, lån, strøm, forsikring, bil, SFO ++) ca 35- 40.000. Vi sparer litt, men koser oss mest. Har ikke kunnet klage til nå. Men hvor mange av dere får dekket lønn over 6 G av arbeidsgiver? Ikke jeg, så går ned ca 150.000 i lønn det året jeg skal være hjemme. Må nok tenke litt mer på hva vi bruker pengene på fremover.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #52 Skrevet 11. juli 2007 Den kommentaren var forøvrig til Candi.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2007 #53 Skrevet 11. juli 2007 Meg som er Anonym med innlegg nr 3 igjen. Mannen min tjener ca 600 000, jeg rundt 500 000. Men det er som sagt inkludert vakttillegg og overtid og vi har de siste åra jobbet MASSE natt/helg/reiser osv. Om jeg bare skulle jobbet 9-4, ville jeg hatt minst 100 000 mindre, og det tenker jeg jo å gjøre nå som vi får barn. Viktig å huske på at rundt 1 mill ikke er såå mye når du bor i Oslo. Snittlønnene er høyere her enn resten av landet, men det er også levekostnadene. Vi har f.eks lån på 2.8 mill på leiligheten vår. Har sikkert like mye disponibel inntekt som et par som bor utenfor Oslo og har flere hundretusen mindre i året.
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 11. juli 2007 #54 Skrevet 11. juli 2007 Kjenner jeg ble litt kvalm å lese dette. Det er stor forskjell på inntekter. Penger er noe vi trenger alle. Jeg tror at til mer du har til mer bruker du. Men penger kan ikke gi det jeg kaller en god livskvalitet. Vi leier leilighet, vi har til sammen ca 300 000 i året. I år ble det ikke ferie på oss. Men vi har det helt kjempe flott. Så lenge vi er friske og har mat på bordet. Vi lever i et godt land!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå