Gå til innhold

Presentasjon av junimammaer:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her og venter på litt flere folk, så i mellomtiden tenkte jeg å legge ut denne tråden.. :)

 

Jeg er ei 26 år gammel jente fra Oslo, vi fikk vår første 4. juni, 10 dager etter termin. Det ble en liten prins på 3082 gr og 51 cm, navnet har vi enda ikke klart å bestemme oss helt for, men foreløbig kaller vi ham Leon.. Noe det mest sannsynlig vil bli også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Er 24 år og bor i Oslo. Jonas kom til verden 2. juni og var 3550gr og 49cm (Hadde egentlig termin 18. Mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

 

Jeg er 32 år og kommer fra Larvik. Fikk vårt tredje barn 1. juni, 11 dager før termin. Det ble en god og rund gutt på 3980 gr og 50 cm. Fikk fikk en veldig tøff start og endte på intensiven. Jeg fikk blodpropp i livmoren, den gikk da gjennom navlestrengen og inn i lillegutt. Heldigvis er alt bra nå og vi får god oppfølging.

 

Har to nydelige jenter fra før av. Ei på snart 7 år og ei på 19 mndr. Merker at det er tøft å ha to bleiebarn, men heldigvis er det ingen sjalusi..... Men ikke lett hvis lillegutt gråter og lillejenta vil ha oppmerksomhet akkurat da :o)

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et 32 år gammel og har tre barn. En gutt på elleve, ei jente på fire og fikk 13. juni ei jente til seks dager etter termin. Hun har en liten hjertefeil, men det går foreløpig bra. Om vi blir nødt til å operere vil vise seg. Fødselen var rimelig tøff, men det kan dere jo lese om en annen plass;) Har enda ikke forandra Nicket mitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 år gammel og vi fikk vår lille Oliver søndag 3. juni. Det var min egen menstermin og 4 dager før UL-termin. Oliver var 3100 gram og 48 cm lang og 35 cm rundt hodet. En perfekt liten gutt:)

Oliver er vårt første barn og fødselen var en herlig opplevelse! Utrolig vondt mens det stod på, men det tok bare 10 timer fra første rie til han var ute, så det gikk så fint så!

Gleder meg til å se alle junimamsene her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 24år og kommer fra Hallngdal...

stolt mamma til ei snuppe på 19mnd og ei liten gutt på 3uker...

 

han ble født 10juni, 5dager over termin...

3770gr og 51 lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

e ei jenta på 19 år å kommer i fra Tana.

kjæmpe stolt mamma til en gutt på 9dager:)

Han ble født 22juni,på termin faktisk:) (travelt me å komme ut:)

4380gr å 53cm lang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en jente på 30 år som ble mamma for andre gang 27. juni. Det var 5 dager over termin. Fødselen gikk relativt raskt, hun kom ut ca 2,5 timer etter vi ankom sykehuset.

 

Vesla veide 3700 g og var 52 cm. Og hun er selvsagt verdens nydeligste ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20 år, og ble mamma til lille Leah Marie den 22 juni, nøyaktig 1 mnd før termin.. :) fødselen min varte i ett døgn, skulle egentlig bare på vekstkontroll da de fikk mistanke om at det kanskje var noe på gang, så slapp å gå å lure på om fødselen kaaanskje er i gang og når jeg skulle ringe sykehuset, osv..! :P ganske greit..! men den endte i sugekopp, jordmor på magen, egen pressing, oppklipping og ei alvorlig revning så jeg visstnok nesten fikk bare ett hull, for lillejenta begynte å få det dårlig inni magen.. :)

 

ikke så rart når hun hadde svelgt to vannglass med fostervann, som jeg hadde 3-5 liter av..! de måtte ta vannet to ganger i tillegg til den naturlige avgangen. siden hun hadde svelgt så mye, måtte de ta røntgen for å se om hun hadde fått alt opp, da de oppdaget at tarmen hennes var underutviklet og ute av drift, så vi ble fløyet til st.olavs, for operasjon, og her er vi enda... nå begynner tarmen endelig å fungere litt, og vi har fått begynne å eksperimentere med puppen, så kanskje vi får dra hjem om ikke så alt for lenge?

 

hun var 2460 g og 51 cm, så hun er ei lang og tynn jente..! :D kanskje hun blir modell? mammaen syns hun er nydelig nok i massevis i allefall..! :D

 

tross alle startproblemene, syns jeg det var en veldig grei fødsel, og har hatt veldig lite problemer med min egen kropp, lite smerter der jeg er sydd, osv, så jeg syns jeg er veldig heldig..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 29 år, fra Revetal i Vestfold, som ble mamma for første gang søndag 10. juni. Da kom Torben til verden, 3435 gram og 52 cm lang. Termin var 29. mai, men han trivdes altfor godt i hulen sin, og drøyde og drøyde... Fredag 8. juni (på bursdagen til samboeren min) begynte fostervannet å lekke ut, så da ble fødselen satt i gang dagen etter(fødselshistorie kommer senere). Fødselen gikk fint, og gutten vår var frisk som en fisk, men han er ikke så glad i å sove, så vi er litt slitne etter mye pupping, bæring, byssing osv. de tre siste ukene, men vi skal ikke klage, for han er verdens beste baby(for oss)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!=)

 

Ja, da havnet jeg her inne i juni klubben. Hadde menstermin 13 juli og ul termin 6 juli. Men fikk planlagt ks 22 juni pga komplikasjoner ved sist fødsel.

