Gå til innhold

Presentasjon av junimammaer:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Han Dr.Phil sier... Altså.

E ei jenta på 25 fra øst-fnmrk. Fikk nummer 3 den 29. juni, dagen før termin - stor jenta på 4300g og 53cm. E ikke så lenge sia vi hadde dåp, & nu går vi bare å vente på at lillepia skal få være me å feire si første jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ei 27 år gammel jente fra Telemark og ble mamma for første gang til verdens nydeligste gutt, 28.juni. Hadde termin 23.06. Ble satt i gang pga for lite fostervann og fødselen gikk fort og greit.

Prinsen var 51 cm lang og veide 3055 gram. Han fikk navnet Luan.

 

Nå er han blitt "stor" gutt på 4,5 mnd og veier i overkant av 8 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treg her men.

 

27 år fra østfold, fikk min 3 gutt på fredrikstad m planlagt ks 21 juni, har gutt på 7 og gutt på 3 år fra før. Gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år og kommer fra Haugesund! Jeg fikk ei prinsesse 04/06. 3 uker før termin. Hun var 3430 g og 50 cm. Helt perfekt. :) Fødselen gikk mye bedre enn forventet, men gleder meg ikke akkuratt til neste gang!| Vi har det så bra sammen og koser oss hver dag. Det er en fornøyelse og være mor til en så nydelig, liten jente.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er vel LITT sen... =)

Jeg er en 20 år gammel jente som fikk en liten gutt 14.juni, to dager etter den magiske dato..

Loke Sebastian var 3590gr og 49cm da han kom til verden. Loke Sebastian ble tatt med tang =/ kjente ikke mye av tangen, men det hørtes og så helt forferdelig ut!!

For tiden bor vi i Trondheim, men er usikker på om vi kanskje skal flytte tilbake til Mosjøen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...