Gå til innhold

Mange leger ANBEFALER ks ...


kvinneforkjemper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ja - takk for engasjemanget jenter .... mine tråder er blant de best besvarte og leste innlegg ser jeg . Positivt det . Ja europeisk helsetrygdkort må en ha og forsikring . Uansett hvilket sykehus en ønsker å benytte i utlandet . Greit å ha med seg - uansett . Men det er jo lett å fixe .

Jeg er meget bereist og verdensvant .... men har aldri vært syk .....: )

Forøvrig er det vår .... og det føles så fantastisk deilig å være 30 år gammel kvinne for tiden ..ingen menn kan begripe hvor herlig det er å være kvinne tenker jeg .. : ) Kan bare ikke få nok av min mann for tiden og har så voldsomt mye energi hi hi ... takket være han - er det så fantastisk deilig å være kvinne ( hans ) : ) En liten hyllest til alle dere herlige menn og min egen .... må bare få det ut -det jeg føler for tiden : ) hi hi Er så heldig ¨å ha den mest sexy mann dere kan tenke dere ....i hvertfall i mine øyne - gud for en deilig mann , av og til kan jeg bare se på han og smile lurt for meg selv - og han forstår ikke hvorfor jeg smiler så lurt og hemmelig til han uten grunn hi hi : ) Selv etter 4 år - kan jeg ikke få nokk av han .... måtte det vare og vare lykken vår som føles for godt til å være sant iblant ... ! Jeg føler virkelig jeg har den perfekte livsledsager , elsker og beste venn .Litt positivt må en og komme med ... : ) En flott dag som denne ! Lykke til alle jenter her , uansett hva dere velger .....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel godt hende de har mye smerter selv om de ikke klager over smerter til DEG? Ikke alle som føler for å brette ut dette til andre. Jeg kan i alle fall med hånden på hjertet si at så ødelagt som jeg var etter første fødsel så kan et planlagt ks UMULIG være verre. For ikke å snakke om hvor mye sikrere det er for barnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"posh to push"

 

 

Morsomt at du skulle nevne det. For når man lleste Dagblad-artikkelen der begrepet brukes, se rman at Victoria Beckham har tatt keisersnitt tre ganger. Årsakene virket plausible nok (først ett pga seteleie, deretter et hastekeisersnitt, først det tredje var planlagt - sannsynligvis pga to tidligere ks.) Synes ikke det virket som den ellers forfengelige fru Beckham tar ks pga redsel for ødelagt mus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kvinner og barn har det best med en vanlig vaginal fødsel. KS er det nest beste."

 

 

Hvorfor det? Kan noen forklare meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegg som provoserer og forarger får ofte mange svar.... særlig de umodne innleggene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...