 

Jeg er snart 23 år og er forlovet/samboer med pappan på snart 30 år. Vi har vært sammen i 6 år og sammen har vi Jonas på 21 mnd og Lucas født 22 juni. Fra før har han ei jente på snart 9 år. Vi bor i Tønsberg i Vestfold og stortrives.

 

Starten til lillegutt ble tøff, men alt har gått fint. Nå koser vi oss alle sammen. Mye amming, bæring i bæretøy og kosing. Heldigvis har jeg fått en som er lik på førstemann. Sover hele natta=)

 

Verdens heldigste mamma til 2 skjønne små gutter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 33 år gammel og er fra Hedmark. Jeg ble mamma til en stor liten gutt for 3 uker siden. Han ble født den 11.juni, 6 dager etter termin. Han var 4020g, 52cm lang og 38cm rundt hodet.

Har en gutt fra før også, han ble 2 år i april. Så nå er jeg en stolt tobarnsmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisan!!! jeg er snart 34 år og mamma for første gang da lille Kiana kom til verden 18 juni, 13 dager før ul termin. Så egentlig skulle jeg vært julimamma.. hehe..

 

Hun var 3340 g og 50 cm lang og 33 cm rundt hodet. Kunne hatt en drømmefødsel for åpningensfasen var unna på 5 timer, men hun låg med nesen i sky og stanget i bekkenet...så det endte med keisersnitt 12 t etter at vannet gikk. Pappaen og jeg bør i Bergen, og storkoser oss som foreldre!!! Hun sover godt på nettene, men litt urolig på kvelden... gleder meg til å få skikkelige rutiner. Hun er jo selfølgelig "verdens nydeligste". Idag var helsesøster på besøk også..gøy! Hun va blitt 3800 g etter 18 dager gammel, så heldigvis går matingen flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23 år og fikk lille Julie Marie 30.Juni på st.olavs, dagen før termin. Hun var 3165 gram og 50 cm, og selvfølgelig verdens nydeligste jente!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min nydelige Einar 30.juni. De vitale mål var 3932 g og 50 cm. Jeg er 25 år og bor på Nesodden. Gratulerer til alle dere andre. Dette er virkelig stort! Slitsomt, men også utrolig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 22år fra Trondheim og fikk verdens nydeligste jente, Dorthe Marie, 27. Juni, 8 dager før termin. Hun var 3635g, 50cm og 35cm rundt hodet.

Jeg er verdens lykkeligste mamma! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 29 år fra Oslo. Fikk en gutt 4. juni jeg og, på Ullevål. Han var 51 cm og veide 3224g. Og han er jo selvfølgelig verdens nydeligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) er 21 år fra oslo. fikk den lille prinsessa mi 17 juni. hun var 3632g og 52cm lang, hun ble født på rikshospitalet og har fått navnet felicia.. jeg syns jo selvfølgelig at hun er verdens søteste og nydeligste lille frøken:)

ta gjerne en titt på hjemmesiden vår:

www.junimirakelet.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle være j uli-mamma, med termin 18. juli, men det er flott å være juni-mamma! Fødselen ble satt igang pga svangerskapsforgiftning og jentene mine ble født 13. juni.

 

Amalie var 2360gr og 44cm og Emily 2580gr og 46 cm. Fødselen gikk greit og raskt. 3 t etter vannet gikk var begge ute og jeg lykkelig førstegangs mamma..til to:)

 

Jeg er 33år og bor i Bergen med sambo og de to prinsessene mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei 28 år gammel førstegangsmamma fra Jessheim. Hadde håpet å være med i mai-klubben, men endte opp med igangsetting på sykehus 16 dager på overtid og 2.juni kom endelig vår lille prinsesse. Hun veide 3314 gram, 50 cm, og 35 cm i hodeomkrets. Vi koser oss masse- tross lite søvn på natten:)

 

Bør kanskje endre nick.. men har en kule der fortsatt- minus bebis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 29 år og fikk en attpåklatt den 18 juni :). Har fra før jente på snart 8 og en gutt på 6. Poden var 4220 gr og 53 cm da han endelig kom 5 dager etter termin! Nu bare koser vi oss masse masse hele familien.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente på 19 år fra Vadsø her =)

Fikk prinsessa 27. juni, gikk to dager over termin (like lenge som jeg gikk med rier;)

Navnet ble Benedicte, vekta var 3380 gram og lengda 50 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 22 år fra Oslo og jeg har blitt MAMMA!!!!!!!!

23. juni fikk jeg min nydelig prinsessa Julia, en uke etter termin.

Hun veide 3800 g og var 53 cm i lengde. :) Nå koser vi oss hjemme alle 3: lille Julia, nybakt pappa og jeg...

Herre Gud, jeg er så glad, jeg er så glaaaaaaaaaad.......... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente på 31 år og ble mamma for første gang 6. juni. Gutten vår var 3490 gr og 51 cm lang da han kom, 10 dager før termin.

Det var en tøff fødsel, kanskje fordi vi blei igangsatt. De mente nemlig at gutten skulle være så veldig stor. Men han var jo helt passelig.

Og han var definitivt verdt strevet.

Vi bor i Drammen og koser oss med gullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...