Gå til innhold

Mange leger ANBEFALER ks ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ja - takk for engasjemanget jenter .... mine tråder er blant de best besvarte og leste innlegg ser jeg . Positivt det . Ja europeisk helsetrygdkort må en ha og forsikring . Uansett hvilket sykehus en ønsker å benytte i utlandet . Greit å ha med seg - uansett . Men det er jo lett å fixe .

Jeg er meget bereist og verdensvant .... men har aldri vært syk .....: )

Forøvrig er det vår .... og det føles så fantastisk deilig å være 30 år gammel kvinne for tiden ..ingen menn kan begripe hvor herlig det er å være kvinne tenker jeg .. : ) Kan bare ikke få nok av min mann for tiden og har så voldsomt mye energi hi hi ... takket være han - er det så fantastisk deilig å være kvinne ( hans ) : ) En liten hyllest til alle dere herlige menn og min egen .... må bare få det ut -det jeg føler for tiden : ) hi hi Er så heldig ¨å ha den mest sexy mann dere kan tenke dere ....i hvertfall i mine øyne - gud for en deilig mann , av og til kan jeg bare se på han og smile lurt for meg selv - og han forstår ikke hvorfor jeg smiler så lurt og hemmelig til han uten grunn hi hi : ) Selv etter 4 år - kan jeg ikke få nokk av han .... måtte det vare og vare lykken vår som føles for godt til å være sant iblant ... ! Jeg føler virkelig jeg har den perfekte livsledsager , elsker og beste venn .Litt positivt må en og komme med ... : ) En flott dag som denne ! Lykke til alle jenter her , uansett hva dere velger .....

Det kan vel godt hende de har mye smerter selv om de ikke klager over smerter til DEG? Ikke alle som føler for å brette ut dette til andre. Jeg kan i alle fall med hånden på hjertet si at så ødelagt som jeg var etter første fødsel så kan et planlagt ks UMULIG være verre. For ikke å snakke om hvor mye sikrere det er for barnet!

"posh to push"

Morsomt at du skulle nevne det. For når man lleste Dagblad-artikkelen der begrepet brukes, se rman at Victoria Beckham har tatt keisersnitt tre ganger. Årsakene virket plausible nok (først ett pga seteleie, deretter et hastekeisersnitt, først det tredje var planlagt - sannsynligvis pga to tidligere ks.) Synes ikke det virket som den ellers forfengelige fru Beckham tar ks pga redsel for ødelagt mus...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...