Guttemamma til tusen :) Skrevet 22. juni 2007 #51 Skrevet 22. juni 2007 ingen som ser at dette er ei "tullejente"? i profilen heter hun: Mami 89 & Ada Erika Min <3.. altså fyller hun 18 år i år! Men samtidig står det i profilen hennes at hun er født i 88.. altså fyller hun 19 i år.. meeen så skriver hun at hun er 20 år og studerer...... noe muffins?? (og som flere av dere har oppdaga..så stemmer ikke alderen på jenta henes i profilen med det hun skriver i innlegget....)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #52 Skrevet 22. juni 2007 Nei, jeg er enig. Dette virker merkelig. Er nok en drittunge som sitter og leker seg...
Mille** Skrevet 22. juni 2007 #53 Skrevet 22. juni 2007 Så det allerede i overskrifta! Lyyyyyste tull lang vei. Hehe... )
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. juni 2007 #54 Skrevet 22. juni 2007 Hei du... Jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg ble gravid i november, og jeg visste ikke om det var sambo eller en annen som var faren til dette barnet... Hadde sex med sambo fredagen og en annen lørdagen den helga jeg ble gravid. Etter en del vurdering av hva jeg skulle gjøre fant jeg ut at jeg måtte si det til samboeren min. Jeg ville egentlig ikke ta abort, og det var ikke noe alternativ for meg å få barnet uten å informere de begge om at både han + en annen kunne være faren. Fortalte alt til samboeren min (vi hadde det ikke så bra sammen den tiden), og etter min tilståelse ble det enda verre. Han sa at det var fullstendig uaktuelt å fortsette å være sammen med meg hvis jeg valgte å beholde barnet, og jeg valgte derfor å ta abort. Tok medisinsk abort rett før jul, og når januar kom ble alt helt supert mellom meg og min samboer igjen. Mye bedre enn det hadde vært tidligere faktisk:) Nå er jeg gravid igjen (ble gravid i april), og vi skal gifte oss 7. juli. Dette har styrket forholdet vårt selv om det var tungt å fortelle (og vite) sannheten. Hvis du velger å ta abort uten å si noe til samboeren din vil både fastlegen din og sykehuset hjelpe deg med hemmeligholdet. Det første fastlegen min spurte meg om var om samboeren min visste sannheten, eller om det skulle være hemmelig. Det samme spurte sykepleieren og legen meg om på sykehuset. Jeg forsto det som at det egentlig var ganske vanlig å utføre abort i hemmelighet. Ønsker deg veldig lykke til i denne situasjonen!! Håper historien min hjalp deg litt..? Hold oss ihvertfall oppdatert:)
hm hm Skrevet 22. juni 2007 #55 Skrevet 22. juni 2007 Blir helt kvalm av tanken på slik uforsiktighet..... Man kan unngå å bli gravid, så slipper man å ta abort.... Skal man først være utro så kan man jammen meg sørge for 2 ting: 1- at det ikke blir barn av det 2 - at man ikke blir smittet av noe og sender smitten videre. Ingen klem fra meg, men innerst inne så hadde det beste vært om du tok abort (eller at et eller overnaturlig "skapte en SA) så slapp et barn å komme til verden under slike omstendigheter.
Septemberstjerna og Martine Skrevet 22. juni 2007 #56 Skrevet 22. juni 2007 Jeg får helt vondt av å lese disse historiene! Men, det skjer jo "hele tida" at jenter blir gravide uten å vite hvem som er far til barnet. Noen har t.o.m 3 (hvis ikke fler?) potensielle fedre... Da synes jeg faktisk utrolig synd på barna som kommer til, uten å ha en dritt å si! I verste fall kan de bli født med hiv, bare fordi mora ikke klarte å tenke prevensjon/beskyttelse da hun sprika med beina. Spørsmål til deg Stinepinekline: Tenkte du noengang over at det kunne være din eneste sjanse til å bære frem et barn? At en abort kan ødelegge fremtidige sjanser for å få barn? Og at det var minst 50% sjanse for at det var din samboers barn? Ikke noe negativt mot deg i det hele tatt, jeg bare lurer...
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #57 Skrevet 22. juni 2007 Regner i grunnen med at dette er et tulleinnlegg, men dersom man har sex med noen fordi de er snille - når man har drukket alkohol, bør man kanskje revurdere sitt forhold til alkohol??
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 22. juni 2007 #59 Skrevet 22. juni 2007 Ja, selvfølgelig tenkte jeg på alt dette:) Det som kunne gjort meg steril ved en medisinsk abort er jo hvis jeg hadde fått en infeksjon i etterkant, men denne sjansen er veldig liten. Vi har også et barn fra før, så uansett utfall av denne aborten så hadde jeg fått oppleve det å bære frem et barn. Siden den andre potensielle pappaen er narkoman (ikke sprøytenarkoman, men likevel...) var det også et sjansespill å satse 50/50 på at det skulle være samboers barn. Jeg testet meg for hiv + alle kjønnsykdommer før jeg i det hele tatt hadde sex med sambo igjen. Dette var jo spesielt viktig siden han jeg var utro med vanker i de narkomane miljøene. Siden jeg og samboer kom oss igjennom denne tunge tiden sammen, og vi har det bedre enn før begge to kan jeg ihvertfall si at jeg er glad jeg valgte den tunge veien å gå --> nemlig å fortelle sannheten. Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg aldri hadde vært utro:( Men jeg kan ikke ta tilbake det jeg allerede har gjort.... Sambo og jeg har lært masse av denne episoden, og føler vi står sterkere sammen enn aldri før! Skjønner godt at du lurer "septemberstjerna og Martine" Ikke noe stress det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå