Gå til innhold

Hvor mye har barnet ditt på konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn er 18 mnd, og har 6000 på en konto og 300 på en konto.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 16 mnd og har 3000 på kontoen... men ligger iallefall 3000 kr på sparebøssen hennes og... Føler att vi ikke har vært særlig flink til å spare til henne... men noe har vi da klart å skrape sammen=)

Skrevet

Min tulle er 15 måneder i dag, og har 11500 på en konto og litt over 500 på en annen.

Skikkelig flink å spare her.

Skrevet

3000 på konto,og 2500 på sparebørsen.. hun er 18mnd nå

Skrevet

hun er 13 mnd og vi har 13000 kr på kontoen hennes. Opprinnelig 17 000 men har brukt noen tusen på bilstol og voksipose.

Sparer også i fond til henne, startet nettopp å har foreløpig 800 kr der. Spares 300 kr inn der pr mnd, og 970 kr på kontoen hennes.

Skrevet

lilegutt har i huset fikk 2 kontoer i dåpsgave, en på 5000 og en på 20000. I tillegg har han fått 3000 til i dåpsgaver samt en 2000 eller noe i bursdagsgave, pluss at vi putter småpeger og penger vi finner når vi rydde på sparebøssene hans som han fikk til dåpen, så han har over 30 000 han. er 14 mnd

Skrevet

han har vel rundt 11000 på konto, så har han vel rundt en 1000lapp i sparebøssa og 2000 i fond.

Skrevet

6000; i fond

Skrevet

Ca 45000 på en konto og 2500 på en annen

Er 22 mnd

Skrevet

0. Vi har dessverre så dårlig råd, at bursdag og dåpsgave-penger er brukt opp til bilsete, mat og andre nødvendigheter :o(

Skrevet

De fikk begge 20 000 av mine foreldre i daapsgave og saa fikk dem 5000 av mine besteforeldre +++ Og saa setter vi inn 200 til dem hver i mnd, sa dem er ett aar og to aar og har vel rett over 30 000 hver, pluss at min tante har opprettet kontoer til dem begge. Vet ikke hvor mye som er paa dem....

Skrevet

Lillegutt er 15 måneder og har 20 000,- på konto.

Skrevet

13 mnd og ca 30 000 på konto og litt på sparegrisen ;-)

Skrevet

Hun har vel ca 5000 kroner nå tror jeg. Også trekker jeg fast 200 kr i mnd til hennes konto og vi setter inn bursdagspenger og gaver. Sparepengene skal gå til bunad og lappen når den tid kommer. Håper vi klarer å spare nok tila lt sammen :-)

Skrevet

Han har vel rundt 10 000 kr ;-)

Skrevet

snuppa på 16 mnd har litt over 5000 i banken, men vi har ganske dårlig råd, så vi har ikke fått spart allverden

Dere som har søkkrike barn; husk at barnet kan få trøbbel med å få stipend og lån hos lånekassen senere, om de er for formunede... Derfor kan det være lurt at foreldrene har pengene på egen konto hvis det er snakk om over 100 000, mener jeg å lest ett eller annet sted.

Skrevet

Jenta mi er 20mnd å har ca 7000kr på sparekonto og 6500kr i fond.

Skrevet

Jeg har et "søkkrikt" barn, men som en sa i tråden over - så har vi satt det av på en konto i våres navn slik at gutten vår ikke skal få problemer med evt. stipend senere i livet. Med søkkrik så mener jeg ikke millionær, da....men mine svigerforeldre har satt inn forskudd på arv så han kan studere evt. en gang..Lillegutt er bare 13 mnd, så pengene står i fond....i våres navn. Tar ingen sjanser med byråkratiet i Norge. NB. Vi er IKKE fristet til å ta ut penger, da vi klarer oss fint, i tillegg vet vi at pengene skal dekke vår sønns utdannelse en dag. Akkurat nå sitter han og stooooooorkoser seg i body i sandkassa... ;o)

Skrevet

10000

Skrevet

50 000 tror jeg. Sparer barnetrygda og en tuselapp hver måned + gaver som han får settes inn på han i vårt navn selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...